Gefeliciteerd Tink!quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:50 schreef Tink89 het volgende:
Als ziekenhuiseten smaakt, is je hg-zwangerschap echt voorbij![]()
Hij is er, en hij is gezond. We komen met z'n drietjes nog een nachtje bij in het ziekenhuis en mogen morgen naar huis om ons gezin van 4 compleet te maken.
Ik ben kapot, emotioneel, vies zweterig en verliefd
Gefeliciteerd @Tink89quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:50 schreef Tink89 het volgende:
Als ziekenhuiseten smaakt, is je hg-zwangerschap echt voorbij![]()
Hij is er, en hij is gezond. We komen met z'n drietjes nog een nachtje bij in het ziekenhuis en mogen morgen naar huis om ons gezin van 4 compleet te maken.
Ik ben kapot, emotioneel, vies zweterig en verliefd
Een kortere bevalling dan bij Bas. Maar dat moet niet heel moeilijk zijn denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:06 schreef Mango91 het volgende:
Wat een goed nieuws hier!
Gefeliciteerd Tink! En weg met de hg zwangerschap, geniet van je zoon.
Douche-eend: wat wil je nog meer dan een garnaal met een knipper!
En Maria ook al een goede echo! Nog even volhouden!
Oh echt? Wat leuk! Ben benieuwd of ik haar op Fok “ken”! Heb ook de podcast met haar bij Nina Pierson geluisterd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:03 schreef pinquit het volgende:
Wat tof Philo! Niet gelezen, maar het boek is ook geschreven en gemaakt door een Fok! Mama![]()
Ja ik was even dr foknaam vergeten, net toegevoegdquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:09 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Oh echt? Wat leuk! Ben benieuwd of ik haar “ken”!
Vorige zwangerschap HypnoBirthingcursus gedaan dus affirmaties was ik al wel mee bekend, maar birthmap tekenen etc niet. Lijkt me een heerlijk meditatief momentje voor mezelf. Dit weekend pak ik m’n pen en de potloden van m’n zoon erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |