Nu begrijp ik waar je het van hebt.quote:
Waar het hart van vol isquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waar je het van hebt.
[ afbeelding ]
Gitaren mag ik hopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze had wel de leukste muziekkeuze ja.
Het gaat nog paar jaar duren voordat ik de SP (los van het zijn van een klote partij) niet meer koppel aan dit schitterende nummer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waar je het van hebt.
[ afbeelding ]
@Dj_Day-V is dat waar?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En kom je uit een crimineel broeinest.
Dat zal bij mij nooit gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat nog paar jaar duren voordat ik de SP (los van het zijn van een klote partij) niet meer koppel aan dit schitterende nummer.
Dat is toch wel het nieuws van de dag.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:16 schreef tong80 het volgende:
Hazes schijnt het weer met Bridget te doen.
SHO / [LULGATE #47] Met ezel Andre!
met hoeveel FOK!kers heb jij het gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:16 schreef tong80 het volgende:
Hazes schijnt het weer met Bridget te doen.
SHO / [LULGATE #47] Met ezel Andre!
Voor de proleten onder ons.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch wel het nieuws van de dag.
1 en dat was gelijk de mooiste.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met hoeveel FOK!kers heb jij het gedaan?
Heerlijk dit. Ik begin de dag met de Telegraaf bij de koffie.quote:
Zelfs als trouw showbizzfan begint dat mannetje mij toch ook te vermoeien hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Littlerabbit Kijk deze fluitketel eens.
Heb je trouwens alweer een dak boven je hoofd?
Scrummie is een hele vervelende man inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs als trouw showbizzfan begint dat mannetje mij toch ook te vermoeien hoor
Is hij eigenlijk al 27? Dat zou wel een passend einde zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sprak een paar weken geleden nog met zijn moeder. Dat was ook niet te missen qua stem zegquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |