Zit in de sauna. Geen idee.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:43 schreef rinardo het volgende:
Heeft iemand de tekst al ? van het liedje?
De bewoners krijgen meestal pas om 22.30 te horen wie genomineerd zijn. Denk dat ze alleen een etentje(sushi) krijgen ze hebben het feestje gisteren al gehad.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Nick woensdag een feestje krijgt zullen de nominaties dan wel niet bekend gemaakt worden. Dus of dinsdagavond of donderdagochtend.
Vind ik alleszins niet slecht. Nick is bij de kijkers door de mand gevallen. Is wel duidelijk. Haalt finale niet. Wie wel: Jill en Naomi !quote:Op zondag 7 maart 2021 16:50 schreef Fasil het volgende:
Nickske Nickske, Wij kunnen niekske
En gij kunt het allemaal
Hij zijt de beste
In het liegen en de reste
Nickske, Gij zijt de kampioen in te zegge,
Wat wij moeten doen
Om te winnen de vele poen
Wij kunnen wat van jou leren
in het liegen en manipuleren
In dit spel, mag jij alles doen
om te winnen de grote poen
Zuut
Moeten ? Van BB of wat ?? Van BB moet niks, mag je gewoon doen wat je wil. Dit is de slechtste BB ever !quote:Op zondag 7 maart 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze het nummer gister al af moesten hebben
ja moeten, het is een geheime opdracht, als ze verliezen, geen geldquote:Op zondag 7 maart 2021 17:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moeten ? Van BB of wat ?? Van BB moet niks, mag je gewoon doen wat je wil. Dit is de slechtste BB ever !
Ze neemt de medicatie ook niet in. Eigenwijs geval. Had de bijsluiter gelezen en die stond haar niet aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:06 schreef rinardo het volgende:
Liese vraagt Zoey, hoe is het nou met uw misselijkheid
zoey, gaat wel, net even misselijk nadat ik kroepoek had gegeten maar nu is het weer oke....
Als je toch last hebt hou je het bij licht verteerbaar voedsel, beschuit thee, maar zie haar nu aan de kroepoek en cola
nee maandagochtend moest hij af zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze het nummer gister al af moesten hebben
Ik heb toch wel ergere manwijven gezien in mijn jonge leven.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:09 schreef Jockari het volgende:
Dit is toch een manwijf ? Ik begin er zelfs Jerrel in te herkennen.
[ afbeelding ]
Matt ? Universiteit ? Die combinatie bestaat niet. Verklaar !quote:Op zondag 7 maart 2021 17:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nou Matt, als ik je zo hoor praten, vergeet die Universiteit maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |