abonnement Unibet Coolblue
pi_198479182
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:09 schreef Rebubbled het volgende:
Ik vind zwanger zijn en dat getrappel in mijn buik he-le-maal niks. :') Het idee dat er iemand anders in je lichaam zit, brrrr. Was bij Lily daarom ook heel bang dat ik niet van haar zou houden, maar was op slag verliefd toen ze eruit was. Ik vond het ook mega fijn dat mijn lichaam weer van mij alleen was.

Ik herken wel het strakke kleding dragen. Dat doe ik nu weer, want die buik mag er zijn. Zodra ze eruit is, komen de baggy sweaters weer uit de kast ben ik bang.

Nog een maand tot de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd wat het is. Ik denk een meisje. Ik zou heel verbaasd zijn als het een jongetje is. Hebben/hadden jullie een voorgevoel?
Ja ik had ook een meisjesgevoel. _O-
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:01:20 #77
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_198480331
Ik was echt vrijwel zeker van een jongen haha. Ik had het dus gigantisch mis.
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 18:23:31 #78
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198480684
In het vroege begin dacht ik aan een jongen, toen het idee van een meisje geplant en dat hield aan tot de pretecho. Ze dachten aan een meisje maar waren niet zeker, dus mochten nog een keer terug. Ondertussen hadden wij al een meisjesnaam en was ik al aan het dagdromen over onze toekomst :P. Bij de tweede pretecho en 20weken bleek het toch echt een jongen. En nu hij er is kan ik me niets anders voorstellen. :+

Dus leuk om even de spanning op te houden, je hebt ook nog allerlei theorieën op basis van echo fotos. Maar die had het bij ons ook fout >:)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_198480989
Ik hoopte vooral op nog een jongen, omdat het mij gewoon zo leuk leek en lijkt, twee broertjes O+

Meisje was uiteraard ook hartstikke welkom geweest, want ja, als het maar gezond is :)
pi_198481005
Hoe gaat het nu met jou @monsterd. Zijn jullie al lekker thuis?
pi_198481451
Wel lullig geweest als wij het geslacht niet hadden willen weten. _O-

Wolf is vandaag 4 geworden. O+ :'(
  zaterdag 13 maart 2021 @ 20:34:37 #82
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_198483065
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:12 schreef Cygne het volgende:
Wel lullig geweest als wij het geslacht niet hadden willen weten. _O-

Wolf is vandaag 4 geworden. O+ :'(
:o Gefeliciteerd!!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_198483459
Gefeliciteerd cygne!

Ik ben nu 8 weken en heb woensdag de 2e echo. Ik merk dat ik nu alweer gestressed begin te worden. Je loopt toch al een paar weekjes met een frummel in je buik, ik denk er in ieder geval elke dag aan. Hoe langer hij erin zit, hoe moeilijker het zou zijn om hem kwijt te raken.

Tink, hoe gaat het met jou? Red je het nog?
pi_198483747
Thanks trouwens voor alle meningen over de nipt. Alle pro’s en cons zijn ook precies mijn overwegingen

Ik heb t nu even geparkeerd. Eerst ff echo afwachten. Maar moet t wel met mijn vent gaan bespreken als die echo goed is (hoop hoop hoop!)
  zaterdag 13 maart 2021 @ 21:36:12 #85
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_198485036
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:44 schreef Aure het volgende:
Hoe gaat het nu met jou @:monsterd. Zijn jullie al lekker thuis?
Wij zijn thuis! Tot nu toe gaat alles op rolletjes. Borstvoeding bleek voor mij helaas niet haalbaar door een borstverkleining. Moet zeggen dat ik de mening van mijn moeder daarover best aantrek, maar heb vandaag definitief besluit genomen daarmee te stoppen.
Ik vind het moederschap verder tot nu toe geweldig, wist niet dat het zo bijzonder mag zijn en dat gun ik ook echt aan alle mama to be’s in dit topic. Mijn partner is verder zo lief met onze zoon en dat terwijl hij niet van kinderen houdt :+ (zijn woorden :P ) :*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 22:01:00 #86
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_198485788
Fijn, monsterd! En laat je moeder maar lekker praten :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 14 maart 2021 @ 08:15:37 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198489962
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 20:47 schreef _Lily_ het volgende:
Gefeliciteerd cygne!

Ik ben nu 8 weken en heb woensdag de 2e echo. Ik merk dat ik nu alweer gestressed begin te worden. Je loopt toch al een paar weekjes met een frummel in je buik, ik denk er in ieder geval elke dag aan. Hoe langer hij erin zit, hoe moeilijker het zou zijn om hem kwijt te raken.

Tink, hoe gaat het met jou? Red je het nog?
Die stress in het begin is slopend ja.. Succes met wachten!

Monsterd: laat je moeder maar lullen, je bent hoe dan ook een supermama :*

En ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden. Ik heb geen keuze natuurlijk, de gyn wil niet eerder inleiden dan de afgesproken datum en ik ook niet. Maar zwaar wordt het wel nu. Elke ochtend beginnen met een galspuugsessie en dan de hele dag vechten om te eten. In combinatie met slecht slapen, een dwarse peuter, dikke buik: niet ideaal. Maar het zijn de allerlaatste loodjes, dat maakt het een stuk overzichtelijker.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198490376
Laatste loodjes wegen het zwaarst, Tink. Maar toch ook fijn dat de datum nu dichtbij komt. 😘

Monsterd., fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Ik kijk ook erg uit naar het moederschap en ik hoop dat ik hetzelfde gevoel ga krijgen als jij nu hebt. 🥰

Wij gaan vandaag wat inspiratie opdoen voor meubeltjes in de Prenatal. Een half uurtje om te kijken, blehh, haha. Het liefst trek je gewoon een hele zondag uit voor alle inspiratiesessies. Hopelijk komen er de komende weken weer wat versoepelingen op dat vlak. Gisteren waren we bij Loods 5 voor wat aanvullende accessoires voor onze woonkamer en dat was nogal, euh, rennen met een half uur de tijd. 😅 Gelukkig wel wat spulletjes kunnen kopen die we allebei leuk/mooi vonden.

Ik dacht een paar weken terug dat ik een meisje in m'n buik heb, maar nu weet ik dat niet meer zo zeker. Mijn man is er heilig van overtuigd dat het een jongetje is. Een jongetje zou wel perfect binnen zijn familie passen: de laatste 60 jaar is er überhaupt geen dame meer geboren in zijn familie. 😂 Mijn familie bestaat dan wel vooral uit dames. Nog 16 dagen wachten! Allebei ontzettend welkom. 🥰
  zondag 14 maart 2021 @ 10:45:53 #89
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198491625
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 18:23 schreef monsterd. het volgende:
In het vroege begin dacht ik aan een jongen, toen het idee van een meisje geplant en dat hield aan tot de pretecho. Ze dachten aan een meisje maar waren niet zeker, dus mochten nog een keer terug. Ondertussen hadden wij al een meisjesnaam en was ik al aan het dagdromen over onze toekomst :P. Bij de tweede pretecho en 20weken bleek het toch echt een jongen. En nu hij er is kan ik me niets anders voorstellen. :+

Dus leuk om even de spanning op te houden, je hebt ook nog allerlei theorieën op basis van echo fotos. Maar die had het bij ons ook fout >:)
De herkenning... ik zou een meisje krijgen die Davy of Daevi zou heten. Was wel paar dagen wennen aan het idee. Nu kijk ik niet meer terug, ik ben een boys mum.
Resistance is futile.
  zondag 14 maart 2021 @ 10:51:53 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198491683
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:36 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wij zijn thuis! Tot nu toe gaat alles op rolletjes. Borstvoeding bleek voor mij helaas niet haalbaar door een borstverkleining. Moet zeggen dat ik de mening van mijn moeder daarover best aantrek, maar heb vandaag definitief besluit genomen daarmee te stoppen.
Ik vind het moederschap verder tot nu toe geweldig, wist niet dat het zo bijzonder mag zijn en dat gun ik ook echt aan alle mama to be’s in dit topic. Mijn partner is verder zo lief met onze zoon en dat terwijl hij niet van kinderen houdt :+ (zijn woorden :P ) :*
Leuk hè, vaders met hun zonen?

Hier een papa die de neiging om zich dan als mannen onder elkaar te gedragen, nu Colin wat groter is. Colin wordt elke dag in zijn slaapzak in en uit bed getakeld, en neerkwakken op bed met een harde 'BOEM' vinden ze allebei geweldig O+ en ik hou m'n hart vast :+ .

Wordt nog wat als ze straks samen kunnen stoeien, breken ze de keet af. ;(
Resistance is futile.
pi_198491838
Ik heb een meisjes gevoel dit keer. Voelde mij bij de zwangerschappen van de meiden misselijker dan bij de jongens en ik word heel naar van de geur in de supermarkt. Heb ik bij de jongens ook veel minder last van gehad. Ben wel heel benieuwd, zullen de jongens of de meisjes hier thuis straks in de meerderheid zijn? O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_198492794
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:36 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wij zijn thuis! Tot nu toe gaat alles op rolletjes. Borstvoeding bleek voor mij helaas niet haalbaar door een borstverkleining. Moet zeggen dat ik de mening van mijn moeder daarover best aantrek, maar heb vandaag definitief besluit genomen daarmee te stoppen.
Ik vind het moederschap verder tot nu toe geweldig, wist niet dat het zo bijzonder mag zijn en dat gun ik ook echt aan alle mama to be’s in dit topic. Mijn partner is verder zo lief met onze zoon en dat terwijl hij niet van kinderen houdt :+ (zijn woorden :P ) :*
Goed om te lezen en laat je moeder maar kletsen. Wat niet gaat, dat gaat niet :*
  zondag 14 maart 2021 @ 16:11:15 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198497233
Hoe onderscheid je voorwerk van echte weeën? O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198497508
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef Tink89 het volgende:
Hoe onderscheid je voorwerk van echte weeën? O-)
Warm water (dus onder de douche of in bad). Voorwerk trekt weg, het echte werk niet.
pi_198498060
Wat Luna zegt inderdaad :)
  zondag 14 maart 2021 @ 16:45:45 #96
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198498134
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Warm water (dus onder de douche of in bad). Voorwerk trekt weg, het echte werk niet.
Het is al sinds gisterenavond aan het rommelen. Van 1 keer per uur naar continu krampen en weer terug... Net even geprobeerd met een warme kruik, dat 'helpt' niet. Slapen lukt niet, als ik ga liggen wordt het intenser. Maar als prul veel aandacht vraagt of ik ga dansen/wiegen lijkt het minder te worden.

Al met al volgens mij niet genoeg om de gyn te bellen, maar vermoeiend is het wel zo. Voelt wel heel gek, bij prul was er echt helemaal niks te merken tot de inleiding.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198498362
Onder de douche zou je het wel moeten merken, maar het kunnen ook goed voorweeën zijn. Ik kan er ook niet goed door slapen omdat ze heel oncomfortabel zijn, maar echt heftig worden ze niet. Bijna 4 weken aan de gang inmiddels }:| :') maar gelukkig niet elke nacht, dus ik kan af en toe nog slapen :')

Bij Jip had ik voorweeën op dinsdag en werd ie geboren op vrijdag }:| maar het schijnt wel normaal te zijn dat je bij een volgende zwangerschap eerder en langer last hebt van voorweeën. Ik vind het maar irritant :')
  zondag 14 maart 2021 @ 16:59:19 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_198498420
Irritant is het goede woord ja... Ik ga zo na het eten wel even douchen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_198498818
O Tink wat hoop ik voor je dat het echte weeën zijn!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zondag 14 maart 2021 @ 20:10:03 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198501323
Ik hoop het voor je Tink!

Ik ben bij Melba ingeleid en heb geen voorweeen gehad volgens mij. Nu volgens mij ook niet.

Maar ja, ik weet voor mijn gevoel ook nog steeds niet hoe een harde buik voelt :@
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')