Die ken ik ook niet hoorquote:
Inderdaad, snap niet dat ze dit nu pas gaan doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:18 schreef Yolk het volgende:
Veel leuker om aan te gluren dan weerwolven.
Hij komt er sowieso wel op dus waarom de moeite nemen?quote:
Nick: Eden Hazardquote:
voor me gevoelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij komt er sowieso wel op dus waarom de moeite nemen?
MIJN MIJN MIJNquote:
Zuchtquote:
K3 en Eden..quote:
Ja die was jong toen hij nog niet geboren wasquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Matt Tiger Woods wel kennen ... die was vooral beroemd wat meer jaren geleden.
En wat boeit het hier ????quote:
ja hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:29 schreef Benny het volgende:
Zo klopt-ie hè?
✔ 13.17 Liese
✔ 13.53 Zoey
✘ 14.28 Matt
✔ 14.48 Matt
✔ 15.07 Naomi
✔ 15.48 Naomi
✘ 15.55 Jill
✔ 16.57 Nick
✔ 17.19 Michel
✔ 18.59 Jill
✔ 19.21 Michel
- ¤1000,- van het startbedrag
lief he van Michelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Live life to the fullest
.. zo niet voor Julie..die een plakkert op dr bakkes heeft
"Mis Piggy
Hij weet ook waar Guantanamo bay ligt, je weet wel de grootste gevangenis van Zuid Amerikaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Matt Tiger Woods wel kennen ... die was vooral beroemd wat meer jaren geleden.
Nee niet achter elkaar...om 2 uur, 4 uur en 6 uur graagquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mag vannacht 3 x achter elkaar
ja precies dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet achter elkaar...om 2 uur, 4 uur en 6 uur graag
echt retespannend deze opdrachtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
joh .. wat heerlijk dat je deze pling krijgt
echt geweldig bezig heur
top streamert
Vannacht is misschien nog leuk maarja dan slaapt iedereen.quote:
Michel weg sturen zou pas een spannende opdracht zijnquote:
ja maar eigenlijk heel vaak achter lekaar... dat ze net liggen en dan weerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Vannacht is misschien nog leuk maarja dan slaapt iedereen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel weg sturen zou pas een spannende opdracht zijn
Bewonertje pestenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk heel vaak achter lekaar... dat ze net liggen en dan weer
Julie is helemaal nie verliefd op haar bruurkequote:
wat klopt er nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:46 schreef rinardo het volgende:
Liese Kim Jong un
Naomi Elvis
Nick Samson
Michel Gert
Zoey Mister Burns
Jill : Tinky Winky
Julie: Rapper Sjors
Michel : Usain Bolt
zde spelen toch alles fout daar... dus ach tis al 1 grote faalquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:46 schreef engine het volgende:
Ze spelen het wel verkeerd...je mag toch doorvragen tot een fout antwoord.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
zde spelen toch alles fout daar... dus ach tis al 1 grote faal
Faal rlsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
zde spelen toch alles fout daar... dus ach tis al 1 grote faal
zeggen ze dat??quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Elvis heeft alleen bijrollen gespeeld
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zou een geweldige drama opdracht zijn.. Julie helemaal over de pis
maar wat moeten we dan struissquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Faal rls![]()
we zijn dr bijna
april
bil
wil
geschil
I carequote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben toch lol.. en wij ook .. dus who cares
ff een decupitus kussentje regelen voor ons Nicksen.. dan kan ons Liesje hem af en toe ff draaienquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand mot ff die rug van Niek smeren
Gozert ligt ruim een week
schraal op de drukplekken
vind Jill meer een Pooquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:53 schreef engine het volgende:
Tinky Winky heeft echt geen idee dat ze Jill moet raden
Poquote:
whahahahaha ohohhhquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
PoGoogle laat je anderen dingen zien als je op poo zoekt
quote:
Dat is ook veel leuker!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, geef Michel even 50 hints tegelijk.
Maargoed, ik zou sowieso echt protesteren als mensen het na 5 vragen al opgeven. Heb zelf ellenlange sessies "wie/wat ben ik" meegemaakt dat je het pas na 150 vragen of zo raadt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoey : Jillquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:06 schreef Tourniquet het volgende:
Liese: Famke Louise
Michel: Bambi
Nick: Walter de Donder (burgemeester Samon & gert)
Julie: Jozef
Matt:
Naomi: Beyoncé
Jill:
Zoey:
quote:
Jup..zou leuk zijn om een klein beetje informatie te geven. Bijvoorbeeld wie tot nu toe de minste stemmen heeft gekregen.quote:
Inderdaad!quote:
quote:Bambi, een fictief jong mannelijk hert, is de protagonist in Felix Saltens Bambi en in de Walt Disneyfilms gebaseerd op het boek. Bambi komt voor in twee films, Bambi en Bambi II, heeft bijrollen in verschillende Disneytekenfilms en is verschillende keren geparodieerd door verschillende animatiebedrijven.
Naomi "hoe pijnlijk is da als ge genomineerd wordt door de kijker"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:14 schreef Tourniquet het volgende:
Ze weten nu blijkbaar dat de kijker nomineert.
dat is niet bambi, zijn vriendinnetje heet Faline ofzo ietsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:13 schreef suzi1 het volgende:
bambi heeft roze strikje op sommige plaatjes, dus ja vrouw
En die krijgt letterlijk 0 stemmenquote:
Ja bij mij ook wel een beetjequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi is door de mand gevallen
Bij mij iig
Ik snapquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bij mij ook wel een beetjeMaar vind haar toch wel leuk.
Verstandigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de beelden meestal klein, kan ik beter zo houden
Naomi is niet de ergste die er loopt.. maar die gaat zo raar opkijken als Michel en Nick genomineerd zouden zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ben ik Sneeuwwitje?
Nee, je bent genomineerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ben ik Sneeuwwitje?
Nee, je bent genomineerd![]()
[ afbeelding ]
Gefixt voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naomi is de leukste die er loopt.. maar die gaat zo raar opkijken als Michel en Nick genomineerd zouden zijn
Ik heb geen idee hoe of watquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naomi is niet de ergste die er loopt.. maar die gaat zo raar opkijken als Michel en Nick genomineerd zouden zijn
Die heeft Nick z'n beetje heilig verklaard. Echt irritant.quote:
Ja ze hebben door dat de kijker nomineert...er moet meteen een sessie gepland worden!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:25 schreef Stargazing het volgende:
De hottub gaat aan dus we krijgen zo wel antwoorden waarschijnlijk
Brrrrquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft Nick z'n beetje heilig verklaard. Echt irritant.
Maarja morgen dus..fingers crossed
Weet ik niet, die zijn niet achterlijk en weten hoeveel fans Jill hebben en 1 + 1 = 2quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naomi is niet de ergste die er loopt.. maar die gaat zo raar opkijken als Michel en Nick genomineerd zouden zijn
Naomi ook best naief en die denkt vast dat Nick populair is.. ze ziet hem als eerlijk persoon.. wat eigenlijk niet zo isquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ik niet, die zijn niet achterlijk en weten hoeveel fans Jill hebben en 1 = 1 = 2
Bizarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naomi ook best naief en die denkt vast dat Nick populair is.. ze ziet hem als eerlijk persoon.. wat eigenlijk niet zo is
Ik weet het wel. Nick heeft zelf al eens aangegeven dat hij denkt populair te zijn. En wat Nick denkt, denkt Naomi ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ik niet, die zijn niet achterlijk en weten hoeveel fans Jill hebben en 1 + 1 = 2
Hopelijk blijft zij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey heeft een slecht gevoel, die voelt de bui al hangen.
ik hoop het ook... alle mensen die iiriteren worden er maar uit gegooid.. doodsaaie patience streamsquote:
Lekker jonko geklaptquote:
Maar durfde ook niet tegenover Jill te staan...vanwege fans.....dus die fans stemmen op Jill haar rivalen. in het bijzonder op Michel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Nick heeft zelf al eens aangegeven dat hij denkt populair te zijn. En wat Nick denkt, denkt Naomi ook.
Ja dat is zeker waar en daar heeft hij opzich wel gelijk. Maar als Jill er morgen niet op staat en hij wel...die gaat van binnen zuur zijn. Denk niet dat Nick er naar buiten heel veel van gaat laten merken. Michel misschien welquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar durfde ook niet tegenover Jill te staan...vanwege fans.....dus die fans stemmen op Jill haar rivalen. in het bijzonder op Michel.
en ander Julie wel... die gaat dat niet trekken als haar bruur erop staatquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar en daar heeft hij opzich wel gelijk. Maar als Jill er morgen niet op staat en hij wel...die gaat van binnen zuur zijn. Denk niet dat Nick er naar buiten heel veel van gaat laten merken. Michel misschien wel
me 2quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil die faces wel zien wanneer hun naam op bord komt.
Ik zie het al wel weer gebeuren dat Zoey weg moetquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ander Julie wel... die gaat dat niet trekken als haar bruur erop staat
Voor mij 90% zeker eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het al wel weer gebeuren dat Zoey weg moet
ja lekker makkelijk weer van BBquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het al wel weer gebeuren dat Zoey weg moet
Ja precies, dus nog net zo voorspelbaar, niets veranderd.quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door 500k mensen genomineerd worden is sowieso zuurder dan door 7 andere bewoners
Beetje lastig om nu een man of Nederlander weg te sturen. En als de kijker dan ook nog Zoey nomineert, wat uit de polls wel lijkt is het simpel. Jammer wel ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies, dus nog net zo voorspelbaar, niets veranderd.
Het feit dat er zo naar wordt gekeken vind ik al zotquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje lastig om nu een man of Nederlander weg te sturen. En als de kijker dan ook nog Zoey nomineert, wat uit de polls wel lijkt is het simpel. Jammer wel ja.
3quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat BB het cocept van 2 mensen op het bord doet. Michel en zoey mogen eruit maar wil echt dat Nick blijft...
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat BB het cocept van 2 mensen op het bord doet. Michel en zoey mogen eruit maar wil echt dat Nick blijft...
Ik hoop Michel of Nick in dat geval omdat ik denk dat er daarmee voor de groep het meest zou veranderen. Zoey eruit en ze keuvelen weer verder.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is de stand? Of waar kan ik dat zien? Ik heb geen rtlxl accountquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door 500k mensen genomineerd worden is sowieso zuurder dan door 7 andere bewoners
Wat bekent maken als mensen morgen nog kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef M.Ritcher het volgende:
Nou kom op BB ontneem Michel even zijn nachtrust zoals hij dat graag doet. Maak bekend.
Ik ook niet, zeik sitequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat is de stand? Of waar kan ik dat zien? Ik heb geen rtlxl account
Ja belachelijk. Doe het dan niet met twee landen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het feit dat er zo naar wordt gekeken vind ik al zot
onze stemmen tellen al niet volledig mee en dan mogen we ook nog geen nederlander wegsturenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het feit dat er zo naar wordt gekeken vind ik al zot
En ze keuvelen niet verder met als enige man Matt en de rest vrouwen......quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop Michel of Nick in dat geval omdat ik denk dat er daarmee voor de groep het meest zou veranderen. Zoey eruit en ze keuvelen weer verder.
Die kun je nergens zien. Je kunt wel polls zien hier op fok of andere social media.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat is de stand? Of waar kan ik dat zien? Ik heb geen rtlxl account
Zoals ik al zei, ze is nu met haar zelf bezig en op dit moment totaal geen nut voor Jillquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
goh leuke "huisvriendin" ben jij stelt jill amper op der gemak puzzelen is spannender
O da wisk nie.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat bekent maken als mensen morgen nog kunnen stemmen.
Op de officiele site van bb nergens te vinden.quote:
Ik kom er niet eens op , dan loopt ie al vastquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kunnen we geen stand zien
Jawel ookquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze keuvelen niet verder met als enige man Matt en de rest vrouwen......
Ik zou het niet weten , ik kan er helemaal niest mee,kut sitequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Serieus? Is er evt een andere manier?
Ja en nog onderuit gaan in de gangquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze doet het gewoon van onder de douche
Maar dat blijft ook gissen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Die kun je nergens zien. Je kunt wel polls zien hier op fok of andere social media.
weekopdracht binnen 30 seconden de code intoetsenquote:
Ahquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
weekopdracht binnen 30 seconden de code intoetsen
Goeie capquote:
dat was een tip van Zoeyquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Mazzel.. dat Lieske haar badpakje nog aan had.. zo toevallig
Nouja het zegt wel ietsquote:
Als Matt de enige man erin blijft en alleen vrouwen met Jill dan is het kijken niet meer de moeite waard.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel ookDat lijkt me ook doodsaai. Maar Nick of Michel moet echt weg. Die doen voor de groep weinig goeds meer.
Haha, vanmiddag hadden ze nog zo'n lol over wat er zou gebeuren als een xou douchen als zijn of haar nasm geroepen zou worden, en bb zou die persoon roepen, dat hij dan vanuit de douche zou komen aanrennen, en dan onderuit zou gaan, en nu gebeurd het echt🤣🤣quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze doet het gewoon van onder de douche
Dat was volgens mij de eerste keerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Mike en Matt klopte het ook nie
Nee hoor.. Nick vulde in wat het kon betekenen.. maar dat weten ze niet en dat was wat Zoey ook tegen hem zeiquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:50 schreef Stargazing het volgende:
De kijker beslist, zoey gaat kuisen en rukt de woorden van nick weer uit de context
is zichzelf aan het indenkenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef puzziepie het volgende:
Michel:'ik ben heel benieuwd, het zou wel eens kunnen dat ik er op sta. Mensen met een uitgesproken mening en zo![]()
nahh het gaat over Nick, Zoey kan geen goed woord over hem zeggen. Alles wat Nick doet of zegt is slecht in haar ogenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor.. Nick vulde in wat het kon betekenen.. maar dat weten ze niet en dat was wat Zoey ook tegen hem zei
Dat ligt meer aan die vrouwen dan aan Matt. Maar ja, dat zal niet veel meer zijn. Maar ik wil ook niet dat Michel en Nick allebei gaanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Matt de enige man erin blijft en alleen vrouwen met Jill dan is het kijken niet meer de moeite waard.
kun je vinden maar in dit geval had ze gelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nahh het gaat over Nick, Zoey kan geen goed woord over hem zeggen. Alles wat Nick doet of zegt is slecht in haar ogen
Dat wel, maar toch haar bedoeling is Naomi tegen Nick op te zetten, is niets oprecht aanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je vinden maar in dit geval had ze gelijk
Dat is wat anders maar alle twee de mannen is het gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan die vrouwen dan aan Matt. Maar ja, dat zal niet veel meer zijn. Maar ik wil ook niet dat Michel en Nick allebei gaanEentje! Bij voorkeur Michel want Nick heeft tenminste nog humor.
Nou dat is het niet Michel. Maar gewoon je manipulerende gedragquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef puzziepie het volgende:
Michel:'ik ben heel benieuwd, het zou wel eens kunnen dat ik er op sta. Mensen met een uitgesproken mening en zo![]()
En ze had niks tegen Nick,,,,of heeft die het haar laten voelen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je vinden maar in dit geval had ze gelijk
Nick zet Naomi net zo goed op tegen Zoey.. wat maakt de een dan beter dan de anderquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch haar bedoeling is Naomi tegen Nick op te zetten, is niets oprecht aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |