Met gemak. Ripple(quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
120-150 miljard mcap vind jij realistisch?
Ik denk dat je met $0.15 al in je handjes mag klappen hoor.
Met een 5+ trillion $ total mcap lijkt me dat heel goed mogelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
120-150 miljard mcap vind jij realistisch?
Ik denk dat je met $0.15 al in je handjes mag klappen hoor.
Ah ja, zie het bijkomen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, moet je ff 'hide small balances' uitzetten in je spot wallet. Daar zouden ze dagelijks moeten komen te staan. Bij mij iig wel.
VEN heeft boven de $9 gestaan dus nog niet helemaal. En in Sats moeten we nog wel even. Maar dat is allemaal onvermijdelijk.quote:
Hier ~450 VTHO per dag echt fantastischquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah ja, zie het bijkomen.
Elke dag komt er meer dan 100 VTHO bij. Prima, laat maar lekker oplopen.Nogmaals dank voor de tip.
ik heb ook 250k VTHO verkocht a 7 sats een ruime maand geleden, wel een beetje “balen” dat die nu 23 staatquote:
Ik krijg VET, waarom krijg jij VTHO?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah ja, zie het bijkomen.
Elke dag komt er meer dan 100 VTHO bij. Prima, laat maar lekker oplopen.Nogmaals dank voor de tip.
Dat genereer je automatisch als het in de wallet staat of via staking op binancequote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:38 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit sinds het begin in VEN. Later heb ik mijn VEN omgezet naar VET. Maar hoe ben ik aan VTHO gekomen? Kreeg je die erbij?
Ik bedoel in het begin, toen het nog allemaal VEN was en pas uit was.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat genereer je automatisch als het in de wallet staat of via staking op binance
gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:22 schreef onlogisch het volgende:
VET door de 9 cent heen
WE.
WORDEN.
GEK.
@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
De bitcoins staan al klaar voor jr.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd maat
je kunt het nu mooi omzetten naar bitcoin voor een studiefonds voor onlo jr
GENOTquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bitcoins staan al klaar voor jr.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
GENOT
al plekje gereserveerd voor hem binnen de bitcoin citadel?
een memequote:
WHALEquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bitcoins staan al klaar voor jr.
Laat Bitcoin eerst maar een miljoenmiljard worden voordat we aan zoiets kunnen denkenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een meme
volgens mij van deze reddit post uit de toekomst: https://www.reddit.com/r/(...)_future_here_to_beg/
THE 7 SAFEST HAVENS FOR ESTABLISHING YOUR BITCOIN CITADEL
2x0quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:36 schreef xaban06 het volgende:
Hoeveel miljard miljoen VET hebben jullie?
tientje (fiatquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:22 schreef onlogisch het volgende:
VET door de 9 cent heen
WE.
WORDEN.
GEK.
@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
volgens coinmarket niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
VEN heeft boven de $9 gestaan dus nog niet helemaal. En in Sats moeten we nog wel even. Maar dat is allemaal onvermijdelijk.
Lekker maat.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
tientje (fiat) rente per dag aan vtho
SUCK IT RABOBANK
Hij staat nu net onder ath van jan 2018, dus nog genoeg ruimte omhoogquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:47 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Is het nu nog handig om te kopen? Of te laat?
Schuif af en toe wat, maar sinds 10k btc geen fiat meer ingestoptquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
Kopen jullie nog steeds bij?
Ik vind dat wel lastig nu. We gaan hard omhoog, maar om nu bij te kopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |