Ach, ik verwacht inmiddels niet anders meer na zoveel foute/rare beslissingen gezien de hebben de laatste jaren. Vandaag zullen we ook wel weer een dubieuze tegengoal krijgen.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké okédat is ook wel achterlijk.
Net als buitenspel niet wordt gecheckt als het stadion niet over de juiste camera's beschikt
Ja, de spelersraad heeft gestemd en daar kwam een schorsing uit. Dat snap ik ergens wel als de verhalen kloppen. Bazoer stelt zich boven het team en dat kun je nooit accepteren.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:38 schreef GGMM het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat de spelers vonden dat hij er niet bij mocht zijn?
Wat een debielen
Dat doen zij nu ook danquote:Op zondag 7 maart 2021 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, de spelersraad heeft gestemd en daar kwam een schorsing uit. Dat snap ik ergens wel als de verhalen kloppen. Bazoer stelt zich boven het team en dat kun je nooit accepteren.
Ze vonden het blijkbaar niet acceptabel dat hij die trainer helemaal de tyfus heeft gescholden.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, de spelersraad heeft gestemd en daar kwam een schorsing uit. Dat snap ik ergens wel als de verhalen kloppen. Bazoer stelt zich boven het team en dat kun je nooit accepteren.
Waar heb jij het over? Prima veld dit. Geen losse plaggen, geen hobbels.quote:
Ik zie het jaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Prima veld dit. Geen losse plaggen, geen hobbels.
Dat veld is half bruin manquote:Op zondag 7 maart 2021 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Prima veld dit. Geen losse plaggen, geen hobbels.
Dat was nog niet eens het grootste probleem. Hij schijnt daarna ook een paar spelers die er tussen kwam uitgescholden te hebben. En ook pas heel laat excuses gemaakt te hebben...quote:Op zondag 7 maart 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze vonden het blijkbaar niet acceptabel dat hij die trainer helemaal de tyfus heeft gescholden.
Klopt, het was al 21:00quote:Op zondag 7 maart 2021 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nog niet eens het grootste probleem. Hij schijnt daarna ook een paar spelers die er tussen kwam uitgescholden te hebben. En ook pas heel laat excuses gemaakt te hebben...
Zit jij nu Heerenveen te kijken ofzo?quote:
Excuses dit keer gemaakt is wel vooruitgang. Tot zover ook dat sprookje dat die trainer hem zo goed kan raken. Als alles draait gaat het prima maar zodra er tegenslag komt gaat het weer meteen mis.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was nog niet eens het grootste probleem. Hij schijnt daarna ook een paar spelers die er tussen kwam uitgescholden te hebben. En ook pas heel laat excuses gemaakt te hebben...
Dan is het wel logisch dat ze hem er niet bij willen hebben.quote:
Bazoer schijnt een teamgenoot geblesseerd te hebben. Letsch sprak hem daarop aan en dat accepteerde hij blijkbaar niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuses dit keer gemaakt is wel vooruitgang. Tot zover ook dat sprookje dat die trainer hem zo goed kan raken. Als alles draait gaat het prima maar zodra er tegenslag komt gaat het weer meteen mis.
Maar ze roepen juist dat ze te weinig waardering krijgen.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
Bazoer schijnt een teamgenoot geblesseerd te hebben. Letsch sprak hem daarop aan en dat accepteerde hij blijkbaar niet.
Bazoer is gewoon een typische randstadvoetballer. Iedereen om h ern heen hemelt ze op en daardoor denken ze alles te kunnen flikken.
Nee, je verwart me nu met PSVCLquote:Op zondag 7 maart 2021 16:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe jij ook die spotjes voor FvD op tv
Maar dat ies kuultuurquote:Op zondag 7 maart 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze roepen juist dat ze te weinig waardering krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |