Wat een debiele vergelijking.quote:
Weinig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
Real Madrid zonder Casemiro; dus benieuwd wat er gebeurt als Atalanta heel vroeg aan de boom gaat schudden.
Hij had zijn dochter wel wat beter mogen opvoeden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Johan is met ons en heeft VVD gestemd.
Beidequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real - Atalanta of toch Nederland kiest?
Kijkt lastig. Maar ik knal Real wel op de achtergrond aan.quote:
vooralsnog is het gosensmoment in het begin het enige serieuzequote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Atalanta gaat hier nog winnen.
Het is weinig enerverend, ja. Maar Atalanta voetbalt wel makkelijker.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vooralsnog is het gosensmoment in het begin het enige serieuze
City kan je wel affluiten ja.quote:
Tweede tikkie was binnen.quote:
quote:
Ah oki, geen bezwaar danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:17 schreef chufi het volgende:
2
[..]
2e tik was die zorgde dat ie viel en dat was er binnen
Nu nog zorgen dat Mendy geen geel pakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit is een pingel. Dit is gespeeld dus.
Beetje de Narsing van Real.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
VIncius mist, dat verwacht je ook niet zeg.
Doen die ook aan groepsverkrachtingen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:39 schreef Enawh het volgende:
Die Vinicius en Rodrygo worden echt een Robinho verhaal
22.41quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-1
Tijd voor een broodje pindakaas.
Dat kan. Misschien doen ze het wel met alleen mannen. Boeit mij niet, maar ik praat liever over hun voetbalkwaliteiten.. wat ze dus niet hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen die ook aan groepsverkrachtingen?
Er zijn verkiezingen ouwe reus, niet zo goed gegaan voor de SP.quote:
Zyech scoort net de 1-0. Verder tamme wedstrijd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn verkiezingen ouwe reus, niet zo goed gegaan voor de SP.
Ik heb het op de achtergrond aan, is het wat?
Was geen heel harde elleboog ...quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
Rode kaart! (blijkbaar ben ik de enige die kijkt)
Belachelijk rood. Wel mooi daarnaquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
Rode kaart! (blijkbaar ben ik de enige die kijkt)
Die kijken we toch niet.quote:
Dus we krijgen Chelsea - Liverpool/Real. Zwakke kant van het schemaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar beide clubs hoeven van mij niet in de halve finales.
Real Madrid - Liverpool of City - Dortmund maakt me niet heel veel uitquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
Bayern München v PSG en Real Madrid v Liverpool op aparte dagen anders riot.
Doe Porto maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porto of Chelsea in de halve finale
Eens, maar daar worden we ook niet kapot vrolijk van. Real gaat weer op de automatische piloot naar de finale zo. Al lagen ze er nog bijna uit in de groepsfasequote:
Mogelijkheid kan ook:quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real gaat weer op de automatische piloot naar de finale zo.
Wie zal het zeggen. Maar Liverpool maakt geen onuitwisbare indruk (of nouja, eigenlijk wel, maar dat is dan zeker niet positief) en we kunnen niet zeggen dat Porto en Celsie wereldploegen zijn.quote:
Geef Chelsea eigenlijk de grootste kans op de finale aan die kantquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaad! Het is niet zo dat Juve de laatste jaren bijvoorbeeld door clubs als Lyon en Ajax is uitgeschakeldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:29 schreef bianconeri het volgende:
Pff dan baal je nog meer van het geblunder van Kuipers.
Anders had Juve een hele makkelijke route naar de finale.
Als Mendy geel pakt en het duel niet beslist is op Valdebebas, heeft Liverpool gigantisch veel te halen over de Marcelo-flank. Carvajal of Vazquez scheelt ook enorm. Dan heeft Liverpool best een groot voordeel op de flanken. Buitenspelers van Real Madrid stellen natuurlijk niet veel voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Maar Liverpool maakt geen onuitwisbare indruk (of nouja, eigenlijk wel, maar dat is dan zeker niet positief) en we kunnen niet zeggen dat Porto en Celsie wereldploegen zijn.
Ik durf zelfs te stellen dat de vier zwakste ploegen aan die kant van het schema zitten.
Eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Mendy geel pakt en het duel niet beslist is op Valdebebas, heeft Liverpool gigantisch veel te halen over de Marcelo-flank. Carvajal of Vazquez scheelt ook enorm. Dan heeft Liverpool best een groot voordeel op de flanken. Buitenspelers van Real Madrid stellen natuurlijk niet veel voor.
Maar zo bijzonder is Real toch ook nog niet dit seizoen? Met enorm veel moeite de poulefase overleefd bijvoorbeeld en de wedstrijden tegen Atalanta werden wel flink bepaald door die vroege kaart in de 1e wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mogelijkheid kan ook:
Chelsea - Liverpool
Dortmund - Bayern
Maar denk eerder dat Real een vrijgeleide heeft naar de Finale. De rest van die 4 zijn niet bijster sterk dit jaar. Man City of Bayern twijfel ik nog tussen.
Maar Real in de finale is voor mij wel een zekerheidje, zal me verbazen als ze het niet lukt.
Helaas
Asensio had een goed 2017 en 2018, maar sinds zijn langdurige blessure in '19/20 is het niets meer inderdaad. Rodrygo heeft ook veel blessures gehad waardoor hij niet echt in een ritme komt; het is zonde, want post-lockdown I was hij echt goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eens.
Vinicius kan niet afronden.
Asensio is het al een paar jaar kwijt.
Rodrygo gaat nog, maar is ook niet alles.
Ik zie Rodrygo wel goedkomen uiteindelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Asensio had een goed 2017 en 2018, maar sinds zijn langdurige blessure in '19/20 is het niets meer inderdaad. Rodrygo heeft ook veel blessures gehad waardoor hij niet echt in een ritme komt; het is zonde, want post-lockdown I was hij echt goed.
Ze teren op een heel goede defensie. Minste non-penaltygoals tegen, enorme afhankelijkheid van Benzema voorop. Door de as zijn ze nog van uitgesproken wereldklasse. Zeker het middenveld is aan een gigantisch goed seizoen bezig.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zo bijzonder is Real toch ook nog niet dit seizoen? Met enorm veel moeite de poulefase overleefd bijvoorbeeld en de wedstrijden tegen Atalanta werden wel flink bepaald door die vroege kaart in de 1e wedstrijd.
Die balverovering, solo en dramatische afwerking tegen Atalanta vat hem wel samen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie Rodrygo wel goedkomen uiteindelijk.
Vinicius weet ik niet, die is nog heel jong natuurlijk maar het is wel echt heel dramatisch.
Asensio moet gewoon lekker een niveautje lager gaan ballen eigenlijk.
https://streamable.com/p5j67zquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die balverovering, solo en dramatische afwerking tegen Atalanta vat hem wel samen.
Lucas Vazquez lijkt overigens gratis de deur uit te lopen. Dat voelt wat onwennig, maar dan halen ze waarschijnlijk Jorge de Frutos terug van Levante.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://streamable.com/p5j67z
De reactie van Ramos ook.
Had ik gelezen ja. Blinkt nergens echt in uit maar hij is de jongere Milner van Real. Werkt keihard, kan bijna overal spelen en zeurt eigenlijk nooit geloof ik. Perfecte 12e man. De Frutos ken ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lucas Vazquez lijkt overigens gratis de deur uit te lopen. Dat voelt wat onwennig, maar dan halen ze waarschijnlijk Jorge de Frutos terug van Levante.
Pijlsnelle buitenspeler die van niets redelijk iets kan maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Had ik gelezen ja. Blinkt nergens echt in uit maar hij is de jongere Milner van Real. Werkt keihard, kan bijna overal spelen en zeurt eigenlijk nooit geloof ik. Perfecte 12e man. De Frutos ken ik niet zo goed.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijlsnelle buitenspeler die van niets redelijk iets kan maken.
Courtois, Lucas Vázquez, Militao, Nacho, Mendy, Casemiro, Kroos, Modric, Asensio, Vinicius y Benzemaquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
Varane hep korona, terwijl Ramos ook al afwezig is.
Nacho en Militao dus onvermijdelijk achterin.
[ afbeelding ]
Müllergod gaat alles regelen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Gnabry morgen en volgende week, die hep kerona.
Tegen de elektricien en melkboer van Valladolid.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:33 schreef Szura het volgende:
Sjek juichte in z’n eentje voor de gestolen zege van het altijd onsympathieke Barca van landverrader Koeman
Die ze ook nog eens uit het buitenland moeten importeren, zo slecht gaat het daar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen de elektricien en melkboer van Valladolid.
Op Ziggo.quote:
Laten we het hopen.quote:
Werkelijk nooit gehoord.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben je z'n tante? Nee Benzema
Hebben we die grap vast gehad.
Stop maar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt amateuristisch over voor CL iddquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat staat die camera raar, alsof ik met een verrekijker naar de tv zit te kijken.
Denk je dat Liverpool vandaag Klopp krijgt?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima aan te gluren hoor, dit City - BVBquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo mogelijk nog sfeerlozer dan de gemiddelde wedstrijd. Zo voelt het echt altijd als een trainingspot.
Tsja, ik snap niet dat je naar het minder spannende affiche kijkt, maar attractief voetbal en een prettig affiche is ook wat waard.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Prima aan te gluren hoor, dit City - BVB
Precies om wat je zegt, het ziet er niet uit bij Real - Liverpool op een of andere manier.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik snap niet dat je naar het minder spannende affiche kijkt, maar attractief voetbal en een prettig affiche is ook wat waard.
Zidane ziet aan zijn spelers dat ze Klopp's Liverpool klop gaan gevenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk je dat Liverpool vandaag Klopp krijgt?
Die vloertoernooien boeien ook niemand.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u door naar immer gezellige DRT
Die kans zit er dik inquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Straks Dimi-Asp, pakken we die toch lekker mee
Ik ben tegen racisme.quote:
tidquote:
Neef, Tag en ik zitten hier ook dus dat is het niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar vanwege dat pijltjesgooien post hier dus geen hond?
Saai.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:22 schreef Bolasie het volgende:
We krijgen drie Engelse ploegen in de halve finale CL.
En geen van die drie wint de CL.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:22 schreef Bolasie het volgende:
En 2 in de EL.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:22 schreef Bolasie het volgende:
Hoe kun je dat volgen joh.quote:
City is niet veel aan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze avond alleen beschikking tot twee schermen.
DRT?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Twee wedstrijden zijn gespeeld.
Op naar het warme bad
Ik keek zondag PSV en RVV en ik zag niks van PSV in de tweede helft.quote:
PSV is dan ook niks.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek zondag PSV en RVV en ik zag niks van PSV in de tweede helft.
Ik denk het, Coco zegt hetquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek zondag PSV en RVV en ik zag niks van PSV in de tweede helft.
Ik dacht al zoiets. Dit demonstreert wel de ultieme kromheid bij de VAR regels dan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kunnen ze niet intrekken...
Had naar Rodri gemogen
Zit ie hier tussen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit ie hier tussen?Nee, was geen gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hij kijkt achterover met duim omhoog en op het pc scherm voor hem is het fok forum geshopped.quote:
Ja ik kan hem mij wel herinneren maar die zit niet in mijn archiefquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij kijkt achterover met duim omhoog en op het pc scherm voor hem is het fok forum geshopped.
verbouwingquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef jigggy het volgende:
Weet iemand waarom real niet in het bernabeu speelt?
Bernabeu wordt gerenoveerd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:36 schreef jigggy het volgende:
Weet iemand waarom real niet in het bernabeu speelt?
Scheids floot kennelijk al voordat ie in netje lagquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zuivere goal afgekeurd, ook VAR grijpt niet in
Atalanta - Ajax was best leuk toch? Hoewel ik niet echt content was toen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie je een leuke pot herinneren deze CL?
Ja, de pijnlijke nederlaag van Barcelona was wel lollig, maar ook dat was geen grote verrassing.
Die 2-2? Helaas maar een deel van gezien.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Atalanta - Ajax was best leuk toch? Hoewel ik niet echt content was toen.
Klopt. (0-2 naar 2-2)quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2-2? Helaas maar een deel van gezien.
Modric had vorig jaar wel een moeilijk jaar. Maar dit jaar heeft ie zich goed herpakt. In 2018 toch wel en van de beste spelers ter wereld.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:47 schreef Bolasie het volgende:
Nogmaals de herinnering dat Modric en Kroos ook nog steeds waanzinnig goed zijn.
Real - Shakhtar was geweldig. Sowieso een leuke poule. En PSG - Basaksehir.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie je een leuke pot herinneren deze CL?
Ja, de pijnlijke nederlaag van Barcelona was wel lollig, maar ook dat was geen grote verrassing.
Ik heb persoonlijk alleen genoten van Ajax tegen Midtjylland thuis. De flitsen van PSG tegen Barça en verder is dat het wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Real - Shakhtar was geweldig. Sowieso een leuke poule. En PSG - Basaksehir.
Afgelopen weekend was ie tegen Arsenal wel weer ouderwets goed, maar hij is niet voor niets niet geselecteerd door Southgate. Al is hij absoluut niet de enige die echt heel slecht speelt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Heeft TAA de onvermijdelijke talentendip?
Nee, tuurlijk. Had veel van dit duel verwacht, maar dat Liverpool bij rust 0 schoten heeft..quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ie tegen Arsenal wel weer ouderwets goed, maar hij is niet voor niets niet geselecteerd door Southgate. Al is hij absoluut niet de enige die echt heel slecht speelt.
tsja leuk die poulefasepotjes in de marge, maar ik vind dat niet tellen zolang ze gelijk vallen met normaal gesproken mooiere affichesquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Real - Shakhtar was geweldig. Sowieso een leuke poule. En PSG - Basaksehir.
Neuh, gewoon een kutscheidsquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:51 schreef PSVCL het volgende:
Hahah dat moment bij City .. als dat geen uefa corruptie is weet ik het ook niet meer
Arab money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |