Dit vond ik ook raar vooral omdat Monique hem dat ook liet doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zou ook een goeie zijn! Maar hij deed raar bij interview in Ziggo. Over waarom Mo er niet was, dat hij dit alleen met zijn band wilde beleven, maar dat hij vanwege avondklok netjes naar huis zou gaan.
Kennelijk is hij ná de avondklok pas naar huis gegaanAls in de volgende ochtend
Ze is dik met Lieke van Lexmond, dus wellicht heeft die haar verteld dat de stand van de maan niet gunstig was om het te vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:00 schreef shiitake het volgende:
Twee weken geleden en ze hebben het de zoon niet kunnen vertellen in die tijd? Sneu om het kind er zo bij te betrekken in haar verhaal. Het blijft zielig natuurlijk voor het ventje, maar het is niet alsof het sprookje pas dit weekend over was, zoals ik het lees. Dus waarom dat noemen.
Waarschijnlijk op iets anders dat roze is. 😉quote:
Welnee laat die gozer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een totaalmongool is die Hazes toch.
Een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen ...o wacht..quote:
Aan Hazes sr. zat echt niets aantrekkelijks.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zien die vrouwen toch in dit smoezelige, onaantrekkelijke ventje. Hij probeert zijn vader te imiteren, nou, dat lukt alleen op het gebied van vrouwen, want zijn zingen kan niet tippen aan dat van zijn pa zaliger.
Z'n vader kon ook niet zingen. Zijn teksten uit het woordenboek waren tenentranentrekkend.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zien die vrouwen toch in dit smoezelige, onaantrekkelijke ventje. Hij probeert zijn vader te imiteren, nou, dat lukt alleen op het gebied van vrouwen, want zijn zingen kan niet tippen aan dat van zijn pa zaliger.
Geldquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Inderdaad, met die vieze opgepompte tattoo-armenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
en drugs, en drank, en drugs, en sex.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:10 schreef Simone010 het volgende:
Op de insta van Monique..het zal dan niet toch...
@:fenny9962 Het is toch al bekend dat hij sinds begin februari terug is bij Bridget😂Zij is de winnaar en zijn opzoek naar een nieuw huis...waar rook is is vuur😂
Nou dat is beter dan met die Facebook Mo tochquote:
Als Bridget zo dom is.....quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:10 schreef Simone010 het volgende:
@:fenny9962 Het is toch al bekend dat hij sinds begin februari terug is bij Bridget😂Zij is de winnaar en zijn opzoek naar een nieuw huis...waar rook is is vuur😂
ie is über dom.quote:
Nou ze was al dom de eerste keerquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:10 schreef Simone010 het volgende:
Whaaatquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:10 schreef Simone010 het volgende:
Blond hè? 😎quote:
Onder een reactie van Roxanne..quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik ga even Bridget d'r Instagram uitpluizen.
Don't be shy with the screenshotsquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het lijkt Wie is de Mol wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Je hebt al twee pluspuntenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nou, dan is het 2019 all over again. Mag hopen dat Bridget niet zo stom is en ook haar zoon dat niet aan gaat doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:10 schreef Simone010 het volgende:
Ik niet, heb geen insta ... please be a dearquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef Simone010 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMOjuHYAw9K/ als je de reacties openklikt onder de reactie van Rox zie je het staan..
Ach tief op met die kinderen. Laat ze lekker neuken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:15 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Nou, dan is het 2019 all over again. Mag hopen dat Bridget niet zo stom is en ook haar zoon dat niet aan gaat doen.
Niks mis mee. 😎quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wens voor André rust in zijn hoofd en hart zodat er ruimte ontstaat van binnen om zijn patronen en daarmee zijn ongelukkig zijn, te kunnen doorbreken.
Ik vind dit wel een opmerkelijke zin in het geheel.
Ik vind het vooral heel erg 'kijk mij eens powervrouw zijn' overkomenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wens voor André rust in zijn hoofd en hart zodat er ruimte ontstaat van binnen om zijn patronen en daarmee zijn ongelukkig zijn, te kunnen doorbreken.
Beetje in de lijn met dat dweperige interview in Linda. Zij weet wat goed voor hem is, zij is al een stuk verder en wijzer want leest boeken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het vooral heel erg 'kijk mij eens powervrouw zijn' overkomenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mwoah,leuk hoor op de middelbare zitten en elk jaar je moeder weer in een aflevering uit het leven van kleine Dré voorbij zien komen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach tief op met die kinderen. Laat ze lekker neuken.
Als het een echte powervrouw is, dan moet ze hem zodra hij weer op de stoep staat zo keihard voor z'n ballen schoppen iedereen doet veel te zoetsappig met dat over 't paard getilde ventje. De hele familie Hazes is krankjorum dat zijn ze altijd geweest.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:20 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel erg 'kijk mij eens powervrouw zijn' overkomen
Dat doen ze toch echt zelfquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:22 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel erg 'kijk mij eens powervrouw zijn' overkomen
[..]
Mwoah,leuk hoor op de middelbare zitten en elk jaar je moeder weer in een aflevering uit het leven van kleine Dré voorbij zien komen.
Uiteraard. Bijzondere vrouw ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:22 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Als het een echte powervrouw is, dan moet ze hem zodra hij weer op de stoep staat zo keihard voor z'n ballen schoppen iedereen doet veel te zoetsappig met dat over 't paard getilde ventje. De hele familie Hazes is krankjorum dat zijn ze altijd geweest.
Klopt,.dat zeg ik toch ook?quote:
Die wil gewoon winnen.quote:
Ho ho, haar fans hebben recht om te weten hoe het zit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Clavis het volgende:
Waarom zou je zo’n uitgebreide verklaring geven. Puur en alleen om te laten zien hoe goed ze dit handelt. Al die reacties ook “wat ben jij een powervrouw!”.
Anyway, leuk zo’n statement maar ik wacht op iets meer vuile was. Namen moeten we hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |