Hij heeft intern rivaliteit met Zahavi.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef hanns het volgende:
PSV verzaakt in het eerste kwartier 2-0 te maken..tot zover het succes van de thuisploeg.
Malen is ook een egoïstisch kereltje..weigert 9 van de 10x de bal af te leggen.
Meer vond ik het ook niet.quote:
Daar staat tegenover dat Marsman nog nooit wedstrijdfit geweest is.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geluk dat Gakpo nog niet wedstrijdfit is.
Hoelang blijven psvers nog volhouden dat Sangare kan voetballen?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat Marsman nog nooit wedstrijdfit geweest is.
En dat tegen de club die geen club is als ik Shreyas mag gelovenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
De met afstand beste selectie in Nederland heeft het toch vrij lastig vandaag @:Shreyas
Zo zou ik toch niet spreken over Feyenoord, maar dat moet Shreyas weten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
De met afstand beste selectie in Nederland heeft het toch vrij lastig vandaag @:Shreyas
Na vijf minuten dacht ik nog dat Feyenoord helemaal afgemaakt zou worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Inmiddels is de voorsprong meer dan terecht
Dan zullen ze zo wel met 14-7 verliezen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord speelt zoals iedereen FIFA speelt.
Ze zijn wel vergeten om rappe wingbacks in het centrum te zetten. Bottegod en Spajic is wel een leuke rubriek.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen ze zo wel met 14-7 verliezen.
Zolang malen zich niet gaat schikken in het feit dat hij het team moet helpen en geen echte afmaker is verneukt hij nog meer dan de verdedigers.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef Monolith het volgende:
PSV heeft best een paar leuke spelers in de voorhoede, maar met deze verdediging heb je wel wat meer nodig voorin.
Voetbal blijft een maf spelletje.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na vijf minuten dacht ik nog dat Feyenoord helemaal afgemaakt zou worden.
Klopt, die heeft een beetje last van oogkleppen, wat met zijn rendement niet heel handig is.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang malen zich niet gaat schikken in het feit dat hij het team moet helpen en geen echte afmaker is verneukt hij nog meer dan de verdedigers.
Die heeft hem toch ook wel eens gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:04 schreef Zorro het volgende:
Ja als Max hem neemt gaat het natuurlijk niet lukken.
Ook Ronaldo heeft er wel eens een vrije trap ingeschoten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft hem toch ook wel eens gemaakt.
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nu eigenlijk de goede of de slechte helft van PSV?
@Cocoquote:Op zondag 14 maart 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje van beide denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hand van Klöpp en Guardiola is duidelijk zichtbaar.quote:
Kijken wie dit tempo vol houdt. Psv heeft hier natuurlijk een half jaar naar toe gewerktquote:Op zondag 14 maart 2021 15:10 schreef Tagliano het volgende:
Als dit zo doorgaat voorspel ik een bijzonder leuke slotfase
Ik ben nu al tevreden het kan dus toch.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:10 schreef Tagliano het volgende:
Als dit zo doorgaat voorspel ik een bijzonder leuke slotfase
Jij ook nog gefeliciteerd met Kolbeinn zijn verjaardag.quote:
Dan is het toch weer verstandig dat Schmidt vandaag rust geeft aan Teze, betaalt zich uitquote:Op zondag 14 maart 2021 15:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Kijken wie dit tempo vol houdt. Psv heeft hier natuurlijk een half jaar naar toe gewerkt
Op de training lijkt Mvogo een hele goede keeper. Daar krijgt ie alle ballen namelijk tegen zich aan geschoten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Deze heeft Mvogo alleen omdat ie op hem af komt, staat ook helemaal vast
Had inderdaad raar geweest als hij een hoek ingedoken wasquote:Op zondag 14 maart 2021 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Deze heeft Mvogo alleen omdat ie op hem af komt, staat ook helemaal vast
niet gelezenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:13 schreef Paul het volgende:
1-0 FC UTRECHT1-0 FC UTRECHT
1-0 FC UTRECHT
1-0 FC UTRECHT
1-0 FC UTRECHT
Toch fijn om Malen in je ploeg te hebben jaquote:Op zondag 14 maart 2021 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de training lijkt Mvogo een hele goede keeper. Daar krijgt ie alle ballen namelijk tegen zich aan geschoten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:13 schreef Paul het volgende:
1-0 FC UTRECHT
1-0 FC UTRECHT
1-0 FC UTRECHT
Verkeerde topic.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:13 schreef Paul het volgende:
1-0 FC UTRECHT
1-0 FC UTRECHT
1-0 FC UTRECHT
Emmen ook, wat is je punt?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel want Vitesse is concurrent van Fey
Feyenoorders posten hier pas als ze voorstaanquote:Op zondag 14 maart 2021 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel want Vitesse is concurrent van Fey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |