Hij heeft intern rivaliteit met Zahavi.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef hanns het volgende:
PSV verzaakt in het eerste kwartier 2-0 te maken..tot zover het succes van de thuisploeg.
Malen is ook een egoïstisch kereltje..weigert 9 van de 10x de bal af te leggen.
Meer vond ik het ook niet.quote:
Daar staat tegenover dat Marsman nog nooit wedstrijdfit geweest is.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geluk dat Gakpo nog niet wedstrijdfit is.
Hoelang blijven psvers nog volhouden dat Sangare kan voetballen?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat Marsman nog nooit wedstrijdfit geweest is.
En dat tegen de club die geen club is als ik Shreyas mag gelovenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
De met afstand beste selectie in Nederland heeft het toch vrij lastig vandaag @:Shreyas
Zo zou ik toch niet spreken over Feyenoord, maar dat moet Shreyas weten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
De met afstand beste selectie in Nederland heeft het toch vrij lastig vandaag @:Shreyas
Na vijf minuten dacht ik nog dat Feyenoord helemaal afgemaakt zou worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Inmiddels is de voorsprong meer dan terecht
Dan zullen ze zo wel met 14-7 verliezen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord speelt zoals iedereen FIFA speelt.
Ze zijn wel vergeten om rappe wingbacks in het centrum te zetten. Bottegod en Spajic is wel een leuke rubriek.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen ze zo wel met 14-7 verliezen.
Zolang malen zich niet gaat schikken in het feit dat hij het team moet helpen en geen echte afmaker is verneukt hij nog meer dan de verdedigers.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef Monolith het volgende:
PSV heeft best een paar leuke spelers in de voorhoede, maar met deze verdediging heb je wel wat meer nodig voorin.
Voetbal blijft een maf spelletje.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na vijf minuten dacht ik nog dat Feyenoord helemaal afgemaakt zou worden.
Klopt, die heeft een beetje last van oogkleppen, wat met zijn rendement niet heel handig is.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang malen zich niet gaat schikken in het feit dat hij het team moet helpen en geen echte afmaker is verneukt hij nog meer dan de verdedigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |