Ik zag wel een andere vrouw, een kloon van Mo uit Berschenhoek..Net 1 lettertje anders in de achternaam het zou een kansmaker zijn..quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:48 schreef Michellee het volgende:
Er circuleert nu een naam rond van Sarah van Soeren op internet. Hij schijnt haar 100 rode rozen te hebben gestuurd
Edit; Zag later pas dat A4 de ezel isquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Kort samen gevat: A4 A3 zijn ouders zijn uit elkaar en Welmoed draagt nog geen hazes ketting om haar nek.
Och, dat ze elkaar gewoon van het schoolplein kennen, als ze op hun kinderen staan te wachten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Ik zag wel een andere vrouw, een kloon van Mo uit Berschenhoek..Net 1 lettertje anders in de achternaam het zou een kansmaker zijn..
1 letter anders dan mijn naam?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:58 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Ik zag wel een andere vrouw, een kloon van Mo uit Berschenhoek..Net 1 lettertje anders in de achternaam het zou een kansmaker zijn..
lijkt wel die serie, de Luizenmoederquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och, dat ze elkaar gewoon van het schoolplein kennen, als ze op hun kinderen staan te wachten.
Dat zijn de smeuïgste drama's.
Ouders van hele klas en de halve school een mening, ruzies in andere gezinnen waar een man mompelt dat ie Dré wel snapt want het is gewoon een lekker wijf
De Luizenmoeder?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:23 schreef Ole het volgende:
[..]
lijkt wel die serie over die basisschool
ja had hem al opgezochtquote:
Dat zou ook een goeie zijn! Maar hij deed raar bij interview in Ziggo. Over waarom Mo er niet was, dat hij dit alleen met zijn band wilde beleven, maar dat hij vanwege avondklok netjes naar huis zou gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Straks heeft Mo gewoon een ander.
Qua kleur doet ze bijna niet onder voor Rachel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:35 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Google die naam maar die je net zei, met Facebook erachter..
Je haalt de woorden uit m'n mond!quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Qua kleur doet ze bijna niet onder voor Rachel.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Straks heeft Mo gewoon een ander.
bijvoorbeeld..quote:
Reuen zijn toch nooit loops?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Andre is een loopse hond. Puntje er in puntje er uit.
Ze lijkt wel zijn type. En ze heeft de juiste kleurquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:35 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Google die naam maar die je net zei, met Facebook erachter..
Die lippenquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Qua kleur doet ze bijna niet onder voor Rachel.
Freek Vonk? Ook een dierenliefhebberquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
Met wie zal Monique straks verder gaan, denken jullie?
Marco Borsato?te oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |