Zou ook zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt weer dom lullen ... denkt dat er niemand uit gaat deze week.
De bewoners krijgen een 24-uurs opdracht. Het heeft met cijferreeksen te maken die ze moeten onthouden en op commando moeten ze binnen 30 seconden de code intypen op de tablet naast de gameroom. Ze beginnen met 5000 euro, en bij foute antwoorden gaat er geld af.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:20 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat is de opdracht? Had de stream net even uit staan.
Ze zien een reeks van 6 cijfers op het scherm in de woonkamer, en die moeten ze steeds invoeren op de tablet naast de ingang van de gameroom.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:20 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat is de opdracht? Had de stream net even uit staan.
12000 volgens Michel die Liese zit op te naaien.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese zegt 10.000 is ook mooi ... hoeveel kunnen ze wel niet verdienen?
Och er zitten die hards in, dus...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar als dit een 24 uurs opdracht is, moeten ze dit ook 's nachts doen ....
Dan mag Michel met zijn kookwekkertje iedereen wakker houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar als dit een 24 uurs opdracht is, moeten ze dit ook 's nachts doen ....
Maar ze weten niet wie er opgeroepen wordt, binnen 30 seconden klaar staan en uit je bed is lastig voor een aantal ...quote:
Nee, ik laat me niet in het ootje nemenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:25 schreef Blackprinces het volgende:
Goeiemiddag cossers![]()
Hebben jullie al gestemd?
Nee, zo zijn wij niet .. wij analyseren en beredeneren eerst alle opties met z'n allen. pro's en con's afwegen en zo. Wellicht gaan we wel helemaal niet stemmen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:25 schreef Blackprinces het volgende:
Goeiemiddag cossers![]()
Oeps...Lekker...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar ze weten niet wie er opgeroepen wordt, binnen 30 seconden klaar staan en uit je bed is lastig voor een aantal ...
Michel moest bij Defensie soms een hele week wakker blijvenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet in het ootje nemen
Oh.... ben ik ergens ingetrapt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, zo zijn wij niet .. wij analyseren en beredeneren eerst alle opties met z'n allen. pro's en con's afwegen en zo. Wellicht gaan we wel helemaal niet stemmen.
Net voor de deadline en dan m'n login niet vinden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:25 schreef Blackprinces het volgende:
Goeiemiddag cossers![]()
Misschien jij niet..maar omdat Julie veto recht heeft, is het voor mij nutteloos om te stemmenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
[..]
Oh.... ben ik ergens ingetrapt?
haha.. nee hoor ... wij zijn allemaal naar de stembus gestormd.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
[..]
Oh.... ben ik ergens ingetrapt?
Oh van dat veto wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien jij niet..maar omdat Julie veto recht heeft, is het voor mij nutteloos om te stemmen
is dat al bekend gemaakt ? dat Julie vetorecht heeft? Het laatste wat ik heb gelezen is dat zij niet genomineerd kon worden, maar nog niet dat zij ook iemand kon "redden" van de bank.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien jij niet..maar omdat Julie veto recht heeft, is het voor mij nutteloos om te stemmen
Hij vond dat wel een goed idee van Matt om het zo te doen.+quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:24 schreef Collide het volgende:
[..]
Dan mag Michel met zijn kookwekkertje iedereen wakker houden
Waarom komen er dan drie op de bank? Dat is een addertje onder het gras...Maar ik kan het fout hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat al bekend gemaakt ? dat Jill vetorecht heeft? Het laatste wat ik heb gelezen is dat zij niet genomineerd kon worden, maar nog niet dat zij ook iemand kon "redden" van de bank.
Julli bedoel je, nee is nog niet bekent.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat al bekend gemaakt ? dat Jill vetorecht heeft? Het laatste wat ik heb gelezen is dat zij niet genomineerd kon worden, maar nog niet dat zij ook iemand kon "redden" van de bank.
oh ja, julie, ik zal het even wijzigen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Julli bedoel je, nee is nog niet bekent.
Maakt de keus wat groter voor BB. denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom komen er dan drie op de bank? Dat is een addertje onder het gras...Maar ik kan het fout hebben
Omdat ze niet willen dat Jill en Michel tegenover elkaar komen te staan want het hele programma draait momenteel rond die 2.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom komen er dan drie op de bank? Dat is een addertje onder het gras...Maar ik kan het fout hebben
Een gelijkspel bij een publieksstemming? Dat zou wel heel straf zijn. Ze kunnen toch gewoon de top 3 nemen met de meeste stemmen. Hebben ze Julie niet voor nodig.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een juiste conclusie ....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:34 schreef Windhapper het volgende:
Omdat ze niet willen dat Jill en Michel tegenover elkaar komen te staan want het hele programma draait momenteel rond die 2.
Zou inderdaad leuk zijn maar denk het nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:37 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik hoop zo dat nick, Michel en jill op de bank komen. De 3 favorieten
Dit hoop ik ook echt. Michel, Jill en een derde genomineerd en dan 2 er van naar huis.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht moeten er 2 uit, omdat er eigenlijk nog steeds eentje teveel in het huis zit.
K5 K4 breekt en dan??quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:36 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn stem is naar Michel gegaan, puur tactisch, ik heb niet veel tegen hem maar ik hoop dat K5 breekt als hij het huis uit is,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de wending van volgende week isquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht moeten er 2 uit, omdat er eigenlijk nog steeds eentje teveel in het huis zit.
Sauna'en lukt niet vandaag ... want voordat je dan bij dat schermpje bent. Of zou superMichel wel daarop willen gokken?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:42 schreef Harry het volgende:
Het is nog altijd wachten tot het moment dat de twee superbreinen M & N de beslissing van BB, om deze week niet te nomineren, gaan analyseren.
Dan mag het publiek niet meer mee naar de finale.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel af wat de reactie van Nick zo zijn als hij op het bord zou komen te staan. Is ook al weken bezig over het feit dat Thomas, Jill en Zoey hem op het bord hebben gezet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je ziet tijdens de streamlock dat Jill al buiten bezig is, dan gaat de
streamlock eraf en wordt teruggespoeld naar het moment buiten .....![]()
Jill moet planken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en nee. Ze moeten continu alert zijn. Hoop dat de snelheid een beetje afwisselt. Uurtje dat er veel mensen moeten komen, dan een uurtje met pauzes enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:44 schreef Windhapper het volgende:
Wat een dodelijk saaie opdracht ook weer.
Ik was initieel enthousiast maar was de opdracht alweer vergeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:44 schreef Windhapper het volgende:
Wat een dodelijk saaie opdracht ook weer.
Stak de productie er maar evenveel tijd en moeite in...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:47 schreef Lrod01 het volgende:
10x op zowel Michel als Nick gestemd. Zal wel niets uitmaken maar goed, 5 min werk.
Helaas Mario ik vind haar echt niet leuk. Ze heeft niets anders gedaan als liggen en zitten . Liese mag naar huis.quote:
10x? hahahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:47 schreef Lrod01 het volgende:
10x op zowel Michel als Nick gestemd. Zal wel niets uitmaken maar goed, 5 min werk.
De Febo bedankt jouw voor je verloren stem....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Helaas Mario ik vind haar echt niet leuk. Ze heeft niets anders gedaan als liggen en zitten . Liese mag naar huis.
ja maar zij verslikte der eigen he hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB vraagt hoe het met Liese gaat, koekje van eigen deeg, gisteren vroeg ze aan BB of het goed met hem ging ...
Vervang Zoey door Nick en het klopt ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:52 schreef Snoosh het volgende:
Zoey op de bank graag. Ga thuis maar op je tenen getrapt zijn door alles en klagen tegen je familie.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je ziet tijdens de streamlock dat Jill al buiten bezig is, dan gaat de
streamlock eraf en wordt teruggespoeld naar het moment buiten .....![]()
Jill moet planken.Topper. Heb je ook een filmpje waarin bekend wordt gemaakt dat ze niet hoeven te nomineren? Van vanochtend. Dat gedeelte heb ik even gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Je weet het nooit Freek.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De Febo bedankt jouw voor je verloren stem....
Was om 9.25-9.35 ongeveer op stream 1 (en wellicht 2). Julie die 2x in de DBK is geweest.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Topper. Heb je ook een filmpje waarin bekend wordt gemaakt dat ze niet hoeven te nomineren? Van vanochtend. Dat gedeelte heb ik even gemist.
Vannacht in het gesprek met Zoey vond ze Matt een lieve jongen, Zoey had door dat hij doorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
is matt nu werkelijk naast Jill ook Liese stalken, denk alleen niet dat die het zolang zal pikken
Mario even offline waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:54 schreef Harry het volgende:
Compliment voor CoS !!
Nog geen screenshot van Liese.
Ze zit toch al een tijdje met de benen wijd....
Is dit een 24 uurs opdracht en wat is de opdracht eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze moeten continu alert zijn. Hoop dat de snelheid een beetje afwisselt. Uurtje dat er veel mensen moeten komen, dan een uurtje met pauzes enzo.
Thanks heb ik gemist, ga nu zoeken....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Was om 9.25-9.35 ongeveer op stream 1 (en wellicht 2). Julie die 2x in de DBK is geweest.
Verkapte 'ik wil graag een cap van Liese met haar benen wijd'-post. Mag je ook gewoon om vragen hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:54 schreef Harry het volgende:
Compliment voor CoS !!
Daar moeten ze de code op aflezen en 'm binnen 30 seconden invoeren op de tablet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
De code stond ook op het scherm in de woonkamer
Even terug las ik dat Liese blijkbaar gister aan BB had gevraagd of het ging.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef Benny het volgende:
Liese in flinke hoestbui
Big Brother: "Liese..."
Liese: "Ja?"
Big Brother: "Gaat het?"
Liese: "Ja, hoezo? [...] Ah ja, ik moest hoesten. Ik vertrouw het niet als hij dat zegt. Ik vertrouw het niet als u dat zegt, Big Brother"
Big Brother: "Doe maar verder"
Liese maakt een of ander teken
Wat was dit?
Ze moeten dus eerst op het scherm kijken voor de code, om die in te voerenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet even de streams aanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:54 schreef Harry het volgende:
Compliment voor CoS !!
dan hoeft onthouden ook niet echt haahquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
afweer teken tegen demons of vampieren zoeits een kruis maakte zequote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef Benny het volgende:
Liese in flinke hoestbui
Big Brother: "Liese..."
Liese: "Ja?"
Big Brother: "Gaat het?"
Liese: "Ja, hoezo? [...] Ah ja, ik moest hoesten. Ik vertrouw het niet als hij dat zegt. Ik vertrouw het niet als u dat zegt, Big Brother"
Big Brother: "Doe maar verder"
Liese maakt een of ander teken
Wat was dit?
Ze moeten 'm onthouden tussen het aflezen op het scherm in de woonkamer en het invoeren op de tablet in de gang.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan hoeft onthouden ook niet echt haah
Ja, ik dacht zelfs tot twee keer toe, en ze was teleurgesteld dat er geen antwoord volgde ...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Even terug las ik dat Liese blijkbaar gister aan BB had gevraagd of het ging.
Ja, maar dan nog... Best een gek momentjequote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Even terug las ik dat Liese blijkbaar gister aan BB had gevraagd of het ging.
Matt heeft zijn aandacht verlegt naar Liese.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:59 schreef Windhapper het volgende:
Matt zit zeer aandachtig te kijken hoe Liese solitaire speelt.
Als je ligt te slapen lijkt me dat vrijwel onmogelijk om in 30 seconden te doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze moeten dus eerst op het scherm kijken voor de code, om die in te voeren
Oftewel... Vanuit bed kun je niet in een lijn naar de tablet. Nice
Nee Neequote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Verkapte 'ik wil graag een cap van Liese met haar benen wijd'-post. Mag je ook gewoon om vragen hoor.
Ik moet zeggen... Hij heeft wel smaakquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt heeft zijn aandacht verlegt naar Liese.
Ja lastig,.. even weggelaten dat we voor het mobiele tijdperk alle telefoonnummers uit ons hoofd kendenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze moeten 'm onthouden tussen het aflezen op het scherm in de woonkamer en het invoeren op de tablet in de gang.
Voor Michel waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:01 schreef Yolk het volgende:
Doet het ertoe wie het record intoetsen heeft (momenteel volgens mij Zoey)?
Jill zal zo wel iets doen om hem terug te krijgen. Komt van 2 kanten, stiekem geniet ze ervan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:00 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt heeft zijn aandacht verlegt naar Liese.
En de tijd daarvoor is 25 seconden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggekeken, en inderdaad. De eerste blik van Liese is op het scherm in de woonkamer en code herhalen. Dus dat is cool.
Nog maar een keerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dit een 24 uurs opdracht en wat is de opdracht eigenlijk.
Er wordt iemand opgeroepen door BB, die moet op het scherm in de woonkamer kijken waar dan een cijferreeks van 6 cijfers op staat. Die moet daarna binnen de tijd ingevoerd worden op de tablet in de gang. De cijferreeks is steeds anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:07 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik kan nu niet kijken helaas maar hoe gaat dat dan met die cijferreeksen? Die komen op het scherm en iedereen moet ze onthouden want je weet niet van te voren wie er opgeroepen wordt om de code in te toetsen? Of begrijp ik het verkeerd?
Daarom moesten we Matt de volgende keer eruit stemmen is hij jill niet aan het stalken is het liesequote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit heeft toch iets raars:
[ afbeelding ]
En hoopvol kijken naar Liese of ze het gezien heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Probeert Matt nu stoer kaarten te schudden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nou als ik Liese was, wist het wel hoor. Zou Souf zo inruilen voor Matt.
leuk stoere praatquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:14 schreef Windhapper het volgende:
Liese is leuk.Oprechte interesse in iedereen. Matt mag hier bij Jill nooit over praten, dan mag het alleen over Jill gaan.
wist jill het ook dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:17 schreef suzi1 het volgende:
ah ik snap het al waarom matt liese nu stalkt. las bij streamverslagen dat hij een leugen heeft verteld tegen jill over de nomineringen van k4. tja dan kan je niet meer achter iemand aan gaan huppelen he
Mannetje vertelt gewoon wat hij doet, eindexamengalatjes. Is toch leuk?quote:
nee. niet dat ik weet. heeft jill een sliding richting hem gemaakt dan dat ik niet weetquote:
gaan we dan nog iest van zienquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
12000 volgens Michel die Liese zit op te naaien.
oja dat gaat erom dat hij naar nick en michel luistert ivm nomineren en dit niet tegen jill vertelt heeft en met een leugen kwam dat ze waarschijnlijk hem gingen stemmenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:17 schreef suzi1 het volgende:
ah ik snap het al waarom matt liese nu stalkt. las bij streamverslagen dat hij een leugen heeft verteld tegen jill over de nomineringen van k4. tja dan kan je niet meer achter iemand aan gaan huppelen he
sunnery james geloofd hij het zelfquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:18 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Mannetje vertelt gewoon wat hij doet, eindexamengalatjes. Is toch leuk?
wie datte sloef.. Ja dat ze bij Matt een sloef heeft is ook duidelijk. Matt mmm deurmat?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nou als ik Liese was, wist het wel hoor. Zou Souf zo inruilen voor Matt.
Hij heeft bij een club gewerkt/ stage gelopen waar artiesten geboekt werden. Waarom kan dat niet?quote:
verloren stemquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zojuist Liese gestemd weg ermee
dat kan jij niet weten zijn er zat die stemmen zonder ergens te vermeldenquote:
Whaha inderdaad, "iemand moet de eerste zijn"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:30 schreef Benny het volgende:
Big Brother weet het er ook wel lekker in te wrijven
maar mat verprutst ook vaak veelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:31 schreef Angel79 het volgende:
Nick en Mies weer over de zeik omdat met het fout doet.Gelijk weer denigrerende mies,zo en zo moet je het doen
nou volgens mijn zitten die alleen nog maar in het buitenland met opdrachten enniet in kleine tentjes waar matt komtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij heeft bij een club gewerkt/ stage gelopen waar artiesten geboekt werden. Waarom kan dat niet?
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou volgens mijn zitten die alleen nog maar in het buitenland met opdrachten enniet in kleine tentjes waar matt komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Matt z'n Linkedin.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vraag het nog 1x. Wat is die FUCKING opdracht? Ik heb dat stukje gemist en tijdens het teruglezen kan ik het ook niet echt vinden. Stel nooit een vraag en stel je een keer een vraag krijg je geen antwoord. Is het zo moeilijk. Mario stelt 20.000 vragen en krijgt meteen antwoord, het kan verkeren.
Schele.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er wordt iemand opgeroepen door BB, die moet op het scherm in de woonkamer kijken waar dan een cijferreeks van 6 cijfers op staat. Die moet daarna binnen de tijd ingevoerd worden op de tablet in de gang. De cijferreeks is steeds anders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow zie boven jequote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vraag het nog 1x. Wat is die FUCKING opdracht? Ik heb dat stukje gemist en tijdens het teruglezen kan ik het ook niet echt vinden. Stel nooit een vraag en stel je een keer een vraag krijg je geen antwoord. Is het zo moeilijk. Mario stelt 20.000 vragen en krijgt meteen antwoord, het kan verkeren.
rustaaaaag!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:39 schreef Benny het volgende:
Dus, wat we weten...
24-uurs opdracht:
Willekeurig wordt een naam omgeroepen. Er klinkt dan een pingeltje.
Op het tv scherm verschijnt een reeks van 6 getallen.
Die moeten binnen 30 seconden op de tablet naast de dagboekkamer ingevuld worden.
Corrigeren is mogelijk, maar als er op OK is gedrukt is het getal definitief ingevoerd
Een foute code is ¤500,- van het startbedrag van ¤12.000,- (of ¤10.000,-)
Bij een goede code gaat er niks van het startbedrag.
Liese, Zoey en Matt zijn tot nu toe geweest.
Matt voerde een foute code in. De rest een goede code.
Niet zo boos doen Utopia2.0. Er is al genoeg woede, boosheid en oorlog op aarde. Kumbaya.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Benny heeft het al uitgelegd.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
rustaaaaag!![]()
Wij weten de opdracht ook niet, er was een streamlock tijdens de uitleg. Wat we hebben kunnen afleiden uit wat we op de streams zien is in de post boven jou door @:Benny uitgelegd.
Een zet die hij ging doen bij schakenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:43 schreef Tourniquet het volgende:
BB: "Michel, zou je dat wel doen?"
Waar ging dat over?
Ik en boos. Dat is mijn manier van ageren. En weer doorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet zo boos doen Utopia2.0. Er is al genoeg woede, boosheid en oorlog op aarde. Kumbaya.
Het antwoord heb ik voor je op een rijtje gezet precies in de post boven je.
Eindelijk eens een opdracht waarbij ze wakker moeten blijven. Zoey balenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel lekker hoe BB ze zit op te naaien ...
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:39 schreef Windhapper het volgende:
[..]aha ok nou zijn grote namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Matt z'n Linkedin.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Oh, lol.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Een zet die hij ging doen bij schaken
En dan is het ineens ons probleem da ge u als ne klootzak gaat gedragen? Leer eerst eens deftig lezen en doe moeite van 2s te scrollen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik en boos. Dat is mijn manier van ageren. En weer door
Er is ook nog altijd een streamverslagen topic, superhandigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik en boos. Dat is mijn manier van ageren. En weer door
schaakzetquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:43 schreef Tourniquet het volgende:
BB: "Michel, zou je dat wel doen?"
Waar ging dat over?
hij verveelt zich ook hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, lol.![]()
Vind het wel grappig dat BB een actieve rol in het huis pakt en commentaar gaat leveren.
Eens. Benny was net iets eerder als mij. Ben geen klootzak(kan het wel zijn, dus pas maar op) trouwens. En weer door.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:46 schreef Licargon het volgende:
[..]
En dan is het ineens ons probleem da ge u als ne klootzak gaat gedragen? Leer eerst eens deftig lezen en doe moeite van 2s te scrollen.
Hoe makkelijk pokquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
Matt krijgt een 2e poging van BB. Nu wel goed.
[ afbeelding ]
Er zit een verschil tussen dyslexie en dyscalculiequote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:57 schreef Jockari het volgende:
En is Jill niet dyslectisch ? Zal dan misschien een mooie code invoeren ;-)
Maar dyscalculie zal wel meer zijn dat ze moeite heeft met rekenen oid? Cijfers onthouden is wat anders denk ik?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen dyslexie en dyscalculie
Jill heeft beiden, heeft ze eens verteld.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen dyslexie en dyscalculie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vraag dat maar aan Matt;)quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:07 schreef Angelique61 het volgende:
Moeten ze dezelfde code invoeren? Zoja wat kan je daar fout aan doen?
De code is steeds anders. En dat het fout kan gaan bewees Matt al.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:07 schreef Angelique61 het volgende:
Moeten ze dezelfde code invoeren? Zoja wat kan je daar fout aan doen?
Als ze met Jill zou optrekken kwam ze ook niet meer bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:09 schreef suzi1 het volgende:
naomie die moet lachen als mensen woorden verkeerd uitspreken. die lacht zich iedere dag dood om zichzelf
Dat wist ik niet. Begrijp ik ook waarom ze het spannend vindtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill heeft beiden, heeft ze eens verteld.
waarom denk je dat ze zoveel om nick lachtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als ze met Jill zou optrekken kwam ze ook niet meer bij
Matt heeft daar ook een handje van, vooral met uitdrukkingen. Een soort Fred van Fred&Ria uit Draadstaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als ze met Jill zou optrekken kwam ze ook niet meer bij
Het viel ook reuze mee bij het schrijven van haar briefquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Begrijp ik ook waarom ze het spannend vindt
Ja dat wel, viel best mee. Ik heb veel en veel erger gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het viel ook reuze mee bij het schrijven van haar brief
Zo netjes bijgehouden. Toppertje jijquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:21 schreef Benny het volgende:
Tot nu toe:
✔ 13.17 Liese
✔ 13.53 Zoey
✘ 14.28 Matt
✔ 14.48 Matt
✔ 15.07 Naomi
Ik zou het niet weten, ken er niets vanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe fileert michel nu die tonijn. Je moet het plat op de plank leggen en dan van onderaf gaan snijden.
Is verschillend, bij mij stond zoey onderaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
"De kijker beslist"![]()
jaja mijn bescheiden mening is dus dat Febo nu de volledige regie heeft over wie er genomineerd gaat worden.. oncontroleerbaar wie er op wie nomineerd, Febo bepaalt het nu wel. die bewoners met hun zieke smiespel spelletjes buitenspel gezet .
En welke puistenkop Psych Achter dit misselijke suggestieve plaatje heeft verzonnen.. Matje onderaan bungelen
[ afbeelding ]
Zag later dat hij het had omgedraaid dus nu ook goed bezig is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ken er niets van
jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach moeten ze de Suhsi zelf maken
ookquote:
Ik denk dat het vanavond de sushi wordt, het plannetje om het op Nicks verjaardag te eten zal wel gewijzigd zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je eet al morgen Sushi waarom zou je zalm eten dag er voor?
Dat laatste is toch nooit hetzelfde. Bij mij was dat toevallig Michel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
En welke puistenkop Psych Achter dit misselijke suggestieve plaatje heeft verzonnen.. Matje onderaan bungelen
[ afbeelding ]
De volgorde is elke keer anders. Net stond Michel bij mij onderaan en nu is het Nick.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
[...]
[ afbeelding ]
Bij Goplay had ik Zoey en bij RTLXL had ik Michelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:28 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat laatste is toch nooit hetzelfde. Bij mij was dat toevallig Michel.
Ohw.. hoeveel websites heeft GOPLAY lopen dan.. 7 verschillende voor elk wat wils.. hou op zegquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is verschillend, bij mij stond zoey onderaan.
De verdeling kan best anders. door 1x4 en 1x3 ofzo
Is inderdaad bij iedereen anders had bij mij 4 boven staan en drie onderquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
"De kijker beslist"![]()
jaja mijn bescheiden mening is dus dat Febo nu de volledige regie heeft over wie er genomineerd gaat worden.. oncontroleerbaar wie er op wie nomineerd, Febo bepaalt het nu wel. die bewoners met hun zieke smiespel spelletjes buitenspel gezet .
[ afbeelding ]
Volgorde hoe het getoond wordt is gewoon random, ververs de pagina maar eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. hoeveel websites heeft GOPLAY lopen dan.. 7 verschillende voor elk wat wils.. hou op zeg
that's not how that works.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. hoeveel websites heeft GOPLAY lopen dan.. 7 verschillende voor elk wat wils.. hou op zeg
Goeie vraag.. waarom "elke keer anders" de diepere reden ontgaat me, een bezopen webmanager?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De volgorde is elke keer anders. Net stond Michel bij mij onderaan en nu is het Nick.
Denk voor de robots.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag.. waarom "elke keer anders" de diepere reden ontgaat me, een bezopen webmanager?
Wat dacht je van: vermijden van enige vorm van sturing door de volgorde van tonen bij iedereen te wisselen?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag.. waarom "elke keer anders" de diepere reden ontgaat me, een bezopen webmanager?
En vooral dit ja!quote:
Gewoon allemaal op één rij.. om de schijn van psychologisch klikken te vermijden, wat dacht je daar van, er is ruimte zat op die webpagequote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat dacht je van: vermijden van enige vorm van sturing door de volgorde van tonen bij iedereen te wisselen?
Dat zou ik doen als nuchtere webmanager iig.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was eerst het valse alarm ....
Deze had ik even gemist. Mijn dank DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Vind brillen lelijk. Lenzen ook goed.quote:
Als pinksteren en pasen op één dag vallen misschien.quote:
Dat is afhankelijk van de grootte van je venster:quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gewoon allemaal op één rij.. om de schijn van psychologisch klikken te vermijden, wat dacht je daar van, er is ruimte zat op die webpage
Overdag heel makkelijk, vannacht misschien wat lastiger afhankelijk hoe dat gaat met het uit bed trommelen van de bewoners. Als ze elk half uur die toon in de slaapkamer laten afgaan en er moet iemand uit z'n bed om de code in te voeren....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie van de opdracht? [poll=1940]
Jahh... dat is het.. op een klein kutschermpje cropt het inelkaar...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de grootte van je venster:
[ afbeelding ]
Maar er zit inderdaad een max aan waardoor iedereen op één rij niet lukt. Lekker boeiend ook.
Niet altijd Matt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... dat is het.. op een klein kutschermpje cropt het inelkaar...
Blijft op een "normaal" scherm arme Matje dus altijd onderderaan bungelen
Echt heel makkelijk idd deze opdracht maar goed, als ze rond de 100k uit willen komen zullen ze zulke dingen wel moeten doen denk ik...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie van de opdracht? [poll=1940]
36quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:48 schreef Benny het volgende:
✔ 13.17 Liese
✔ 13.53 Zoey
✘ 14.28 Matt
✔ 14.48 Matt
✔ 15.07 Naomi
✔ 15.48 Naomi
Zeg ik al 5 posts terugquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Verdomt, ze hebben een randomizer op de nominatie paginaIk ben helemaal gerustgesteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matt had er evengoed wel uitgegaan. Verloren stem.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Een BB huis zonder vervelende mannetjes.. zou het ooit lukken
[ afbeelding ]
Michel is nog niet geweest, die wacht voordat ie het zelf goed heeft.quote:
Een duwtje. rotschopje kan geen kwaad.. uiteindelijk vertrekken ze ooit allemaalquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:58 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Matt had er evengoed wel uitgegaan. Verloren stem.
Kan niet wachten totdat hij de fout ingaatquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel is nog niet geweest, die wacht voordat ie het zelf goed heeft.
Zou een beetje karma zijn om er commentaar erop te geven om dan vervolgens zelf te missen
Ik vond ook wel dat ze wel heel snel naar de tablet rende. Je moet ook even de tijd nemen om de getallen in je hoofd te prenten, al is het maar 3 seconden. Jill keek nog geen seconde naar het scherm.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
oh jawel ze moet langer naar het scherm kijken zei die
Omdat ze geen en papier hebben misschien? En dat zal sowieso wel tegen de regels zijn neem ik aan...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom leggen ze geen pen en papier aan de TV?
Brrrrr mister meaning perfectquote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
oh jawel ze moet langer naar het scherm kijken zei die
Denk het zomaar....anders had een bewoner het ook wel kunnen roepen naar de die gene die moet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:00 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Omdat ze geen en papier hebben misschien? En dat zal sowieso wel tegen de regels zijn neem ik aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |