Dat is precies het punt. Waarom hebben ze als geboren Nederlander een Marokkans paspoort? Omdat Marokko dat zegt. Dan kunnen wij dat ook omdraaien.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal een grondwetsaanpassing zijn en bovendien lijkt mij dat voor de geboren Nederlanders met een Marokkaans paspoort mensenrechtentechnisch nogal onhaalbaar.
Ja, want je ouders komen in Nederland wonen met een Nederland paspoort en de Marokkaanse overheid geeft je automatisch een nationaliteit waar je niet af kan komen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:32 schreef Zorro het volgende:
"Marokkanen kunnen hun nationaliteit niet opgeven"
Dus als zij iets vast leggen is het ons probleem? We kunnen ook zeggen "Je kunt geen Nederlander worden met een andere nationaliteit"
Dan is het hun probleem.
Dat is ook zo, maar dat hoor je niet zo uit te spreken.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, al geloof ik niet dat er met de PVV en FVD goede afspraken zijn te maken op nationaal niveau.
Goed gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar wordt het land beter van
Dat mensen nog steeds op Teflon Mark stemmen na al zijn flaters de laatste jaren, en vooral de flaters ingegeven door de VVD, is echt bizar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
De sorry's van Rutte hebben totaal geen waarde. Dat bleek opnieuw na de toesalgen affaire. Ik heb dan liever nooit excuses dan een niet gemeende excuses.
Oja, jij was een troll. Even vergeten.quote:
Misschien is Zijlstra er ook voor Putin.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:36 schreef Hexagon het volgende:
Leuk dat ook Maxime Verhagen in de studio is. Die kan vertellen wie er liegt over het Catshuis.
Dat had je wel kunnen nagaan... veiligheid!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet dat Rutten aangeslagen is, Geert heeft hem tegen de touwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |