Half Afrika en Midden-Oosten hier verwelkomen vind ik wel 'iets melden'quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het droevigste vind ik dat ze buiten klimaat gewoon niets te melden hebben, terwijl je godbetert al een jaar weet dat Corona de campagne overheerst.
Ze hebben zoveel te melden dat ze plannen van een andere partij gaan doorrekenen welke allang heeft aangegeven waarom ze dat niet hebben gedaan (al was die argumentatie wel meh).quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het droevigste vind ik dat ze buiten klimaat gewoon niets te melden hebben, terwijl je godbetert al een jaar weet dat Corona de campagne overheerst.
Maar ik zal nooit van mijn leven links stemmen, lieverd. Wel progressief.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer dat stijn van een conservatieve christelijke jongen omslaat naar een geitenwollensokkentyp.
@:kingroland
Ha ha haquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ik zal nooit van mijn leven links stemmen, lieverd. Wel progressief.
Op zich vind ik dat niet eens zo verkeerd eigenlijk, VVD liegt graag de boel bij elkaar om meer stemmen te krijgen (alhoewel dit algemeen bekend is uiteraard) en dit mag best wel benoemd worden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel te melden dat ze plannen van een andere partij gaan doorrekenen welke allang heeft aangegeven waarom ze dat niet hebben gedaan (al was die argumentatie wel meh).
Het forum, de ziekte, of de maatregelen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaan jullie morgen 1 jaar COR beleven?
In quarantaine.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Dezelfde plek waar het voor mij begonquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het forum, de ziekte, of de maatregelen?
Vanwege COR of was je dat sowieso al van plan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga morgen m'n balzak in een emmer heet water dopen.
Waar is de optie anders?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege COR of was je dat sowieso al van plan?
Waarom?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga morgen m'n balzak in een emmer heet water dopen.
welke partij liegt niet?quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet eens zo verkeerd eigenlijk, VVD liegt graag de boel bij elkaar om meer stemmen te krijgen (alhoewel dit algemeen bekend is uiteraard) en dit mag best wel benoemd worden.
Jammer dat Groenlinks het zelf gewoon niet snapt.
Misschien een goed idee om voor de rest van de dag uit te loggenquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan trek m'n banaan krom.
Ha ha ha.
Dan zien we je morgen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om voor de rest van de dag uit te loggen
Haha toen dachten we nog dat corona serieus best wel eng wasquote:
Ik zou bijna al mijn principes opzij zetten en op ze stemmen, in plaats van Splinter.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feestpartijgoden.
Lijkt mij stug dat ze liegen over gratis 10.000 euro en gratis vakantie!
Doe gewoonquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou bijna al mijn principes opzij zetten en op ze stemmen, in plaats van Splinter.
Kijk @GGMM jaloers zijn op je twitter likesquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou bijna al mijn principes opzij zetten en op ze stemmen, in plaats van Splinter.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het forum, de ziekte, of de maatregelen?
Ze staan (bij mij) niet op de kieslijst. Ik ben woedend.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meer opties waren er nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk @:ggmm jaloers zijn op je twitter likes
Uit pure afgunst weigert hij splinter zelfs in zijn poll mee te nemen.
Denk en dan niet als boycot maar daar gaat hier toch niemand op stemmen dus onnodige opvullingquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer opties waren er niet
Wie had ik er dan uit moeten halen
Ja, het begint wel erg opzichtig te worden allemaal, en hij maar wanhopig bedelen bij Saskia Belleman voor een like. (die hij alleen nog kan volgen dankzij mij)quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk @:ggmm jaloers zijn op je twitter likes
Uit pure afgunst weigert hij splinter zelfs in zijn poll mee te nemen.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
Geen tweet van Niels gevonden die veel likes had overigens.
Bij het zoeken kwam ik wel deze weer tegen
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat was wel een mooie. Misschien gelijk een goede reden voor @onlogisch om maar niet meer over Vechain te twitteren.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Gewoon op Splinter stemmen, die hebben overal genoeg handtekeningen verzameld.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Er wordt hier overheen gestapt maar ik kan niet stemmen op de partij waar ik op wil stemmen.
WAT VOOR LAND LEVEN WIJ IN
Partij van de Dieren, Bij1 en SGP (laatstgenoemde verspreidt wel leugens maar geloven er zelf ook in).quote:
Nee, dat mens heeft allemaal stomme plannen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon op Splinter stemmen, die hebben overal genoeg handtekeningen verzameld.
de dieren liegen niet neequote:Op donderdag 11 maart 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Partij van de Dieren, Bij1 en SGP (laatstgenoemde verspreidt wel leugens maar geloven er zelf ook in).
[ twitter ]
Maar wel grote tieten en alleen daardoor heeft ze al meer te bieden dan het meerendeel van de partijenquote:Op donderdag 11 maart 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat mens heeft allemaal stomme plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |