Of ze moeten gewoon niet zo zeiken. Kan zo'n grote Camembert nog wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit kan dus eigenlijk echt niet.
Goede oplossing, het gewoon niet meer organiserenquote:“Bij een tijdrit hoort een parcours vijf uur lang compleet afgesloten te zijn”, gaat de organisatie verder. “De oplossing is dat we in de toekomst geen tijdrit meer opnemen in een rittenkoers. Ondanks dat het traject volledig afgesloten was, zijn deze gebeurtenissen onvermijdelijk. Het is een bittere constatering dat het organiseren van een tijdrit nauwelijks meer mogelijk is.”
wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede oplossing, het gewoon niet meer organiseren
In de regio van de Blokkeerfriezen kwamen de tijdrit-deelneemsters onderweg gewone fietsers als tegenliggers en op het parcours kerende busjes tegenquote:
In beeld brengen inclusief naam hebben ze niet eens doorquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:55 schreef TheArt het volgende:
Wiebes zit nog gewoon in het peloton. Ben benieuwd wanneer ze erachter komen.
Tja, de 'charme' van het Vlaamse wielrennen komt voor een behoorlijk deel voort uit chaos en valpartijen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Ruben: "Is dit parcours geschikt voor vrouwen."
Vier lengtes inderdaad...niets aan te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe een voorzichtige voorspelling dat Wiebes met 4 fietslengtes wint.
Nou .. wat scheelt het?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Spoilerquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs nog een onderschatting.quote:
En vandaag meteen vooraanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:02 schreef Beregd het volgende:
Uiteindelijk stapt Patrick toch in het vrouwenwielrennen. AG Insurance is sponsor.
https://sporza.be/nl/2022(...)onsor~1647940239599/
quote:16:50
Wiebes onderuit! Het ziet er niet goed uit voor Lorena Wiebes (Team DSM). Ze gaat nu ook nog eens tegen de vlakte en moet zo het peloton laten rijden. Voorin heeft DSM wel de sterke Lippert.
quote:16:47
Er komt versterking aan voor het groepje Kopecky en in het peloton is de organisatie zoek. Marta Cavalli (FDJ), Labecki (Jumbo-Visma) en Olivia Baril (Valcar) komen meteen aansluiten.
quote:16 uur 47. Situatie. Voorin hebben we nog steeds Henderson, Niewiadoma, Lippert en Kopecky. Het is nog een heel eindje tot de volgende passage over de Kemmelberg dus lijkt alles weg wat samen te gaan lopen. .
Situatie
Mwah, ik denk dat Wiebes haar normaal wel de baas is. Donderdag moest die met stukken sprinten en vandaag viel ze letterlijk.weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |