Wat betreft gemene users zijn er ergere dan Tong hoor. Richting mij althans.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben je mod geworden zodat je tong nu notes kan aansmeren als hij gemeen tegen je doet?
Ik kom er net achter dat je mods niet kunt blokkerenquote:
Ach je weet toch al wat hij gaat zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat je mods niet kunt blokkeren
Ik wil mijn geld van mijn abo terug.
lolquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
Fokit pestte tong80 vooral de laatste tijd, dat moet @:fugue heet hebben gemaakt, vandaar zijn benoeming
wat mij betreft mag alles tegen die gekke alcholistquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
Fokit pestte tong80 vooral de laatste tijd, dat moet @:fugue heet hebben gemaakt, vandaar zijn benoeming
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat mij betreft mag alles tegen die gekke alcoholist
Echt heel erg dom ditquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
waarom QUOTE IK DIE HOERENPOST STEEDS IN PLAATS VAN EDIT
Omdat je een debiel bent hahaatjes.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
HEE LEKKERE BOKKEPOOT VAN MEquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je een debiel bent hahaatjes.
trut muts idioot eikel kut troela trien wijfquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je een debiel bent hahaatjes.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
trut muts idioot eikel kut troela trien wijf
Ziedendquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
het ging net ook al van miezeren naar moedertje hard stortregenen toen ik de afvalbak van straat ging halen, het is mijn dag nietquote:
Je bent hier toch geen mod, wil je doen dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
ZEG DOEN JULLIE EVEN NORMAAL HIER? ANDERS ZWAAIT ER WAT #DominanteMod
Crewbash, jezelf noten aub.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent hier toch geen mod, wil je doen dan.
Bij mij zwaait er altijd watquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Je dikke hoerenmoederquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Zit ze niet meer op een driewieler?quote:
Enormquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:26 schreef Fcu030 het volgende:
Hebben we er allemaal weer zin in vandaag?
@Tjackaquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Beetje je collega publiekelijk afvallen, tis dit nou weer danquote:
Ze ziet je meer als stagiairquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje je collega publiekelijk afvallen, tis dit nou weer dan
Ik heb mijn portfolio al lang en breed afgerond hierquote:
Je bent zelf afgrond.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn portfolio al lang en breed afgerond hier
quote:
Ik snap niet dat mensen dit kunnen.quote:
Wel verstandig dat hij eerst nog even eraan ruiktquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dit kunnen.
Ik krijg al kots neigingen als ik ernaar kijk.
Als je toch de moeite neemt om te gaan stemmen, kun je toch beter een geldige stem uitbrengen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:20 schreef Azula het volgende:
Word altijd een beetje nijdig als mensen niet gaan maar misschien dat ik gewoon tien rondjes rood maak.
Nogal een sausperiode dit met dito keuze.
Moa, een ongeldige stem is natuurlijk ook een stem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je toch de moeite neemt om te gaan stemmen, kun je toch beter een geldige stem uitbrengen?
ja, oke, maar ik heb toch altijd wel een partij waar ik wel op wil stemmen. Al is het soms alleen tactisch en niet omdat ik het persee met die partij eens ben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Moa, een ongeldige stem is natuurlijk ook een stem.
Dat is bij mij altijd PvdD geweest, als ik niet ongeldig stem zal dat het wel weer worden maar een ongeldige stem heeft m’n voorkeur. Ik doe liever geen (belangrijke) dingen waar ik niet achter sta.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar ik heb toch altijd wel een partij waar ik wel op wil stemmen. Al is het soms alleen tactisch en niet omdat ik het persee met die partij eens ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |