Beargumenteer dan maar wat er fout of fake aan was, ik heb al beargumenteerd dat wat hij zei klopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
De Tweet is echt. Maar de inhoud is onjuist of zeg maar fake.
Mee eens, maar waarom Jack Dorsey dan wel?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik acht jou niet wijs genoeg om over alles wat ik zeg een oordeel te kunnen geven.
Ik vind het al een paar uur fantastisch dat jij denkt dat Jack zelf alle tweets leest en deze beslissing zelfstandig heeft genomenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mee eens, maar waarom Jack Dorsey dan wel?
Dat het aantal doden verwaarloosbaar is en bijwerkingen van vaccinaties tegen corona ernstig zijn klopt niet. Zoals hij in de Tweet beweerde.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beargumenteer dan maar wat er fout of fake aan was, ik heb al beargumenteerd dat wat hij zei klopt.
Doe niet zo kinderachtig. Je snapt precies wat ik bedoel. Hij heeft zich al in verschillende interviews en hoogzittingen uitgesproken over zijn visie en beleid.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik vind het al een paar uur fantastisch dat jij denkt dat Jack zelf alle tweets leest en deze beslissing zelfstandig heeft genomen
Voordat Twitter zo'n label plakt, wordt dat gecheckt door mensen die daar uitgebreide kennis over hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Je snapt precies wat ik bedoel. Hij heeft zich al in verschillende interviews en hoogzittingen uitgesproken over zijn visie en beleid.
Mijn punt is zoals je prima snapt, wie mag er beslissen over wat waar en niet waar is?
Mooi voorbeeld dit, je liegt/verdraait de zaken en dan doe je alsof je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat het aantal doden verwaarloosbaar is en bijwerkingen van vaccinaties tegen corona ernstig zijn klopt niet. Zoals hij in de Tweet beweerde.
Of jij trapt in zijn leugens maar dat mag natuurlijk. I rest my case.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld dit, je liegt/verdraait de zaken en dan doe je alsof je gelijk hebt.
Hij zegt verwaarloosbaar VOOR HEM en dat er heftige bijwerkingen zijn (ok, hij had kunnen er bij moeten zetten) is ook gewoon een bewezen feit.
Maar jij hebt het verdraaid en nu liegt hij volgens jou.
I rest my case.
Nee, want alles wat hij zegt zijn bewezen medische feiten. Jij komt nergens met "dit klopt niet want,"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of jij trapt in zijn leugens maar dat mag natuurlijk. I rest my case.
De bijwerkingen zijn heftig <<< dat zijn ze over het algemeen nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld dit, je liegt/verdraait de zaken en dan doe je alsof je gelijk hebt.
Hij zegt verwaarloosbaar VOOR HEM en dat er heftige bijwerkingen zijn (ok, hij had kunnen er bij moeten zetten) is ook gewoon een bewezen feit.
Maar jij hebt het verdraaid en nu liegt hij volgens jou.
I rest my case.
En soms wel, dus klopt het.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:10 schreef babylon het volgende:
[..]
De bijwerkingen zijn heftig <<< dat zijn ze over het algemeen niet
De lange termijn effecten zijn volstrekt onbekend <<< er zijn al heel wat zaken duidelijk over de lange termijn effecten
En wat Twitter dan doet is het bestempelen als: misleidend.
Terecht.
Er zijn wel degelijk lange termijnen verstreken voor onderdelen van het vaccin. Dus dat is niet 'volstrekt onduidelijk'.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En soms wel, dus klopt het.
Ja hoor, lange termijn effecten zijn bekend, ondanks het feit dat er nog geen lange termijn is verstreken.
Dit is gewoon de zaken verdraaien zodat het je uitkomt
Ik ga bij jou als fanatieke Baudet aanhanger toch niets winnen. En wat ik schreef kan je overal na lezen. Maar met jou hierover verder een discussie voeren is verder zinloos.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want alles wat hij zegt zijn bewezen medische feiten. Jij komt nergens met "dit klopt niet want,"
Ja, en voor andere onderdelen niet dus. Er kan NOOIT onderzoek gedaan zijn naar lange termijn (jaren, iemands hele leven) voor diezelfde termijn verstreken is, dat is gewoon totaal onmogelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk lange termijnen verstreken voor onderdelen van het vaccin. Dus dat is niet 'volstrekt onduidelijk'.
Ach, of iets volstrekt duidelijk of onduidelijk is heeft ook te maken met de mate van EQ en IQ.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk lange termijnen verstreken voor onderdelen van het vaccin. Dus dat is niet 'volstrekt onduidelijk'.
Natuurlijk wel. Of vind jij dat een nieuw model auto compleet onveilig is voor de komende 20 jaar, omdat het geheel aan wielen, stuur, rem, motor, ramen niet samen is getest?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en voor andere onderdelen niet dus. Er kan NOOIT onderzoek gedaan zijn naar lange termijn (jaren, iemands hele leven) voor diezelfde termijn verstreken is, dat is gewoon totaal onmogelijk.
Dus is het wederom niet fake.
Je snapt echt totaal mijn punt niet. Ik hang Baudet niet aan, dit had ook een uitspraak van, weet ik het, Sigrid Kaag kunnen zijn en dan was mijn mening precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ga bij jou als fanatieke Baudet aanhanger toch niets winnen. En wat ik schreef kan je overal na lezen. Maar met jou hierover verder een discussie voeren is verder zinloos.
eeeehmmm ja? Hoe kan je dat in godsnaam niet vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Of vind jij dat een nieuw model auto compleet onveilig is voor de komende 20 jaar, omdat het geheel aan wielen, stuur, rem, motor, ramen niet samen is getest?
Dus jij rijdt alleen modellen die 20+ jaar oud zijn en in die tijd nooit gebreken hebben gehad? Cool!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmm ja? Hoe kan je dat in godsnaam niet vinden.
Dus als ik 2 elementen pak die losstaand volledig onschuldig zijn, die 2 mix drink jij het zonder nadenken op?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Dus jij rijdt alleen modellen die 20+ jaar oud zijn en in die tijd nooit gebreken hebben gehad? Cool!
Als iemand cola en bier bij elkaar gooit vind ik dat ontzettend smerig, maar ik denk niet direct dat diegene voor eeuwig verlamd zal zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus als ik 2 elementen pak die losstaand volledig onschuldig zijn, die 2 mix drink jij het zonder nadenken op?
RIP.
geweldig voorbeeld, nee echt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iemand cola en bier bij elkaar gooit vind ik dat ontzettend smerig, maar ik denk niet direct dat diegene voor eeuwig verlamd zal zijn.
Baudet ondermijnt de volksgezondheid en het sociaal denken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit een goeie zaak vinden is pas een ondermijning. En daar kom je wel achter tot jouw mening opeens fout is. Maar dat snappen mensen blijkbaar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |