@RamboDirk @Cocoquote:Op zondag 7 maart 2021 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
Allemaal Splinter stemmen voor een gratis blowjob van Femke.
Ik herhaal deze even.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:02 schreef Szura het volgende:
Laat je ballen toch eens indalen, piepstem Maijer
Ik zal hier geen zielige riedel gaan afdraaien maar laten we t erop houden dat ik als alleenwonende behoorlijk last heb van de avondklok. Minder sociaal contact doordeweeks, vrienden die grotendeels buiten mn woonplaats wonen. Alles is afgemeten, vroeg klaar, niet spontaan.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat het dusdanig besmettingen zou onderdrukken is nogal gebaseerd op aannames, die avondklok was ingevoerd op basis van voorspellingen die totaal niet zijn uitgekomen dus dan moet ie er nu wel van af natuurlijk. Zoiets moet natuurlijk niet de norm zijn. Hem invoeren want ‘het is een noodsituatie en we kunnen niet anders’ zou moeten betekenen dat andere versoepelingen niet mogelijk zouden moeten zijn en dat is schijnbaar wel zo. Gezien de aard van de wet vind ik het een beetje raar ruilmiddel voor andere vrijheden.
Terrassen open is meer omdat ik niet zie hoe dat tot meer besmettingen zou zorgen. Is niet echt een versoepeling als dingen gewoon veilig kunnen zonder risico op meer besmettingen, beetje onnodig dichthouden.
Dus moet gewoon allebei kunnen.
Dat is ook niets, maar ik heb een veel grotere hekel aan het FvD sinds de vol op het mafklapperorgel hengsten.quote:
Het is vooral tekenend dat we pas de komende vier dagen met Pauws Verkiezingsdebatten wat fatsoenlijke 1-op-1-discussies hebben voor een uurtje.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hou me ook terzijde, ik ben polletiek moe. Ik kan die koppen niet meer zien op teevee, naar wat voor onzin ze zich nu weer laten sleuren. Die laten zich ook schaamteloos alles aandoen terwijl ze normaal nooit ergens komen opdraven.
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is vooral tekenend dat we pas de komende vier dagen met Pauws Verkiezingsdebatten wat fatsoenlijke 1-op-1-discussies hebben voor een uurtje.
Nee mentaal is het voor mij ook geen pretje helaas. Red het zelf nog wel maar heb ook kennissen die er mentaal echt aan onderdoor gaan.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zal hier geen zielige riedel gaan afdraaien maar laten we t erop houden dat ik als alleenwonende behoorlijk last heb van de avondklok. Minder sociaal contact doordeweeks, vrienden die grotendeels buiten mn woonplaats wonen. Alles is afgemeten, vroeg klaar, niet spontaan.
Loek gaat het doen, ik geef het je op een briefjequote:
Nu al geen zin in de kop van woensdag.quote:
Maar geen vlaggetje dus dan komt de fanfare niet achter je aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
Maar even serieus; Loek is wel een jongen die heel goed weet waar hij mee bezig is, prima spreker, fijne worrep, geen nare typische Engelsman.
Afgezien van dat 50 zijn geldt voor mij gewoon hetzelfde hoor.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal me als blanke man van 50 met een dik betaalde vaste baan maar niet in deze politieke discussie mengen.
Hier wat famfare voor jequote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar geen vlaggetje dus dan komt de fanfare niet achter je aan.
Alsof we scheel zijn en iedere dag met een slabbetje moeten eten.quote:
Jij bent er zeker zo’n eentje die een duur huis heeft en nu niet meer wil dat huizen betaalbaarder worden?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal me als blanke man van 50 met een dik betaalde vaste baan maar niet in deze politieke discussie mengen.
Is er geen Hongaarse darter die hij een ‘held’ vindt?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef Monolith het volgende:
Ik mis nog de het campagnespotje waarin Geert tegen iedereen die niet voor MvG is roept dat ze moeten optyfen naar hun eigen land.
Villarreal bakt er de laatste tijd ook geen kut van in de competitie. Het is dat ze in de EL zitten en Emery een aardige knock-out-coach is.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef Szura het volgende:
José ‘aidsvoetbal’ Mourinho ook weer moeite met een laagvlieger. Hopelijk halen ze geen EL en pleuren ze hem gauw op straat, zodat Spurs weer fatsoenlijk kan gaan voetballen.
Erik ten Hag bij Mediamarkt (die met die brommerhelm)quote:Op zondag 7 maart 2021 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
James Wade schnabbelt bij in een COOP-reclame
Nee, ik ben een scheefhuurder. Dus ik hou een betaalbare huurwoning voor een jong armlastig gezin vast.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo’n eentje die een duur huis heeft en nu niet meer wil dat huizen betaalbaarder worden?
Allemaal leuke meisjes die nieuwe talentjes in de Nederlandse atletiekquote:
Als we maar hebben genoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |