abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 maart 2021 @ 10:41:01 #51
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_198407107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het tempo met terug naar normaal zat er net zo lekker in, komt Baudet dat weer verpesten.

Rutte heeft het gisteren gezegd, zodra er zoveel mensen gevaccineerd dat de ziekenhuizen niet meer overstroomd kunnen raken moet hij nog even heel precies gaan kijken welke maatregelen opgeheven kunnen worden. En dat na een jaar waar het telkens weer langer duurde en zelfs strenger moest vanwege dan wel het aantal 'besmettingen', dan wel het percentage van de besmettingen, dan wel een Britse of een Zuid-Afrikaanse variant.

Rutte doet gewoon helemaal niks om vrijheden zo snel mogelijk terug te geven en het normale leven zoveel mogelijk door te laten gaan.
Ik heb ook mijn bedenkingen bij de hele aanpak, maar van alle dingen die je anders zou kunnen doen in een poging de samenleving weer draaiende te krijgen lijkt afzien van vaccinatie me wel één van de minst effectieve.
pi_198407133
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:36 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Je weet dat "zo snel mogelijk" iets anders betekent dan "vandaag" hè?
Het betekent ook wat anders dan 'als iedereen gevaccineerd is'. Vaccinatie is het doel geworden ipv middel, het gaat niet meer om zo snel mogelijk de crisis te beeindigen, nu wordt de lockdown gebruikt om mensen tot vaccinatie te bewegen.

Dat is een manier van met onze vrijheden en grondrechten omgaan die niet deugt, onrechtmatig is en die we niet moeten accepteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198407152
Baudet :')
Twitter :')
Socialmedia :')
pi_198407165
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het betekent ook wat anders dan 'als iedereen gevaccineerd is'. Vaccinatie is het doel geworden ipv middel, het gaat niet meer om zo snel mogelijk de crisis te beeindigen, nu wordt de lockdown gebruikt om mensen tot vaccinatie te bewegen.

Dat is een manier van met onze vrijheden en grondrechten omgaan die niet deugt, onrechtmatig is en die we niet moeten accepteren.
"Zo veel mensen gevaccineerd dat de ziekenhuizen niet meer overstromen" is heel wat adners dan "als iedereen gevaccineerd is".

Je blijft woorden verdraaien om je eigen gelijk maar aan te tonen.
pi_198407212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:41 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn bedenkingen bij de hele aanpak, maar van alle dingen die je anders zou kunnen doen in een poging de samenleving weer draaiende te krijgen lijkt afzien van vaccinatie me wel één van de minst effectieve.
Als de ziekenhuizen niet meer overstromen en je dus alle vrijheidsbeperkingen afschaft dan gaat de samenleving vanzelf weer draaien, daar is Rutte's gebrek aan regie niet voor nodig.

Als de groep die de corona-afdelilngen bijna exclusief bevolkt gevaccineerd is, is er geen reden meer voor vrijheidsbeperkingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198407359
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:44 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

"Zo veel mensen gevaccineerd dat de ziekenhuizen niet meer overstromen" is heel wat adners dan "als iedereen gevaccineerd is".
Klopt, maar dat eerste criterium heeft Rutte dusl losgelaten, en daarmee 'zo snel mogelijk'.

Op 31.30

Nou was het ieder weldenkend mens als duidelijk dat hij niet bezig was met 'zo snel mogelijk', dan hij het virus niet 3 keer naar binnen laten vliegen, de IC-capaciteit uitgebreid, eventuele behandelmedicijnen omarmd, de meest onzinnige maatregelen niet opgeleged, preventie gepromoot, corona niet misbruikt voor verderere 'Europese eenwording' en de vaccinatiestrategie gericht op de groep die de ziekenhuizen dreigt te overbevolken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198407452
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:26 schreef Fugue het volgende:
Mooi. Dat fake news verspreiden maar harder aangepakt wordt
Wat is er fake aan?
pi_198407470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als de ziekenhuizen niet meer overstromen en je dus alle vrijheidsbeperkingen afschaft dan gaat de samenleving vanzelf weer draaien, daar is Rutte's gebrek aan regie niet voor nodig.

Als de groep die de corona-afdelilngen bijna exclusief bevolkt gevaccineerd is, is er geen reden meer voor vrijheidsbeperkingen.
Precies wat Rutte zegt dus.
pi_198407510
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:07 schreef -0- het volgende:

[..]

Precies wat Rutte zegt dus.
Nee, hij behoudt zich het 'recht' voor om ons grondrechten te onthouden zonder aanwijsbare noodzaak.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198407539
Gelukkig is er bij het account van Sherry Baudet geen opmerking van Twitter. Ik mag die humor wel.

Verder zou ik gewoon voor BurgerKing stemmen. Want Burger King is er voor de burger.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198408063
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:26 schreef Fugue het volgende:
Mooi. Dat fake news verspreiden maar harder aangepakt wordt
wat is dan het fake news in deze?
Hij heeft toch gelijk dat het risico van het virus voor hem persoonlijk verwaarloosbaar is? Of dat getal van 151 klopt weet ik niet, maar vind het allemaal maar ophef om niks, volg sjerry sowieso niet, niemand op twitter eigenkijk..
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:57:05 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198408153
quote:
10s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]

---------------------------

Dat gebeurt alleen bij de grootste mafklappers op deze wereld. Primeur in NL voor deze idioot. Gaat hij voor een Trumpje en is zijn account straks weg? :D
Maar even op de inhoud. Stierven in Nederland echt maar 150 mensen jonger dan 70 aan corona? En daarom gaan we 16 miljoen mensen inenten met een vaccin dat in alle haast ontwikkeld is en nog niet uitgebreid getest? Heeft Thierry dan niet gewoon een punt?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:58:49 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198408175
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het betekent ook wat anders dan 'als iedereen gevaccineerd is'. Vaccinatie is het doel geworden ipv middel, het gaat niet meer om zo snel mogelijk de crisis te beeindigen, nu wordt de lockdown gebruikt om mensen tot vaccinatie te bewegen.

Dat is een manier van met onze vrijheden en grondrechten omgaan die niet deugt, onrechtmatig is en die we niet moeten accepteren.
Als de obese 50+ers gevaccineerd zijn (voor 1 april) dan is er geen ruimtegebrek meer op de IC.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198408338
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar even op de inhoud. Stierven in Nederland echt maar 150 mensen jonger dan 70 aan corona? En daarom gaan we 16 miljoen mensen inenten met een vaccin dat in alle haast ontwikkeld is en nog niet uitgebreid getest? Heeft Thierry dan niet gewoon een punt?
Op punt 1 al nee, fake news van Baudet.

En het huidige cijfer is met alle maatregelen. Als je dat een goed alternatief vind mag dat natuurlijk.
pi_198408417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar even op de inhoud. Stierven in Nederland echt maar 150 mensen jonger dan 70 aan corona? En daarom gaan we 16 miljoen mensen inenten met een vaccin dat in alle haast ontwikkeld is en nog niet uitgebreid getest? Heeft Thierry dan niet gewoon een punt?
Sssst, het is niet de bedoeling dat we gaan bespreken wie een punt heeft en wie de boel bij elkaar liegt want dat is schadelijk voor de volksgezondheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198408421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:08 schreef -0- het volgende:

[..]

Op punt 1 al nee, fake news van Baudet.

En het huidige cijfer is met alle maatregelen. Als je dat een goed alternatief vind mag dat natuurlijk.
Waar zijn die daadwerkelijke cijfers dan, las via google 1500 maar natuurlijk geen idee of dit klopt. Wat ik wel weet van iemand die op de ic werkt in amsterdam dat het beeld wat in de media verteld wordt wel erg wordt overdreven.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:15:08 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198408452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:08 schreef -0- het volgende:

[..]

Op punt 1 al nee, fake news van Baudet.

En het huidige cijfer is met alle maatregelen. Als je dat een goed alternatief vind mag dat natuurlijk.
Volgens mij niet. Ja, er gaan wel meer mensen onder de 70 dood met corona, maar die hebben bijvoorbeeld kanker en zouden zonder corona ook snel zijn overleden. Het gaat nu om gewoon gezonde mensen onder de 70, die corona krijgen en dan daaraan overlijden. Dat zijn er volgens mij maar heel weinig.
Als straks als gevolg van alergische reacties e.d. Er meer dan 150 mensen aan het vaccin doodgaan dan was het gewoon onverstandig te vaccineren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198408463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, hij behoudt zich het 'recht' voor om ons grondrechten te onthouden zonder aanwijsbare noodzaak.
Jij behoudt je het recht voor om daarover theorietjes te blijven verzinnen zonder aanwijsbare noodzaak.
pi_198408505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:15 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Jij behoudt je het recht voor om daarover theorietjes te blijven verzinnen zonder aanwijsbare noodzaak.
Ik doe gewoon een vaststelling. Eentje die jij niet durft te doen omdat het niet klopt met het beeld van het beleid dat je wil hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:20:18 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198408529
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:26 schreef Fugue het volgende:
Mooi. Dat fake news verspreiden maar harder aangepakt wordt
Fijn, NOG een FOK! mod die overduidelijk voor censuur is, maar er is niets mis op FOK! hoor, echt niet.....

Wat hij van corona vindt is zijn mening en hij zegt NIETS dat fake is.

Er zijn idd maar 155 mensen >70 overleden AAN corona, de anderen zijn overleden terwijl ze corona hadden. Volkomen correct.

Bijwerkingen kunnen idd heftig zijn, hij zegt nergens dat ze bij iedereen heftig zullen zijn. Klopt dus ook 100%

Lange termijn bijwerkingen zijn nog niet bekend is een 100% feit, want er is nog geen lange termijn verstreken, dus wederom 100% correct.

Mag jij me nog 1 keer uitleggen wat er fake-news aan is en waarom jij als mod op FOK! het maar geweldig vindt dat een Amerikaans techbedrijf het recht heeft om zich in de Nederlandse verkiezingen te mengen.

Zo maak je een forum wel kapot ja, als de crew zich gaat bemoeien met welke mening mensen mogen hebben en andere meningen wegzetten als fake, terwijjl ze dat 100% niet zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198408559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik doe gewoon een vaststelling. Eentje die jij niet durft te doen omdat het niet klopt met het beeld van het beleid dat je wil hebben.
Je stelt vooral dingen vast die kloppen met het beeld van het beleid dat jij graag wilt hebben.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 maart 2021 @ 12:25:07 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198408592
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Fijn, NOG een FOK! mod die overduidelijk voor censuur is, maar er is niets mis op FOK! hoor, echt niet.....

Wat hij van corona vindt is zijn mening en hij zegt NIETS dat fake is.

Er zijn idd maar 155 mensen >70 overleden AAN corona, de anderen zijn overleden terwijl ze corona hadden. Volkomen correct.

Bijwerkingen kunnen idd heftig zijn, hij zegt nergens dat ze bij iedereen heftig zullen zijn. Klopt dus ook 100%

Lange termijn bijwerkingen zijn nog niet bekend is een 100% feit, want er is nog geen lange termijn verstreken, dus wederom 100% correct.

Mag jij me nog 1 keer uitleggen wat er fake-news aan is en waarom jij als mod op FOK! het maar geweldig vindt dat een Amerikaans techbedrijf het recht heeft om zich in de Nederlandse verkiezingen te mengen.

Zo maak je een forum wel kapot ja, als de crew zich gaat bemoeien met welke mening mensen mogen hebben en andere meningen wegzetten als fake, terwijjl ze dat 100% niet zijn.
Dat doet Twitter helemaal niet _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198408602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het betekent ook wat anders dan 'als iedereen gevaccineerd is'. Vaccinatie is het doel geworden ipv middel, het gaat niet meer om zo snel mogelijk de crisis te beeindigen, nu wordt de lockdown gebruikt om mensen tot vaccinatie te bewegen.

Dat is een manier van met onze vrijheden en grondrechten omgaan die niet deugt, onrechtmatig is en die we niet moeten accepteren.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') oO< :') oO< oO< oO< oO< oO<
pi_198408604
Hoi,

Ik wilde even zeggen dat corona gewoon een griepje is.

Doei.
Eens kijken
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:26:51 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198408616
quote:
84s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat doet Twitter helemaal niet _O- _O-
Dat is precies wat ze doen, de mening van een politicus tijdens verkiezingen onterecht wegzetten als fake is inmenging.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:27:20 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198408628
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:08 schreef -0- het volgende:

[..]

Op punt 1 al nee, fake news van Baudet.

En het huidige cijfer is met alle maatregelen. Als je dat een goed alternatief vind mag dat natuurlijk.
Er zijn meer dan 1 miljoen mmensen positief getest op corona en waarschijnlijk 5 miljoen besmet geraakt. Ondanks alle maatregelen. Dus zowat de helft van de mensen is ermee in aanraking gekomen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198408642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Je stelt vooral dingen vast die kloppen met het beeld van het beleid dat jij graag wilt hebben.
Het zit er al veel langer aan te komen dus mijn beeld heeft het niet heel erg veranderd, maar dat doet niks af aan de vaststelling dat de legitieme reden voor de vrijheidsbeperkingen wordt losgelaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 maart 2021 @ 12:30:28 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198408669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is precies wat ze doen, de mening van een politcus tijdens verkiezingen onterecht wegzetten als fake is inmenging.
Baudet doet aan fakenews en desinformatie. Waarom mag Twitter daar geen waarschuwing bij zetten?

Twitter heeft duidelijke regels. Wil Baudet zich daar niet aan houden, dan zoekt ie maar een ander platform voor zijn bruinrechtse drek.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:34:46 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198408728
quote:
84s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Baudet doet aan fakenews en desinformatie. Waarom mag Twitter daar geen waarschuwing bij zetten?

Twitter heeft duidelijke regels. Wil Baudet zich daar niet aan houden, dan zoekt ie maar een ander platform voor zijn bruinrechtse drek.
Nee, en je houdt er hele enge autoritaire, bijna facistische denkbeelden op na. Niet alleen hier.

Nogmaals, wat was er fake aan zijn tweet, ik heb net uitgelegd dat er NIETS fake aan was. Maar omdat jij gewoon iets tegen Baudet hebt (wat mag) ben je het er maar mee eens dat zijn 100% feitelijke tweet wordt weggezet als fake. Dat is censuur en de wapens van de foute kant van het politieke spectrum.

En dat doet Baudet dus ook en nog zetten ze er een ONTERECHTE waarschuwing bij, en dat is inmenging. En voor je andere van bruinhemd beschuldigt moet je je even achter je oren krabben als je een van de grootste wapens van de echte bruinhemden loopt te verdedigen , censuur en propaganda.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198408748
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Zo maak je een forum wel kapot ja, als de crew zich gaat bemoeien met welke mening mensen mogen hebben en andere meningen wegzetten als fake, terwijjl ze dat 100% niet zijn.
_O-
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:38:12 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198408764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:36 schreef babylon het volgende:

[..]

_O-
Zo grappig inderdaad, omdat het nu toevallig meningen zijn die jou bevallen.

Echt zo doorzichtig, tot jij een keer iets niet mag zeggen, dan is de wereld te klein. Typisch en jammer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198408774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo grappig inderdaad, omdat het nu toevallig meningen zijn die jou bevallen.

Echt zo doorzichtig, tot jij een keer iets niet mag zeggen, dan is de wereld te klein. Typisch en jammer.
Niet waarom ik lach :)

Ik lach om je hypocrisie :)
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:40:46 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198408790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:39 schreef babylon het volgende:

[..]

Niet waarom ik lach :)

Ik lach om je hypocrisie :)
Zo stunning and brave :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198408809
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo stunning and brave :).
:*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 9 maart 2021 @ 12:43:29 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198408824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, en je houdt er hele enge autoritaire, bijna facistische denkbeelden op na. Niet alleen hier.

Nogmaals, wat was er fake aan zijn tweet, ik heb net uitgelegd dat er NIETS fake aan was. Maar omdat jij gewoon iets tegen Baudet hebt (wat mag) ben je het er maar mee eens dat zijn 100% feitelijke tweet wordt weggezet als fake. Dat is censuur en de wapens van de foute kant van het politieke spectrum.

En dat doet Baudet dus ook en nog zetten ze er een ONTERECHTE waarschuwing bij, en dat is inmenging. En voor je andere van bruinhemd beschuldigt moet je je even achter je oren krabben als je een van de grootste wapens van de echte bruinhemden loopt te verdedigen , censuur en propaganda.
Prima joh, ik heb autoritaire en fascistische denkbeelden :') Kijk eerst eens naar die messias van je. Zoek t lekker uit!

#STEMBAUDETWEGOP17MAART
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:46:43 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198408881
quote:
84s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Prima joh, ik heb autoritaire en fascistische denkbeelden :') Zoek t lekker uit!

#STEMBAUDETWEGOP17MAART
Ja, dat heb je. Alles wat niet aan jouw kant staat moet monddood gemaakt worden.

Ik ben van de uitspraak : I Disapprove of What You Say, But I Will Defend to the Death Your Right to Say It

Jij bent van het wegzetten van 100% correcte posts als fake-news omdat je het er niet mee eens bent, dat is idd precies het kenmerk van de facist.

Wat wou je precies beargumenteren dat ik er naast zit? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198408922
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat heb je. Alles wat niet aan jouw kant staat moet monddood gemaakt worden.

Ik ben van de uitspraak : I Disapprove of What You Say, But I Will Defend to the Death Your Right to Say It

Jij bent van het wegzetten van 100% correcte posts als fake-news omdat je het er niet mee eens bent, dat is idd precies het kenmerk van de facist.

Wat wou je precies beargumenteren dat ik er naast zit? :).
Als alle losse opmerkingen 100% procent gelijk zijn, dan moet de gehele post wel correct zijn. Tsja.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:53:57 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198408995
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:49 schreef babylon het volgende:

[..]

Als alle losse opmerkingen 100% procent gelijk zijn, dan moet de gehele post wel correct zijn. Tsja.
Het is een stuk logischer om van de uitkomst, dan klopt het niet, uit te gaan idd. FFS :').

Nogmaals, nog niemand gedaan, wat klopt er NIET aan zijn tweet dan?

Ik zit hier niet perse Baudet te verdedigen, ik ga in tegen twitter en het beleid (en de mensen die het er mee eens zijn). Waarom beslist Jack Dorsey over wat Baudet wel en niet mag zeggen? En hoe is dat precies een goed iets?

Nou?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198409516
Eigenlijk zou je gewoon geen aandacht moeten schenken aan Thierry en z'n Forum.
negatieve aandacht is ook aandacht. Hij is er maar wat blij mee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198409653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:53 schreef HeatWave het volgende:

Waarom beslist Jack Dorsey over wat Baudet wel en niet mag zeggen? En hoe is dat precies een goed iets?

Wie is Jack Dorsey?
En Twitter beslist uiteraard zelf wie ze ruimte geeft iets te schrijven op hun site.
FOK! doet dat ook. En terecht
In dit geval vinden ze dit geleuter van Baudet een ondermijning van de volksgezondheid. Ze hebben gelijk
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:48:12 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198409831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie is Jack Dorsey?
En Twitter beslist uiteraard zelf wie ze ruimte geeft iets te schrijven op hun site.
FOK! doet dat ook. En terecht
In dit geval vinden ze dit geleuter van Baudet een ondermijning van de volksgezondheid. Ze hebben gelijk
De oprichter van twitter.

Ja, dat fijne argument, het is een privebedrijf, dus blablabla. Alleen heeft twitter wettelijke bescherming in de vorm van sectie 230 zodat ze sowieso niet kunnen worden aangeklaagd voor wat de gebruikers op hun site zetten. Zodra ze dus willekeurig gaan beslissen wie wel en wie niet mag posten is dat een kwalijke zaak. Want op deze manier kunnen ze de discussie hun kant op sturen.

Dat mag je dat terecht vinden, en van FOK! ook. Maar als je even doordenkt en bedenkt dat je het er nu alleen maar mee eens bent omdat je aan dezelfde kant staat. Als Baudet morgen twitter koopt en alles waar jij het nu mee ONEENS bent verwijdert, ben je dan nog zo slaafs volgend?

En wederom, ze VINDEN het "geleuter" van Baudet een ondermijning van de volksgezondheid. Maar zoals ik al heb laten zien, het is 100% correct. Dus omdat iemand iets vindt, mag de waarheid maar worden verwijderd?

Nee, dit een goeie zaak vinden is pas een ondermijning. En daar kom je wel achter tot jouw mening opeens fout is. Maar dat snappen mensen blijkbaar niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198409880
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De oprichter van twitter.

Ja, dat fijne argument, het is een privebedrijf, dus blablabla. Alleen heeft twitter wettelijke bescherming in de vorm van sectie 230 zodat ze sowieso niet kunnen worden aangeklaagd voor wat de gebruikers op hun site zetten. Zodra ze dus willekeurig gaan beslissen wie wel en wie niet mag posten is dat een kwalijke zaak. Want op deze manier kunnen ze de discussie hun kant op sturen.

Dat mag je dat terecht vinden, en van FOK! ook. Maar als je even doordenkt en bedenkt dat je het er nu alleen maar mee eens bent omdat je aan dezelfde kant staat. Als Baudet morgen twitter koopt en alles waar jij het nu mee ONEENS bent verwijdert, ben je dan nog zo slaafs volgend?

En wederom, ze VINDEN het "geleuter" van Baudet een ondermijning van de volksgezondheid. Maar zoals ik al heb laten zien, het is 100% correct. Dus omdat iemand iets vindt, mag de waarheid maar worden verwijderd?

Nee, dit een goeie zaak vinden is pas een ondermijning. En daar kom je wel achter tot jouw mening opeens fout is. Maar dat snappen mensen blijkbaar niet.
Zegt wie?

Ik vind het heel verontrustend dat iedereen alles maar kan neerplempen op grote social media als Twitter en dat kan bestempelen als de waarheid, hoe gevaarlijk dan ook.
pi_198409888
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 23:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heeft hij nog kiezers dan?
Nazi's, complotidioten en viruswappies.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:52:36 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198409913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:50 schreef babylon het volgende:

[..]

Zegt wie?

Ik vind het heel verontrustend dat iedereen alles maar kan neerplempen op grote social media als Twitter en dat kan bestempelen als de waarheid, hoe gevaarlijk dan ook.
Wederom, dat mag jij vinden, en ik zal nergens pleiten voor een verbod om dat te mogen vinden. Maar andersom is dat blijkbaar wel een goed plan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198409920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wederom, dat mag jij vinden, en ik zal nergens pleiten voor een verbod om dat te mogen vinden. Maar andersom is dat blijkbaar wel een goed plan.
Ja, dat is het zeker, want ALLES laten staan, gaat mensenlevens kosten. En zo liberaal ben ik nou ook weer niet.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:54:25 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198409936
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:53 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, dat is het zeker, want ALLES laten staan, gaat mensenlevens kosten. En zo liberaal ben ik nou ook weer niet.
Dan weer mijn vraag, wie heeft er de alles omvattende wijsheid om het onderscheid te maken?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198409954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan weer mijn vraag, wie heeft er de alles omvattende wijsheid om het onderscheid te maken?
Niemand hoeft alle kennis te hebben. Per onderwerp zijn er genoeg mensen die dat voor dat onderwerp prima kunnen.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:56:40 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198409987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:55 schreef babylon het volgende:

[..]

Niemand hoeft alle kennis te hebben. Per onderwerp zijn er genoeg mensen die dat voor dat onderwerp prima kunnen.
Dus als ik morgen FOK! koop en al jouw posts weghaal of bestempel als fake news vind jij het helemaal prima?

Of dan opeens niet, omdat jij het met mij oneens bent?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:57:07 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198409994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, en je houdt er hele enge autoritaire, bijna facistische denkbeelden op na. Niet alleen hier.

Nogmaals, wat was er fake aan zijn tweet, ik heb net uitgelegd dat er NIETS fake aan was. Maar omdat jij gewoon iets tegen Baudet hebt (wat mag) ben je het er maar mee eens dat zijn 100% feitelijke tweet wordt weggezet als fake. Dat is censuur en de wapens van de foute kant van het politieke spectrum.

En dat doet Baudet dus ook en nog zetten ze er een ONTERECHTE waarschuwing bij, en dat is inmenging. En voor je andere van bruinhemd beschuldigt moet je je even achter je oren krabben als je een van de grootste wapens van de echte bruinhemden loopt te verdedigen , censuur en propaganda.
De Tweet is echt. Maar de inhoud is onjuist of zeg maar fake.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198410011
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 13:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus als ik morgen FOK! koop en al jouw posts weghaal of bestempel als fake news vind jij het helemaal prima?

Of dan opeens niet, omdat jij het met mij oneens bent?
Ik acht jou niet wijs genoeg om over alles wat ik zeg een oordeel te kunnen geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')