Ja, ik denk ook dat de foto van Estelle vroeger naast die van Bridget boven het bedje van A2 hing.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:11 schreef doeka het volgende:
Ik geloof niet dat Welmoed iets heeft met A2, misschien voor een wilde nacht een keer, maar zeker niet voor een relatie. Ik schat haar veel hoger in. Ik zet nog steeds mijn geld op Estelle, ik zie het wel voor me.
Denk het ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:54 schreef jb88 het volgende:
[..]
Als je vriend je publiekelijk dumpt en je achterlaat met kind en vervolgens zijn nieuwe liefde continu op social media zet en je hem daarna terugneemt zonder dat ie daar enige moeite voor hoefde te doen. Binnen 24 uur nam ze hem terug, dan ben je inderdaad geen 'powervrouw'. Er wordt gezegd dat Dré de relatie wilde verbreken...dus het zal me niets verbazen als Monique weer gewoon blijft wachten en hopen dat ie weer terugkomt. En wanneer dat gebeurt zal ze hem wederom terugnemen. Achja z'n geld maakt een hoop goed.
Dus wie is hier de ezelquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk het ook.
En als hij het feesten beu is, kan hij zich weer lekker laten verzorgen door haar.
Heeft iemand dit al gevraagd op Insta?quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:59 schreef Aventura het volgende:
Hoe ben je een powervrouw als je je zo in de luren laat leggen elke keer? De enige motivatie die ik kan bedenken is gratis wonen in een riante villa, niet hoeven werken, genoeg tijd en geld om je kind op te voeden, hondjes en ezeltjes te redden en kleertjes te ontwerpen, keer per jaar op vakantie te gaan en te kunnen genieten van alle privileges die je hebt als BN’er. Het was leuk zolang het duurde, nu heeft ze de buit nog (een BN’er status, een kind, en een huis. Allemaal ook prima gegund hoor maar een powervrouw vind ik je dan niet.
Ze hebben wel iets aan elkaar op die manier.quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al gevraagd op Insta?
Hm ik heb een account onder mijn echte naam en vorige week al op mijn donder gehad van de powervrouwbrigade omdat ik er iets over te zeggen had dat ze op Bonaire zatenquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets aan elkaar op die manier.
Maar als vrouw zijnde denk ik dat ze te veel pikt.
Al kreeg ik er een hoop geld bij, van mij zou zo’n relatie niet hoeven.
Oh! Maar ze waren er ook echt even aan toe, en ze waren toch druk doende met vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ik heb een account onder mijn echte naam en vorige week al op mijn donder gehad van de powervrouwbrigade omdat ik er iets over te zeggen had dat ze op Bonaire zaten
Ik was een jaloers droeftoetertje die maar moest gaan werken zodat ik ook een keer naar Bonaire konquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:43 schreef doeka het volgende:
[..]
Oh! Maar ze waren er ook echt even aan toe, en ze waren toch druk doende met vrijwilligerswerk?
Die is daar abondoned in een donkey sanctuary en uiteindelijk dus het kind de donkey van de rekening.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van wie is de ezel nu A2 en Mo uit elkaar zijn?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een jaloers droeftoetertje die maar moest gaan werken zodat ik ook een keer naar Bonaire kon
Nee denk ik ook niet, maar dan had ze beter even kunnen wachten tot na de bruiloft.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat we helemaal geen medelijden hoeven te hebben met Mo. Kut dat ze weer gedumpt is, maar ik denk dat die prima haar bekkie bij zich heeft. Ze heeft gewoon gen zin om te werken en daar gebruikte ze Dré handig voor.
Ohhh echt??quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ik heb een account onder mijn echte naam en vorige week al op mijn donder gehad van de powervrouwbrigade omdat ik er iets over te zeggen had dat ze op Bonaire zaten
Ik kan me wel voorstellen dat het reacties oproept. Ik vind posts bij bekende mensen achterlaten ook een beetje suf, evenals vingers tikken in coronatijd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een jaloers droeftoetertje die maar moest gaan werken zodat ik ook een keer naar Bonaire kon
Dat vind ik normaal ook, leuk om te lezen dat wel, maar deze keer was het sterker dan ikquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het reacties oproept. Ik vind posts bij bekende mensen achterlaten ook een beetje suf, evenals vingers tikken in coronatijd.
Staat je uiteraard verder vrij om dit te doen.
Gelukkig alleen een ezelbaby ....quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:53 schreef Simone010 het volgende:
In de Weekend van deze week: In de zeven jaar dat we samen zijn is het nog nooit zo goed gegaan, en ik hoop dat we gauw met het nieuws kunnen komen dat we een tweede kindje krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |