De wansmaak en niet naar Veronica Inside kijken.quote:
quote:
Over wansmaak gesproken.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De wansmaak en niet naar Veronica Inside kijken.
Yes.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Wat een genot toen If I tell you de topsong van RadioNL was.
Vertel. Zie graag jouw wansmaak bevestigd teruglezen.quote:
RadioNLquote:Op maandag 8 maart 2021 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw seizoen? Wat een genot toen If I tell you de topsong van RadioNL was.
Ga maar gewoon naar bed, opa.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Zie graag jouw wansmaak bevestigd teruglezen.
Succes in Amsterdam of Eindhoven als Feyenoorder. Dit type ik 100 meter van het geboortehuis van Philips.quote:
Echt hè al kan het beter. Vorige week was de Hollands nieuwe voor Django met zijn countrynummer.quote:
Joejoe, groetjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes in Amsterdam of Eindhoven als Feyenoorder. Dit type ik 100 meter van het geboortehuis van Philips.
Je gaat weer zware tijden tegemoet. Gelukkig kun je met je steken onder water op FOK! je ei kwijt.
Toen ik nog voor de appie reed was dat vaste prik op vrijdag. Wat een genotszender.quote:
Bij mij staat het inmiddels altijd op zonder enige schaamte.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ik nog voor de appie reed was dat vaste prik op vrijdag. Wat een genotszender.
Jij ook joejoe met je Nederlandse wansmaak.quote:
Ik had je hoger ingeschat. Ik vind André Hazes jr al gruwelijk om over te lezen in de Telegraaf.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij staat het inmiddels altijd op zonder enige schaamte.
Lekker man, ook wel de echte werkbussenleef natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat. Ik vind André Hazes jr al gruwelijk om over te lezen in de Telegraaf.
Ik lees alle kranten. Voor de duidelijkheid. Voor de pulp De Telegraaf.
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, wat een onwetendheid.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.
Ik schaar ze beiden op ongetallenteerd. Nogmaals kan pulp waarderen. Maar die zooi.:{quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
André Hazes heeft amper een podium op RadioNL. RadioNL gaat meer de piraten kant op.
De middag dj is alleen wel erg onzeker. Hij moet eerst 30x melden de spelletjes echt zelf te verzinnen alvorens iemand de oplossing mag geven.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.
Tel tot tien Tong.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook standaard op, niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |