Klopt zeker. Voor het bezorgen dan. Afhalen gaat prima en is ook veel en goed aanbod, maar dan moet je er wel voor in de auto stappen en rijd je zo 10 km op en neer.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet alles. Dat vind ik wel zwaar aan buiten de stad wonen, de beroerde afhaal- en bezorgmogelijkheden van restaurants.
[ afbeelding ]
Jawel, maar alleen van een shoarmaboer. Dat noem ik geen pizza's, die moeten Italiaans zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fucking hell, zelfs geen pizza?
[ afbeelding ]
Ik baal er juist van dat hier alleen maar pizza en chinees worden bezorgd.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En maar doen alsof ze het makkelijk heeft.![]()
Precies. En daar wilde ik echt niet wonen. Ik ben zo blij dat we daar weg zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het wordt met de dag erger en dat bedoel ik niet figuurlijk: elke dag weer is er meer nieuwbouw, is die weer wat hoger.
Een hele kleine tussenwoning mischien tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is inderdaad een nadeel bij jullie. Ik heb hier een vrijstaand huis op 700m2, goed onderhouden, grote kantoorruimte aan huis (70m2). Denk dat het in de verkoop ¤ 325.000 zal doen. Daar heb je bij jullie een tussenwoning voor.
Wij hebben goede sushi gevonden, een goede Chinees en goede patat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet alles. Dat vind ik wel zwaar aan buiten de stad wonen, de beroerde afhaal- en bezorgmogelijkheden van restaurants.
[ afbeelding ]
En neemt ze wel eens wat voor ons mee? Nee dusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben goede sushi gevonden, een goede Chinees en goede patat.
Verder maak ik dan maar gewoon alles zelf in mijn heerlijke keuken
Ow?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik baal er juist van dat hier alleen maar pizza en chinees worden bezorgd.
Dat is zeker waar. Al moet ik zeggen dat ik wel gezegend ben met een culinaire Indonees die ook veel Fusion doet op 6 km rijden. Prima afhalen. Iets duurder, maar ik kan er drie keer van eten. Maar verder is het inderdaad niet veel bijzonders om af te halen. Uit eten kan prima, maar dan rijd je snel wat verder.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat hier het Amsterdamse snobisme nog net heerst, hebben wij gelukkig een kar met uitstekende Italiaanse pizza's (niet te vergelijken met die van Domino's), een delicatessewinkel en een restaurant met heel behoorlijk goed voer. Maar in de stad is het zoveel beter. Mijn schoonouders hebben bijvoorbeeld een fantastische Balinees (niet te vergelijken met het Hollandse Chinese voer) om de hoek zitten. Amsterdam is een mooie plek om te wonen als je van een internationale keuken houdt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al moet ik zeggen dat ik wel gezegend ben met een culinaire Indonees die ook veel Fusion doet op 6 km rijden
Wij kregen afgelopen zondag Indonesisch thuisbezorgd, zeer uitgebreid.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Al moet ik zeggen dat ik wel gezegend ben met een culinaire Indonees die ook veel Fusion doet op 6 km rijden. Prima afhalen. Iets duurder, maar ik kan er drie keer van eten. Maar verder is het inderdaad niet veel bijzonders om af te halen. Uit eten kan prima, maar dan rijd je snel wat verder.
Oh dat is wel een leuk cadeau! Daar heb je nog eens iets aan. Ik denk dat ik komend weekend ook weer eens dat af ga halen. Is ook wel mijn favoriete keuken (en Italiaans). Ben er zelf ook goed in, al zeg ik het zelf. Maar niet als de echte Indonezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wij kregen afgelopen zondag Indonesisch thuisbezorgd, zeer uitgebreid.![]()
Cadeautje van een klant.![]()
Mag hij vaker doen, was héérlijk!![]()
Haha, zelfs die komen hier niet aan de deur.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net een half uur met een collectant zitten kletsen. Ik ben een eenzaam oud vrouwtje geworden.
[ afbeelding ]
Geen keukenprinses hier.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een leuk cadeau! Daar heb je nog eens iets aan. Ik denk dat ik komend weekend ook weer eens dat af ga halen. Is ook wel mijn favoriete keuken (en Italiaans). Ben er zelf ook goed in, al zeg ik het zelf. Maar niet als de echte Indonezen natuurlijk.
Ik denk wel altijd aan julliequote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En neemt ze wel eens wat voor ons mee? Nee dus
Ik kan dus helemaal niet leuk aannemen aan de deurquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Geen keukenprinses hier.![]()
Vind koken ook niet leuk.![]()
Ik kan wel heel leuk wat aannemen aan de deur!![]()
En uit eten ging 'vroeger' ook prima!
Bij ons is dat omgedraaid. Ik hou van koken, en ik ben dan ook erg blij met een dankbare eter!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vooral een dankbare eter. Het koken laat ik aan anderen over, zoals mijn lief.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niet leuk aannemen aan de deur
Ik vind het toch vaak wat genant dat ik bestel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |