Exact dit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie toch hoe die auto op de baan ligt en denk, dat ziet er strak uit. De commentator beaamt dit en zegt dat de RBR een stuk beter op de baan ligt dan rond deze tijd vorig seizoen.
Dus welke conclusie van formaat? Dat de auto beter op de baan ligt dan vorig seizoen gedurende testdag 1.
Jouw gemekker slaat nergens op, met je conclusies van dit formaat.
Onzin. Asfalt is asfalt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:54 schreef franklop het volgende:
Maar vorig jaar was testen ook op ander circuit. Afstelling zal ook anders zijn
Nee. Je ziet een auto die rondjes rijdt, maar het is nog vroeg in testing dus het slaat nergens om nu al alle bochten vol gas door te gaan (waar je dus zou kunnen zien hoe hij op de baan ligt). Wie weet zijn ze wel shit aan het testen met 20km/u minder dan mogelijk is in een bocht, dan is het niet gek dat het lijkt of de auto goed blijft plakken. Daarnaast hebben we dus al een halve spin gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie toch hoe die auto op de baan ligt en denk, dat ziet er strak uit. De commentator beaamt dit en zegt dat de RBR een stuk beter op de baan ligt dan rond deze tijd vorig seizoen.
Dus welke conclusie van formaat? Dat de auto beter op de baan ligt dan vorig seizoen gedurende testdag 1.
Jouw gemekker slaat nergens op, met je conclusies van dit formaat.
Vast wel, maar je zit hier ook midden in de zandbak iets wat grip niet ten goede komt. Daarnaast waait het 32 knopen, en dat is ook van behoorlijke impact op de wegligging.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:54 schreef franklop het volgende:
Maar vorig jaar was testen ook op ander circuit. Afstelling zal ook anders zijn
Hierquote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef opreis het volgende:
Youtube stream eruit, ik heb nog back up voor wie nodig heeft
Ah ja, mijn mening en visie op de wegligging zegt niks.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee. Je ziet een auto die rondjes rijdt, maar het is nog vroeg in testing dus het slaat nergens om nu al alle bochten vol gas door te gaan (waar je dus zou kunnen zien hoe hij op de baan ligt). Wie weet zijn ze wel shit aan het testen met 20km/u minder dan mogelijk is in een bocht, dan is het niet gek dat het lijkt of de auto goed blijft plakken. Daarnaast hebben we dus al een halve spin gezien.
Nee, ik blijf vooral vasthouden aan dat je geen conclussies kan doen. Die spin was meer om te laten zien op welk niveau er hier conclussies getrokken worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, mijn mening en visie op de wegligging zegt niks.
Maar ondertussen blijf jij je wel vastklampen aan een halve spin van Verstappen.
uiteraard, maar meningen over de auto's mogen toch wel al gegeven worden, hoeveel waarde daaraan gehecht moet worden moet ieder voor zich wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:02 schreef franklop het volgende:
Uiteindelijk krijgen we op 27 maart de beste 'eerste' indruk
Yes please.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef opreis het volgende:
Zeker! Maar misschien dan termen als "lijkt beter op de weg te liggen" ipv "ligt stabiel op de weg" te gebruiken bijv.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, maar meningen over de auto's mogen toch wel al gegeven worden, hoeveel waarde daaraan gehecht moet worden moet ieder voor zich weten
Godver wat ben jij een sneuneus met je op welk niveau er hier conclusies worden getrokken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, ik blijf vooral vasthouden aan dat je geen conclussies kan doen. Die spin was meer om te laten zien op welk niveau er hier conclussies getrokken worden.
gearbox issue. Wordt vervangen.quote:
Alle websites melden dit. Van gptoday tot autosport.com.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat ben jij een sneuneus met je op welk niveau er hier conclusies worden getrokken.
De auto ziet er stabieler uit dan vorig seizoen tijdens testdag 1. Wat nou conclusies, het is een vergelijking ten opzichte van testdag 1 van vorig seizoen niks meer niks minder.
Zullen we dit topic stilleggen? Want er mag schijnbaar niks gezegd worden over deze tests of vergelijkingen worden getrokken.
Hou hier gewoon mee op aub
Naja ik vind het prima om er niks meer over te zeggen hoor. Ik vind het alleen apart om te zien hoe makkelijk men zichzelf voor de gek houd.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat ben jij een sneuneus met je op welk niveau er hier conclusies worden getrokken.
De auto ziet er stabieler uit dan vorig seizoen tijdens testdag 1. Wat nou conclusies, het is een vergelijking ten opzichte van testdag 1 van vorig seizoen niks meer niks minder.
Zullen we dit topic stilleggen? Want er mag schijnbaar niks gezegd worden over deze tests of vergelijkingen worden getrokken.
Hou hier gewoon mee op aub
Je mag het best melden hoor. Maar dat is jou conclusie en die van mij is anders. Dan mag ik dat toch gewoon zeggen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Alle websites melden dit. Van gptoday tot autosport.com.
Maar het mag hier niet gemeld worden....het is een forum. Forum is voor mening delen. Dan moet je hier idd. niet zijn
QFTquote:Op maandag 8 maart 2021 12:34 schreef shiz het volgende:
Merc sandbagging en dan 'ja, RBR favoriet, wat een dreiging'.
Come Q3 en 1e race... alles weer anders.
Misschien dat ze 1 sectie eerlijk doen om iets te peilen voor hunzelf.Speltip 16.
~ https://www.youtube.com/watch?v=HBVwvdyaloc
Als ze nou slim waren dan zouden dit testweekend kunnen gebruiken om de stream open te zetten, zodat ze mogelijke abonnees aan zich kunnen binden...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://f1tv.formula1.com/?xyzzy=1ECE1FB6v2
Je doet het op een denigrerende manier, alsof louter jouw conclusie de juiste is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Je mag het best melden hoor. Maar dat is jou conclusie en die van mij is anders. Dan mag ik dat toch gewoon zeggen?
hij is toch open en gratis? ik betaal niksquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Als ze nou slim waren dan zouden dit testweekend kunnen gebruiken om de stream open te zetten, zodat ze mogelijke abonnees aan zich kunnen binden...
Volgens mij moet je je abonneren, of al een abo hebben op ziggo sport totaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is toch open en gratis? ik betaal niks
Nee, is niet open en gratis.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is toch open en gratis? ik betaal niks
Ok dat heb ik, ik wist niet dat het gerelateerd was omdat het een aparte link is, excuusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je abonneren, of al een abo hebben op ziggo sport totaal.
Zichzelf voor de gek houd?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Naja ik vind het prima om er niks meer over te zeggen hoor. Ik vind het alleen apart om te zien hoe makkelijk men zichzelf voor de gek houd.
Wie is ze?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:52 schreef beantherio het volgende:
Ze benutten de testtijd in ieder geval niet goed.
Dan is wat ik gezegd heb dus aankomen hoe ik het bedoel. Als ik dacht dat dat niet zo was waarom zou ik het dan zeggen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je doet het op een denigrerende manier, alsof louter jouw conclusie de juiste is.
Mjah, als je een versnellingsbak moet gaan vervangen is dat pech hebben. Dat doe je niet even tussen neus en lippen door. Mogelijk dat ze vanmiddag wel op de baan verschijnen.quote:
Het is in ieder geval niet iets wat je kunt gebruiken als je al zo weinig testtijd hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, als je een versnellingsbak moet gaan vervangen is dat pech hebben. Dat doe je niet even tussen neus en lippen door. Mogelijk dat ze vanmiddag wel op de baan verschijnen.
Er zijn toch wel meerdere redenen om naar een test te kijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zichzelf voor de gek houd?
Waarom zou je dan überhaupt kijken naar dit soort tests? Je kunt hier echt wel dingen uit concluderen over wegligging/balans e.d. Bij de onboard beelden zie je ook hoe zeer de coureur bezig is met corrigeren of het stuur in 1 keer locken en de bocht in rammen.
De racing/Q-speed is een hele andere discussie maar daar wordt dan ook niks over gezegd.
Ze hebben de woorden zandzakken en zandbakken door elkaar gehusseld in de briefing. Zal wel zand in de versnellingsbak gestrooid zijnquote:
Je zou een ander zijn/haar mening ook kunnen respecteren. Ook al denk jij er anders over, die ander kan het deze keer zomaar bij het rechte eind hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan is wat ik gezegd heb dus aankomen hoe ik het bedoel. Als ik dacht dat dat niet zo was waarom zou ik het dan zeggen?
Dit komt over alsof alleen jij alle wijsheid in pacht hebt.quote:Knap hoe je op de eerste dag van het nieuwe seizoen al meteen aantoont dat we jou niet serieus hoeven te nemen:
Zou kunnen, maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou een ander zijn/haar mening ook kunnen respecteren. Ook al denk jij er anders over, die ander kan het deze keer zomaar bij het rechte eind hebben.
[..]
Dit komt over alsof alleen jij alle wijsheid in pacht hebt.
Zie hier dat de experts ook maar wat lullen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer weer van Brundle en Crofty over Aston Martin.
Zetten het team na 3 uur op P2 dit seizoen 😂
Waan? Ja wat ik zie is niet echt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meerdere redenen om naar een test te kijken?
Ik denk dat je best wel wat kan concluderen, maar veel minder dan men hier schijnt te denken. Er wordt hier een auto getest voor heel het seizoen. Je weet dus niet of ze bezig zijn met een setup die moet werken voor bahrein, monza of singapore. De enige die echt conclussies kunnen trekken zijn de teams zelf.
Maar blijft gerust in de waan hoor als je dat leuk vind.
Zie t wel gebeuren Ham, Vet, Botquote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:58 schreef Mothzor het volgende:
Wat een slap geouwehoer weer van Brundle en Crofty over Aston Martin.
Zetten het team na 3 uur op P2 dit seizoen 😂
Valt me tegen, nadat ze de wagen al weken uitgebreid op de dyno hebben getest.quote:
Waarschijnlijk een paar zandzakken bij Mercedes opengescheurd...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:00 schreef chufi het volgende:
Wat een zand opeeens ,,, Hoop dat het straks weer een beetje opklaart
ja valt me ook wel tegenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Overigens wel buitengewoon matig dat Ziggo dit niet beschikbaar steld.
Graag!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef opreis het volgende:
Joequote:Op vrijdag 12 maart 2021 09:21 schreef opreis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |