das een dubbele ontkenningquote:
Dat muntje heb ik hier ooit opgevangen ja, geen idee wat het is maar rendement levert het wel op.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
UBIX gaat ook lekker, ruime verdubbeling in een paar dagen
Jij bent zeker ook heel gezellig op feestjes?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:25 schreef Dimachaerus het volgende:
BTC maxi's: iN iT FoR TeH TeCh
ook BTC maxi's:ATH
![]()
ik mis alleen nog een tweet van michael zeeman
kansloze plebs
Ik heb op Hoge x1000 gemist dus heb hier gewoon even wat bnb tegenaan gegooid weer. 7x vanaf gisteravond maar dat was nog wat wisselgeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Safemoon gooit er nog even wat extra brandstof bij
[ afbeelding ]
ngmiquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:54 schreef D. het volgende:
Waar is die Safemoon te vinden trouwens?
Niet dat ik 'm nu nog zou willen kopen, maar had laatst op PCS bij trades gekeken, en daar stond ie niet bij
Jaa, zo ziek. Zag dat ik inmiddels ook zo'n 8 BNB aan safemoon erbij heb door al die transacties.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook heel gezellig op feestjes?
dan betaal je te weinig sats per bytequote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bitcoin is traag vandaag. Transacties in 2 richtingen al 1,5 uur "pending"
Ben al dik 2u aan het wachten dus maak je borst maar nat.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zeg dat tegen de exchange die ze naar me toe stuurt.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan betaal je te weinig sats per byte
edit: oh, er is al een tijdje geen block gevondendan wordt het lastig
Dan had ik mazzel dat mijn BTC-transactie vanaf Binance daarstraks binnen een half uur op de bestemming is aangekomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit kan toch niet door blijven gaanquote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Het stomme is, het aantal adressen en Telegram members blijft in onverminderde vaart groeien en zolang er nog idioten instappen (excuus) groeit de coin ook door.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 16:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dit kan toch niet door blijven gaanecht niet normaal hoe hard het gaat...
Gister ben ik er ook maar in gegaan en nu al x4 / x5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |