Je doet het op een denigrerende manier, alsof louter jouw conclusie de juiste is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Je mag het best melden hoor. Maar dat is jou conclusie en die van mij is anders. Dan mag ik dat toch gewoon zeggen?
hij is toch open en gratis? ik betaal niksquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Als ze nou slim waren dan zouden dit testweekend kunnen gebruiken om de stream open te zetten, zodat ze mogelijke abonnees aan zich kunnen binden...
Volgens mij moet je je abonneren, of al een abo hebben op ziggo sport totaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is toch open en gratis? ik betaal niks
Nee, is niet open en gratis.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is toch open en gratis? ik betaal niks
Ok dat heb ik, ik wist niet dat het gerelateerd was omdat het een aparte link is, excuusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je abonneren, of al een abo hebben op ziggo sport totaal.
Zichzelf voor de gek houd?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Naja ik vind het prima om er niks meer over te zeggen hoor. Ik vind het alleen apart om te zien hoe makkelijk men zichzelf voor de gek houd.
Wie is ze?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:52 schreef beantherio het volgende:
Ze benutten de testtijd in ieder geval niet goed.
Dan is wat ik gezegd heb dus aankomen hoe ik het bedoel. Als ik dacht dat dat niet zo was waarom zou ik het dan zeggen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je doet het op een denigrerende manier, alsof louter jouw conclusie de juiste is.
Mjah, als je een versnellingsbak moet gaan vervangen is dat pech hebben. Dat doe je niet even tussen neus en lippen door. Mogelijk dat ze vanmiddag wel op de baan verschijnen.quote:
Het is in ieder geval niet iets wat je kunt gebruiken als je al zo weinig testtijd hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, als je een versnellingsbak moet gaan vervangen is dat pech hebben. Dat doe je niet even tussen neus en lippen door. Mogelijk dat ze vanmiddag wel op de baan verschijnen.
Er zijn toch wel meerdere redenen om naar een test te kijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zichzelf voor de gek houd?
Waarom zou je dan überhaupt kijken naar dit soort tests? Je kunt hier echt wel dingen uit concluderen over wegligging/balans e.d. Bij de onboard beelden zie je ook hoe zeer de coureur bezig is met corrigeren of het stuur in 1 keer locken en de bocht in rammen.
De racing/Q-speed is een hele andere discussie maar daar wordt dan ook niks over gezegd.
Ze hebben de woorden zandzakken en zandbakken door elkaar gehusseld in de briefing. Zal wel zand in de versnellingsbak gestrooid zijnquote:
Je zou een ander zijn/haar mening ook kunnen respecteren. Ook al denk jij er anders over, die ander kan het deze keer zomaar bij het rechte eind hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan is wat ik gezegd heb dus aankomen hoe ik het bedoel. Als ik dacht dat dat niet zo was waarom zou ik het dan zeggen?
Dit komt over alsof alleen jij alle wijsheid in pacht hebt.quote:Knap hoe je op de eerste dag van het nieuwe seizoen al meteen aantoont dat we jou niet serieus hoeven te nemen:
Zou kunnen, maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou een ander zijn/haar mening ook kunnen respecteren. Ook al denk jij er anders over, die ander kan het deze keer zomaar bij het rechte eind hebben.
[..]
Dit komt over alsof alleen jij alle wijsheid in pacht hebt.
Zie hier dat de experts ook maar wat lullen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer weer van Brundle en Crofty over Aston Martin.
Zetten het team na 3 uur op P2 dit seizoen 😂
Waan? Ja wat ik zie is niet echt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meerdere redenen om naar een test te kijken?
Ik denk dat je best wel wat kan concluderen, maar veel minder dan men hier schijnt te denken. Er wordt hier een auto getest voor heel het seizoen. Je weet dus niet of ze bezig zijn met een setup die moet werken voor bahrein, monza of singapore. De enige die echt conclussies kunnen trekken zijn de teams zelf.
Maar blijft gerust in de waan hoor als je dat leuk vind.
Zie t wel gebeuren Ham, Vet, Botquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer weer van Brundle en Crofty over Aston Martin.
Zetten het team na 3 uur op P2 dit seizoen 😂
Valt me tegen, nadat ze de wagen al weken uitgebreid op de dyno hebben getest.quote:
Waarschijnlijk een paar zandzakken bij Mercedes opengescheurd...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:00 schreef chufi het volgende:
Wat een zand opeeens ,,, Hoop dat het straks weer een beetje opklaart
ja valt me ook wel tegenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Overigens wel buitengewoon matig dat Ziggo dit niet beschikbaar steld.
Graag!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef opreis het volgende:
Youtube stream eruit, ik heb nog back up voor wie nodig heeft
Joequote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef opreis het volgende:
Youtube stream eruit, ik heb nog back up voor wie nodig heeft
Spoiler eromheen en prima.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Mag ik ze open een bloot plaatsen of moet het allemaal via dm's?
Met een beetje pech zijn ze er een paar dagen goed ziek van en missen ze de testdagen.quote:
Perez heeft het al gehad dus dat zal wel meevallen bij hem, van Sainz weet ik het nietquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met een beetje pech zijn ze er een paar dagen goed ziek van en missen ze de testdagen.
quote:
Over een kwartier gaan ze weer verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is van vorig jaar. Dit jaar is er niks te volgen op Ziggo, ondanks de ¤15 per maandquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:41 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)intertest-formule-1/
Hmm... dus als je een Ziggo tv pakket hebt, dan kan het wel, en als je bijna hetzelfde bedrag betaalt voor de online dienst kan je de pleuris krijgen
Bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dit is van vorig jaar. Dit jaar is er niks te volgen op Ziggo, ondanks de ¤15 per maand
Was die rake bij de AT vorig seizoen ook al zo extreem?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch lekker voor Gasly, 75 rondes achter de kiezen zonder troubles.
Nee volgens mij hebben ze het wel een tandje hoger gezet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was die rake bij de AT vorig seizoen ook al zo extreem?
Als je ziggo sport totaal hebt kun je wel volgen via f1tvquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dit is van vorig jaar. Dit jaar is er niks te volgen op Ziggo, ondanks de ¤15 per maand
Sorry, ik dacht dat het alleen om het extra Ziggo pakket ging (dat heb ik via KPN lopen) en dus kreeg ik het niet aan de gang, maar wanneer je ook nog Ziggo klant bent dan kan het wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je ziggo sport totaal hebt kun je wel volgen via f1tv
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
Pinkham?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had haar (sky sport) wel uit haar jurk willen zien waaien.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:48 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Over een kwartier gaan ze weer verderSuper! Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Stond net met een jurk aan vlak voordat de sessie begon te praten.quote:
Wordt volgens mij wel gecontroleerd. Heb wel eens (onterecht) een melding gekregen dat mijn F1TV abo was verlopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:05 schreef shiz het volgende:
Wat trouwens als je F1TV Pro Ziggo geactiveerd hebt en aan het eind vd maand verhuisd en Ziggo hebt opgezegd?
Kijkt F1TV daar nog naar of eenmaal activated geldt het een seizoenlang?
Binnenkort gaan ze met rupsbanden rijden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:34 schreef Evenstar het volgende:
Dit kan toch niet goed zijn voor een auto
Afgezien van eventueel verminderde grip, elke F1 auto gebruikt een K&N luchtfilter. Van schuim of geweven stof.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 13:34 schreef Evenstar het volgende:
Dit kan toch niet goed zijn voor een auto
Alle teams met mercedes engines achteraan qua hoeveelheid rondjes. Ook wel eens leuk om te zien.quote:
Vorig jaar hadden ze ook problemen, maar toen hadden ze mazzel, dus dit jaar worden ze gestraft door de godenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Alle teams met mercedes engines achteraan qua hoeveelheid rondjes. Ook wel eens leuk om te zien.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
Volgend jaar weer gewoon naar Barcelona voor de testen? Dit gaat nergens. Ipv waterspray hebben ze nu zandspray.
Ze moeten de tests van de vorige jaren nu in drie dagen doenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:57 schreef beantherio het volgende:
De garages ogen een stuk drukker dan tijdens de tests van voorgaande jaren. Lijkt wel alsof ze bezig zijn met een raceweekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |