quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur. En zondag 22:00. Gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten, en Talitha Muusse & Sven Kockelmann.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
• Zondag: Talitha Muusse en Sven Kockelmann (KRO-NCRV)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Ja, je kunt ook beslissen de tweets niet te lezen!quote:Op maandag 8 maart 2021 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Door het leven gaan zonder Social Media, ik kan het iedereen aanraden.
Write only?quote:Op maandag 8 maart 2021 23:40 schreef Bocaj het volgende:
Ja, je kunt ook beslissen de tweets niet te lezen!
Dat kan zij prima zelf bepalen!quote:Op maandag 8 maart 2021 23:41 schreef Bocaj het volgende:
Ze moet haar doekje afdoen... het is en blijft een onderdrukkingsmiddel!
Doet ze nog wel eens als men er niet meer zo over zeikt.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:41 schreef Bocaj het volgende:
Ze moet haar doekje afdoen... het is en blijft een onderdrukkingsmiddel!
Oke Adolf.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Wat een slappe "oplossingen".
Je moet gewoon massaal mensen gaan ruimen. Opgelost.
quote:Op maandag 8 maart 2021 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Wat een slappe "oplossingen".
Je moet gewoon massaal mensen gaan ruimen. Opgelost.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Woensdag 10 maart: Lilian Marijnissen (SP) en Gert-Jan Segers (CU)
Donderdag 11 maart: Geert Wilders (PVV) en Mark Rutte (VVD)
Zin in donderdag
Dit is uitlokking. Dit verwacht ik niet van jou.quote:
Ik heb mijn boomervader bij me thuis wonen, die weet het ook allemaal beter. Generatie-eigen dit.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:23 schreef Hexagon het volgende:
Die 50+ lui hebben een soort dwangneurose om ruzie te maken
Overleven wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Van die louzy 1100 euri AOW kun je niet lekker leven.
Elke eerste maandag van de maand ergens vanaf een dak staan loeien ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:28 schreef superniger het volgende:
Operazangeres
Ga maar ergens schoonmaken.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Elke eerste maandag van de maand ergens vanaf een dak staan loeien ofzo.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef svann het volgende:
Ik zal nooit een über-dienst gebruiken.
Vreselijk asociaal.
Yep...Sowieso is het oneerlijke concurrentie voor reguliere taxibedrijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef svann het volgende:
Vreselijk asociaal.
Uitbuiters wereldwijd! En als je wat zegt (kritiek) dan is het over....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:41 schreef svann het volgende:
Vreselijk asociaal.
Zijn er ook kamerleden die luisteren naar symfonische metalquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:34 schreef dvdfreak het volgende:
Lisa Westerveld en Peter Kwint vormen een gitarencoalitie op het binnenhof
Het is voor het grote publiek nog onbekend, maar de Tweede Kamer beschikt over een heuse gitarencoalitie. Esther Ouwehand (PvdD), Daan de Neef (VVD), Peter Kwint (SP) en Lisa Westerveld (GroenLinks) bezoeken zo nu en dan concerten samen en zitten in – volgens hen – de meest roemruchte groepsapp van het binnenhof. De gitarencoalitie is niet alleen leuk voor concerten, maar brengt de verschillende partijen ook bij elkaar. Onlangs dienden ze bijvoorbeeld samen een motie in. Vanavond komen Lisa Westerveld en Peter Kwint bij Op1 vertellen over deze bijzondere coalitie.
Dat is wel érg buitenissig hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er ook kamerleden die luisteren naar symfonische glam metal
Mensen weten gewoon niet wat lekker is.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:29 schreef svann het volgende:
Vijftig Plus gaat heel wat stemmen krijgen van mensen die denken op Krol te stemmen.
Like geschonken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:42 schreef superniger het volgende:
Leuke grap in post #55:
NWS / Azan: Volgens de imam moeten ze er maar mee leren leven...
Was inderdaad ooit D66-raadslid en zetelroverquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, mevrouw komt van D66. Dat verklaart het.
Krol kan nog ruzie maken in een eenmansfractie.quote:
Dat was een soort junior KPD-versie toch?quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:49 schreef svann het volgende:
Fok heeft een forum JNG gehad.
Ze groeiden op.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:50 schreef -XOR- het volgende:
Dat was een soort junior KPD-versie toch?
Gebeurt nu toch gewoon cash, verdeeld over een jaar of 10.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:47 schreef monkyyy het volgende:
De beste impuls voor de economie de komende jaren is de erfbelasting naar 0%. Al het boomer geld voordelig naar de zoomers en millenials schuiven
Dat hele suffe debatgedoe verpest het een beetje.quote:
Jij bent zeker geen politiek mens?quote:
Gezien zijn standpunten over gratis zorg en gratis geld voor iedereen past hij beter bij SP en GroenLinks dan bij de VVD.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Conclusie: Wilders wil nog liever een links kabinet dan verantwoording nemen.
Dit is een seksistische opmerking en keuren wij hier af.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:12 schreef superniger het volgende:
Welmoed mag ook wel door de knieën.
Zeker wel.quote:
Ja, maar daarvoor moeten de standpunten over tafel komen omdat wij moeten kiezen!quote:
Hij heeft inderdaad wel verrassende standpunten voor een ex-VVD-er.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Gezien zijn standpunten over gratis zorg en gratis geld voor iedereen past hij beter bij SP en GroenLinks dan bij de VVD.
Hmjah dat soort standpunten heeftie altijd bij verkiezingen, maar uiteindelijk stemt zn partij altijd tegen dat soort voorstellen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gezien zijn standpunten over gratis zorg en gratis geld voor iedereen past hij beter bij SP en GroenLinks dan bij de VVD.
De grote lijnen zijn toch al lang bekend?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:15 schreef Bocaj het volgende:
Ja, maar daarvoor moeten de standpunten over tafel komen omdat wij moeten kiezen!
Wat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef BlackNero het volgende:
Jinek terugkijken als je wil lachen.
Mega kin is weer aan het woord?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef BlackNero het volgende:
Jinek terugkijken als je wil lachen.
Thierry VS Azkaban.quote:
Yep, die standpunten worden vooral ingebracht om zijn achterban te paaien.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel verrassende standpunten voor een ex-VVD-er.
lol, ja.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:17 schreef VelitoX het volgende:
Hmjah dat soort standpunten heeftie altijd bij verkiezingen, maar uiteindelijk stemt zn partij altijd tegen dat soort voorstellen.
Ultra boomer movequote:Op donderdag 11 maart 2021 23:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die hun TV filmen en dan op twitter zetten
Azkaban klinkt wel lekker...quote:
Waarom zou hij? Zijn achterban slaat wel 's een uitzending van Nieuwsuur over.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Waarom komt Wilders niet bij nieuwsuur
Ik hoop voor je dat Sylvana in de kamer komtquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:23 schreef Gehrman het volgende:
Kaag vs Geert debat zou ook wel genot zijn.
Dat hoop ik ook. Vier jaar gegarandeerde entertainment.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Sylvana in de kamer komt
Ik kan mijn crunchyroll abo gewoon opzeggen en politiek 24 kijken, genotquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Vier jaar gegarandeerde entertainment.
Ik lees het...quote:
quote:Azkaban is een tovenaarsgevangenis uit de Harry Potterboekenreeks van de Britse schrijfster J.K. Rowling. Doorgaans worden alleen zware overtredingen bestraft met een verblijf in Azkaban. Tovenaars die bijvoorbeeld een van de drie Onvergeeflijke Vloeken hebben gebruikt krijgen levenslang in Azkaban.
Heb je geen Harry Potter gelezen?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Zullen we je vader eens vertellen hoe je over boomers denkt?
Ik wil graag de goede vrede bewaren hierquote:Op donderdag 11 maart 2021 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Zullen we je vader eens vertellen hoe je over boomers denkt?
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]Moet ik het op mijn 'Bucket List' zetten?
Zou me niets verbazen als Omtzigt meer voorkeursstemmen binnenharkt dan Wopke.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was idd een slechte reactie van Hoekstra. Je kunt prima uitleggen waarom je het minimumloon niet met 20% wilt verhogen.
Dat zou prima kunnen, maar ook Omtzigt is denk ik geen charismatisch stemmenkanon.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Omtzigt meer voorkeursstemmen binnenharkt dan Wopke.
Hij werd van de week bij Nieuwsuur ook al gecorrigeerd door de presentator over een percentage uit het partijprogramma...quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was idd een slechte reactie van Hoekstra. Je kunt prima uitleggen waarom je het minimumloon niet met 20% wilt verhogen.
Op wie stemde jij in die tijd?quote:
Niet betaalbaar voor starters, zoals je al wist.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:32 schreef monkyyy het volgende:
https://www.funda.nl/koop/heel-nederland/
60k woningen te koop.
Stel je voor zeg... Met al die satelliet schotels ook aan de muur...quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Als het hier in 't durp maar lekker rustig blijft, ik wil mijn uitzicht niet vervuild zien worden door walgelijke op elkaar gestapelde, fantasieloze betonnen microwoningen.
Dat gaat de verkeerde kant uit!quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot 2010 stemde ik PvdA, in 2012 D66, daarna CDA
Haha, ik heb dezelfde route gevolgd. Het enige verschil is Pvdd in 2016.quote:
Hier is in ieder geval wel ruimte. Hopelijk dat de buur-boer niet wil cashen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stel je voor zeg... Met al die satelliet schotels ook aan de muur...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier is in ieder geval wel ruimte. Hopelijk dat de buur-boer niet wil cashen.Lekker vissen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ik ga waarschijnlijk op hem stemmen. Hij verdient de support voor het werk wat hij verricht.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou prima kunnen, maar ook Omtzigt is denk ik geen charismatisch stemmenkanon.
Ze lopen sinds kort weer wat voller met vermogenden die de stad ontvluchten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:37 schreef alors het volgende:
Als je maar genoeg bouwt in de grote steden dan lopen de dorpen vanzelf wel leeg ja.
Goed punt inderdaad. Ik zweef nu nog tussen Hoekstra en Omtzigt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk op hem stemmen. Hij verdient de support voor het werk wat hij verricht.
Vertel mij wat. Ik zie het voor mijn ogen gebeuren. Ook hier staat gewoon weinig te koop, voor de hoofdprijs en het is binnen de kortste keren verkocht. En ook jongeren uit dorpen en middelgrotere kernen en stadjes buiten te randstad willen gewoon in hun eigen woonplaats een huis kunnen kopen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ze lopen sinds kort weer wat voller met vermogenden die de stad ontvluchten.
@superniger en ik zijn tegen seksisme.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Welmoed met een decolleté... Nouja kleintje...
quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
@:superniger en ik zijn tegen seksisme.
Zou ze het doen omdat ze weer vrijgezel is? Zo van, mannen komt dat zien!quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
@:superniger en ik zijn tegen seksisme.
Huren die niet conform (sociale woningbouw) normen zijn verlagen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:46 schreef monkyyy het volgende:
We hebben gewoon een flinke huizen crisis nodig zodat al die beleggerscowboys (die doorgaans veels te veel lenen bij verkeerde partijen) allemaal failliet gaan.
Mwa ze heeft genoeg aanbod verwacht ik zo.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou ze het doen omdat ze weer vrijgezel is? Zo van, mannen komt dat zien!
We hebben een huurcommissie.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
Huren die niet conform (sociale woningbouw) normen zijn verlagen.
Huizen zijn om in te wonen of om voor een redelijke (niet-huisjesmelkers) prijs te verhuren.
En een vliegdekschip bouwen!quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:54 schreef monkyyy het volgende:
We moeten nukes gaan bouwen. En een man op de maan zetten.
Of ons gewoon aan de belofte van iets van 2% voor defensie houden.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:54 schreef monkyyy het volgende:
We moeten nukes gaan bouwen. En een man op de maan zetten.
Navo (Trump!)quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Of ons gewoon aan de belofte van iets van 2% voor defensie houden.
Nederland besteedt ongeveer 1,35% van het nationaal inkomen aan Defensie. Op de begroting staat nu zo'n 11 miljard. Kleine rekensom, we hebben dus ruim 5 miljard ruimte om tot de 2% te komen, om nukes te bouwen en een man op de maan te zetten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Of ons gewoon aan de belofte van iets van 2% voor defensie houden.
Zullen we eerst voor het soort zaken als veiligheidskleding voor het personeel zorgen, zodat ze dat niet zelf aan hoeven te schaffen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Nederland besteedt ongeveer 1,35% van het nationaal inkomen aan Defensie. Op de begroting staat nu zo'n 11 miljard. Kleine rekensom, we hebben dus ruim 5 miljard ruimte om tot de 2% te komen, om nukes te bouwen en een man op de maan te zetten.
Stom dronken van geluk hierquote:Op vrijdag 12 maart 2021 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Nooit meer Martijn Koning. Hoe gaat, de oprichter en CEO van de MartijnKoningFanClub, @:ikweethetookniet nu verder in het leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |