Mulder: 'Ik heb wel tegen Frits gezegd: ze moeten Advocaat ophangen. Dat heb ik wel gezegd.'quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was toch omdat Jan Mulder iets riep op TV om Advocaat te stenigen ofzoiets idioots?
God, wat lang geleden allemaal.
Klopt jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was toch omdat Jan Mulder iets riep op TV om Advocaat te stenigen ofzoiets idioots?
God, wat lang geleden allemaal.
Eens.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was ook gewoon een ontzettend domme wissel.
En in 2020 staat het land wekenlang op z'n kop als een ouwe gek 'weten we zeker dat dit Akwasi niet is?' zegt als overduidelijk grapje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mulder: 'Ik heb wel tegen Frits gezegd: ze moeten Advocaat ophangen. Dat heb ik wel gezegd.'
Kraaij: 'Nou. . . Dan ben je vrij positief.'
Mulder: 'Jij hebt dat allemaal niet zo goed verstaan. En eigenlijk vind ik: stenigen.'
Kraaij: 'Waarom?'
Mulder: 'Je zit schromelijk te overdrijven. Ik heb het alleen maar over die behoudende tactieken van dat Nederlands elftal.'
Nou ja dit soort uitspraken dat hoeft van mij niet zo hoor, in welke context dan ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En in 2020 staat het land wekenlang op z'n kop als een ouwe gek 'weten we zeker dat dit Akwasi niet is?' zegt als overduidelijk grapje.
Vroeger was alles beter
De leukste analist ooit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja.
Jan Mulder was toch wel de grootse debiel die ooit als tafelheer aan zo'n programma heeft mogen plaatsnemen. Wat die allemaal heeft uitgekraamd
Nee, van mij ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dit soort uitspraken dat hoeft van mij niet zo hoor, in welke context dan ook.
Beetje off topicquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En in 2020 staat het land wekenlang op z'n kop als een ouwe gek 'weten we zeker dat dit Akwasi niet is?' zegt als overduidelijk grapje.
Vroeger was alles beter
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210309_95057710quote:“Bij ‘die gasten’ zit er geen been in, he”: Cercle Brugge-coach Yves Vanderhaeghe op het matje voor racistische uitschuiver'
Dan heb je zeker zijn optredens in België als analist niet gezien. Zelden iemand meer hielen zien likken.quote:
Het ligt uiteraard aan mij, maar ik snap de hele opmerking nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje off topic
Er was nu ook een racisme rel in België, toch wel leuk dat je nu ook kan horen wat spelers en (in dit geval) trainers allemaal roepen.
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210309_95057710
Nog meer off topic: Ik mis de humor van Rinus Israel.
De speler die een tik op zijn neus kreeg, was een neger. Hij bedoelde dat negers een platte neus hebben waar geen bot in zit...quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het ligt uiteraard aan mij, maar ik snap de hele opmerking niet
Negers zouden geen bot in hun neus hebben en die dus ook niet kunnen breken of kneuzen. Weinig racistisch aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het ligt uiteraard aan mij, maar ik snap de hele opmerking niet
Ah, ja. Duidelijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De speler die een tik op zijn neus kreeg, was een neger. Hij bedoelde dat negers een platte neus hebben waar geen bot in zit...
Domme opmerking, foei niet meer doen zeggen en doorlopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ja. Duidelijk.
Wat vind jij er van?
Lijkt me ook de juiste gang van zaken ja. Sterkte daar in België!quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Domme opmerking, foei niet meer doen zeggen en doorlopen.
Volgens mij zijn ze het hier alweer vergeten, ze zijn nu into regenboogvlaggen omdat er een homo is vermoord.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me ook de juiste gang van zaken ja. Sterkte daar in België!
Netjes is het niet, maar het is ook weer niet zo dat hij nigger aan het zingen was in de kleedkamer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De speler die een tik op zijn neus kreeg, was een neger. Hij bedoelde dat negers een platte neus hebben waar geen bot in zit...
Zo denk ik er ook over, maar het feit dat ik dit niet veroordeel is voor sommigen alweer genoeg om een demonstratie tegen mij te beginnen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Netjes is het niet, maar het is ook weer niet zo dat hij nigger aan het zingen was in de kleedkamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |