Timing is allesquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:42 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat als ie door de 60K heen gaat er wellichtt een sneeuwbal effect ontstaat, zal opnieuw veel in het nieuws komen en er nog meer FOMO ontstaat. Overigens gister net ADA geruilt voor BTC
Ik wil wel weer terug in ADA voor de langere termijn, maar vond de koers ontwikkeling laatste tijd beetje matig.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Timing is alles
Mooi gekozen.
Het nieuws dat er geld vrij komt om te investeren kan meer effect hebben dan het geld zelfquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil wel weer terug in ADA voor de langere termijn, maar vond de koers ontwikkeling laatste tijd beetje matig.
Overigens denk ik niet dat dit helicopter geld is, daar ging die jump veel te hard voor.
Ik gok op een veelgebruikte bot die een kritische waarde raaktequote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het nieuws dat er geld vrij komt om te investeren kan meer effect hebben dan het geld zelf
Iemand met vette vingers die op een verkeerde knop druktequote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok op een veelgebruikte bot die een kritische waarde raakte
Of een handmatige deploy die fout ging, is een mooi verhaal over van Knight Capital Groupquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iemand met vette vingers die op een verkeerde knop drukte
(lol)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wil wel weer terug in ADA voor de langere termijn, maar vond de koers ontwikkeling laatste tijd beetje matig.
Overigens denk ik niet dat dit helicopter geld is, daar ging die jump veel te hard voor.
Wordt tijd dat ze eens wat meer tokenpairs op die exchange van ze gaan zettenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
UBIX gaat ook lekker, ruime verdubbeling in een paar dagen
Als ze klaar zijn met testen en het veilig genoeg vindenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze eens wat meer tokenpairs op die exchange van ze gaan zetten
Geen haast, UBX doet het best lekker en het goede nieuws mag best een beetje in de tijd gespreid worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn met testen en het veilig genoeg vinden
De echte ATH moet nog komen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:12 schreef dimmak het volgende:
Ik kom hier even de ATH vieren boys. Groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |