"Phoenyxkneus"quote:Op zondag 7 maart 2021 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Betere TT suggesties mogen worden doorgegeven.
Phoenyxiseenachterlijkehoerendebielquote:Op zondag 7 maart 2021 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Heb je nou al Euphoria gekekenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik wel, machtig mooie tieten van die ene blonde
Heeft wel een piemel hequote:Op zondag 7 maart 2021 12:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik wil, machtig mooie tieten van die ene blonde
Vind je haar echt het leukst ja?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had die serie gekeken toen het uitkwam maar je had toch alleen de cheerleader, die trannie en zendaya? van die is dat wel mijn nummer 1 jaquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]No man, ZendayaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
had die serie gekeken toen het uitkwam maar je had toch alleen de cheerleader, die trannie en zendaya? van die is dat wel mijn nummer 1 ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]Zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
had die serie gekeken toen het uitkwam maar je had toch alleen de cheerleader, die trannie en zendaya? van die is dat wel mijn nummer 1 ja
Google danquote:Op zondag 7 maart 2021 12:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
rinkelt geen belletje dus heeft geen indruk gemaakt
[..]Lijkt op Wet DeniseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze was ook side character, maar wel cute, en de enige die niet alles neukte en snoof wat los en vast zatquote:Op zondag 7 maart 2021 12:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
al gedaan maar ben haar hele verhaallijn vergeten
de rest deed me inderdaad aan @Fugue denkenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze was ook side character, maar wel cute, en de enige die niet alles neukte en snoof wat los en vast zat
?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de rest deed me inderdaad aan @:Fugue denken
:’)quote:
[..]wat is dit ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik word letterlijk en figuurlijk ziek als ik niet dagelijks mijn medemens in gevaar breng door met de trein te gaan om overal behalve in mijn eigen buurt te wandelenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
wat vinden jullie zo leuk aan reizen en dingen zien eigenlijk
toen ik 18 was was ik naar moslimtraining in Caïro gegaan en hadden we ook een excursie naar de Pyramides
ook binnen geweest enzo en ik had alleen zo iets van ok leuk
en zo een gozer was afgezet voor 50 euro om op kameel te rijden, wat hebben we gelachen toen
moslimtraining?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
toen ik 18 was was ik naar moslimtraining in Caïro gegaan en hadden we ook een excursie naar de Pyramides
en zo een gozer was afgezet voor 50 euro om op kameel te rijden, wat hebben we gelachen toen
Gaat toch gewoon om ontdekkenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou mij kapot vervelenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Ontdekken van nieuwe culturen, nieuwe steden, nieuwe natuur, nieuw eten
Ja dat kan je daar toch ook onder scharen. Die dingen doe je ook niet allemaal in Hoogvlietquote:Op zondag 7 maart 2021 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou mij kapot vervelen
dopamineshots heb ik nodig
surfen, mont blanc beklimmen, extreme downhill mountainbiking enz
activiteit
KLB Volt SCquote:Op zondag 7 maart 2021 12:27 schreef Amarantha het volgende:
'Volt, voor als je echt je land weg wil gooien.'quote:
Bomgordels makenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Makrelis het volgende:
Moslimtraining. Wat moet ik me daarbij voorstellen Dima?
Dit is wel echt pijnlijke boomerhumorquote:
ja sorry, ik lees regelmatig mee in DTS en daar heb ik geleerd dat je erg boos moet zijn als de TT wordt gewijzigdquote:
Wel met een slokje teveel op he. Dus hoeveel heb je al gedronken vandaag?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja sorry, ik lees regelmatig mee in DTS en daar heb ik geleerd dat je erg boos moet zijn als de TT wordt gewijzigd
Vriendjespolitiekgalorequote:Op zondag 7 maart 2021 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende TS mag/kan het weer veranderen.
Ok modusquote:Op zondag 7 maart 2021 15:38 schreef Rozevla het volgende:
Haahaaatjes wat is deze
Braddie heeft al z’n video’s verwijderd
Dat kan beter.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
'Volt, voor als je echt je land weg wil gooien.'
Volt, voor een gespannen samenleving!quote:Op zondag 7 maart 2021 15:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan beter.
Volt, voor meer spanning in het land.
'Volt, voor de eckte eckte meeloper zonder benul'quote:Op zondag 7 maart 2021 15:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan beter.
Volt, voor meer spanning in het land.
Waarom ben je zo boos?quote:
Schokkendquote:
Leukste tot nu toe.quote:
Lekker passief achterover leunen terwijl je land elke 4 jaar een beetje meer afgebroken wordtquote:Op zondag 7 maart 2021 15:29 schreef Fcu030 het volgende:
Idealistisch zijn en met een superioriteitsgevoel kampen
#Nietmijnland!quote:Op zondag 7 maart 2021 15:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekker passief achterover leunen terwijl je land elke 4 jaar een beetje meer afgebroken wordt
Ik had niets anders verwacht van jou.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee
Al zit ik wel in de hoek
D66 Gl en Volt
Precies wat er gaat gebeuren als men Volt stemt.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekker passief achterover leunen terwijl je land elke 4 jaar een beetje meer afgebroken wordt
Bedankt maatquote:Op zondag 7 maart 2021 15:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht van jou.
ik heb nog nooit gestemd maar met dit als belofte heb ik wel opeens zin om Volt te stemmenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Precies wat er gaat gebeuren als men Volt stemt.
Die 2 zetels zullen voor een aardverschuiving zorgen in het politieke landschap jaquote:Op zondag 7 maart 2021 15:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Precies wat er gaat gebeuren als men Volt stemt.
Dat zijn er twee teveel. FVD begon ook met twee. Denk begon ook met twee.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 zetels zullen voor een aardverschuiving zorgen in het politieke landschap ja
Het kan net genoeg zijn om een meerderheid in een coalitie te vormen.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 zetels zullen voor een aardverschuiving zorgen in het politieke landschap ja
Ok vieze freddyquote:Op zondag 7 maart 2021 15:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik ben een Voltbek dat zeurt
Maar ik weet niet wattskeburt
altijd weer die kutmods die beginnenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder is het jammer dat men ook van dit topic een politiek zeiktopic moet maken.
Ik probeer juist het onderwerp weer te veranderen, maar tevergeefs. Kan niet tegen het gezeik op.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Verder is het jammer dat men ook van dit topic een politiek zeiktopic moet maken.
Zie niet in hoe Volt net zo extreem is als denk of forumquote:Op zondag 7 maart 2021 15:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat zijn er twee teveel. FVD begon ook met twee. Denk begon ook met twee.
Over iets zeiken dat onder spanning staat is onverstandig.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Laten we het over anime hebben danquote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef JochemSjakie het volgende:
Niet?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het over anime hebben dan![]()
nee doe toch maar niet
Jij dringt je mening niet aan anderen op, door Volt overal in je smoel te duwen. Door jou heb ik serieus het partijprogramma zitten lezen. Er stond dan wel weinig goeds in, maar heb het wel gelezen.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:55 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik probeer juist het onderwerp weer te veranderen, maar tevergeefs. Kan niet tegen het gezeik op.
ik vind het een puik planquote:Op zondag 7 maart 2021 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het over anime hebben dan![]()
nee doe toch maar niet
En maandag patatdag zekerquote:
En doordeweeks?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee dat was gisteren, in het weekend eet ik altijd moddervet
Vegan natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2021 16:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee dat was gisteren, in het weekend eet ik altijd moddervet
Wordt er tegenwoordig ook al in aanloop naar een persconferentie gehamsterd?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:14 schreef Fugue het volgende:
Wilde vegetarische kroketten halen maar de vriezer van de lokale AH was al geplunderd dus nu wordt het spaghetti
Ik denk dat men daar bij de vriezer wel weet wanneer @Fugue er wel of niet is geweestquote:Op zondag 7 maart 2021 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt er tegenwoordig ook al in aanloop naar een persconferentie gehamsterd?
van maandag tot vrijdag: pizza, spaghetti, chickenwings, slavinken en kapsalon zonder de groentesquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 16:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van maandag tot vrijdag: pizza, spaghetti, chickenwings, slavinken en kapsalon zonder de groentes
sla kan ik nog wel hebben maar gekke dingen zoals augurken moeten ze heel ver weg mee blijvenquote:Op zondag 7 maart 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al lust je de groentes, op een burger is het gewoon niet chill. #burgerzonderslagang
Hoort er bij man. Gekarameliseerde ui, augurkje, verse slaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al lust je de groentes, op een burger is het gewoon niet chill. #burgerzonderslagang
Vooral augurk jaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sla kan ik nog wel hebben maar gekke dingen zoals augurken moeten ze heel ver weg mee blijven
Liever er naast inderdaad. Van die burgers met zo'n hippe prikker erdoor om de gehele stapel overeind te laten blijven zijn meh.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sla is prima hoor, maar gewoon apart. Met burger wil ik vlees proeven, en saus, en gebakken ei er bovenopquote:Op zondag 7 maart 2021 16:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Liever er naast inderdaad. Van die burgers met zo'n hippe prikker erdoor om de gehele stapel overeind te laten blijven zijn meh.
Is dat ongeveer hetzelfde als de Chili cheese nuggets van de BK?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:22 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heb chili chees bites van Mora als snack voor in de airfryer vanavond.
quote:Op zondag 7 maart 2021 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoort er bij man. Gekarameliseerde ui, augurkje, verse sla
Volgens mij vond ik die jaren geleden ook lekker, dus zou kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfde als de Chili cheese nuggets van de BK?
Ei op een hamburgerquote:Op zondag 7 maart 2021 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sla is prima hoor, maar gewoon apart. Met burger wil ik vlees proeven, en saus, en gebakken ei er bovenop.
Jalapenos erop is ook lekker jaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]![]()
Ik flikker altijd die jalapeno plakjes uit zo'n potje erop ipv augurk. Zelfde idee alleen dan wat lekkerder.
Mag ook op een kipburgerquote:
Ik ga op speurtocht van de week.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik die jaren geleden ook lekker, dus zou kunnen.
Uienpoeder wat is met jouquote:Op zondag 7 maart 2021 16:36 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kipburgers met sla en mayo met uienpoeder
Ui door mayo smaakt niet hetzelfde als uienpoeder door mayoquote:Op zondag 7 maart 2021 16:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Uienpoeder wat is met jou
Gebruik gewoon echte uien man
liever een schepje mayo door de sambalquote:Op zondag 7 maart 2021 16:46 schreef Fcu030 het volgende:
Schep sambal door de mayo is nog lekkerder.
Gewoon een schep sambal door de sambal.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
liever een schepje mayo door de sambal
het is je gegund, tijgerquote:Op zondag 7 maart 2021 17:21 schreef Makrelis het volgende:
Weer een foto gekregen. Ze heef 'r haar grijs geverfd laatst. Zilverblondachtig. Kan haast niet wachten 'r te bespringen.
Kaag is echt geen leider hoor ze heeft een vervelende stem moet je echt niet op stemmen die moet gewoon terug de keuken in #kutkaagquote:Op zondag 7 maart 2021 18:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Weet nog niet of het Volt of D66 wordt
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kaag is echt geen leider hoor ze heeft een vervelende stem moet je echt niet op stemmen die moet gewoon terug de keuken in #kutkaag
Waarom stemde je pvdd?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:11 schreef Makrelis het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Jaren PvdD gestemd. Sigrid Kaag misschien.
Het moge duidelijk zijn dat het verkiezingstijd is. Kerncentrales.x1000
Lekker neuqen met Thieme.quote:
Geen fan van klavertje vier?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Lekker neuqen met Thieme.
Nee hoor. Pertinent tegen megastallen en het mag allemaal wel wat minder met vlees eten. Meer dingen ook hoor. Meer mensen gaan opnemen is men het bij de PvdD ook niet zo mee eens ook al zeggen ze van wel. Wat me is tegen gaan staan bij ze is dat het veelal beroepswerklozen zijn die leden. Ondertussen wel er van eten. D'66 ook hypocriet natuurlijk. Even kijken hoe Sigrid Kaag zich verder gaat profileren.
Ik vind het elke keer maar weer moeilijk dat stemmen. 100% ergens achterstaan gaat natuurlijk nooit. Blijft een afweging.
Ik ga toch nog even de programma's PvdD en D'66 tegen het licht houden. Even eea afwegen.
Totaal niet.quote:
Je klinkt nu als een pvverquote:Op zondag 7 maart 2021 18:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Totaal niet.
Kan ik beter via PvdD ritueel slachten gaan verbieden en op die manier bepaalde groeperingen het leven zuur maken. Waardoor het minder aantrekklijk wordt dat ze zich hier vestigen.![]()
Dat zou ik never nooit stemmen.quote:
PVV helden slowchat.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik woon in een fucking dorp met waarschijnlijk 2% immigranten.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat zou ik never nooit stemmen.
Kijk, ik woon in de suburbs van R'dam-zuid. Het afvoerputje van Nederland. Ik wil echt minder van die lieden.
Waar woon jij als ik vragen mag?
Ik werk al jaren als expat, nooit een migrant geweest. Migranten zien hun verblijf hier eerder als permanent en halen hun familie over. Bij mij, als het werk op is, repatrieer ik.
Ben ik nu een rascist?
Geen ideequote:Op zondag 7 maart 2021 19:12 schreef Pendule het volgende:
Waarom heet zoiets al dit eigenlijk slowchat? Iedereen plaatst heel snel achter elkaar berichten.
Gehalte ligt wat anders hier. PVV-gemeenten zoals bijv. Spijkenisse, ligt hier aan de andere kant vd rivier. De stemmers daarop zijn over het algemeen laag opgeleide mensen die door televisie ed zijn gehersenspoeld.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik woon in een fucking dorp maar waarschijnlijk 2% immigranten.
Ja of verhuizen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gehalte ligt wat anders hier. PVV-gemeenten zoals bijv. Spijkenisse, ligt hier aan de andere kant vd rivier. De stemmers daarop zijn over het algemeen laag opgeleide mensen die door televisie ed zijn gehersenspoeld.
Je gaat anders denken als jouw 2% 80% wordt.
Eerder gedaan, meerdere malen, zal weer doen. Ik ben mantelzorger. Ik kan niet zo maar maken weer even te vertrekken. Dat kost even tijd en geld.quote:
Ik vind multicultureel prima, maar als je je een buitenlander waant in je eigen land is dat doorgeschoten vind ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja of verhuizen.
Al vind ik diversiteit een verrijking.
Only in rdamquote:Op zondag 7 maart 2021 19:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik vind multicultureel prima, maar als je je een buitenlander waant in je eigen land is dat doorgeschoten vind ik.
Omdat hier slome mensen zitten.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:12 schreef Pendule het volgende:
Waarom heet zoiets al dit eigenlijk slowchat? Iedereen plaatst heel snel achter elkaar berichten.
Ben ik op Assetto Corsa niet vlot dan?quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef Fugue het volgende:
Deze act was bij Kiid al niet leuk. Laat staan als gekopieerde tweedehands
Ik snap sowieso niet waarom al die 'serieuze' simmers niet gewoon cockpitview doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op F1 2020 ben ik ook best sloom in vergelijking met mijn leaguegenoten (niet de sloomste gelukkig) maar zij gebruiken bijna allemaal T-cam en het hulplijntje ()
Doe niet zo hard tante, jij en kiid waren echt closequote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef Fugue het volgende:
Deze act was bij Kiid al niet leuk. Laat staan als gekopieerde tweedehands
Kiid had een prima gevoel voor ironie. Ik hou daar wel vanquote:Op zondag 7 maart 2021 19:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe niet zo hard tante, jij en kiid waren echt close
Ja ik mis hem ookquote:Op zondag 7 maart 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kiid had een prima gevoel voor ironie. Ik hou daar wel van
Eens. T-cam is echt megalame. Alleen je ziet geen moer in cockpit. Daarom rij ik mezelf er soms ook af.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom al die 'serieuze' simmers niet gewoon cockpitview doen.
Jij bent toch een rijke kapitalist joh.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar voor die triple monitor setup moet ik echt een RTX 3070 hebben en dat gaat nog 4 jaar duren denk ik.
Godverdomme!
Klopt. Kan die premium makkelijk betalen. Maar ik doe het niet.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent toch een rijke kapitalist joh.
Ik krijg D66 reclames, maar zou echt nooit op die partij stemmen. Geen idee hoe het algoritme die reclames bij mij neerkrijgt...quote:Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef Makrelis het volgende:
Al verkiezings reclame gehad op You-tube? Krijgen we daar weer een parlementaire enquete over. Dat partijen ads inkopen bij Google en dat dmv sleutelwoorden je de door hunnie gewenste ads voorgeschoteld krijgt.
Wat een wereld.
Ik dacht even hey waarom heb ik nog geen politieke reclames gehad op youtube?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef Makrelis het volgende:
Al verkiezings reclame gehad op You-tube? Krijgen we daar weer een parlementaire enquete over. Dat partijen ads inkopen bij Google en dat dmv sleutelwoorden je de door hunnie gewenste ads voorgeschoteld krijgt.
Wat een wereld.
Ik speel iRacing VR met mijn GTX970. Ik voel de pijnquote:Op zondag 7 maart 2021 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hierbij verkoop ik mijn 3070, hij is nog in perfecte staat en alle bij behoren zijn aanwezig!
1100 eurootjes
Solo had alleen een beter gevoel voor bedreigenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kiid had een prima gevoel voor ironie. Ik hou daar wel van
Netjes maat. Zodra ik die dikke set up heb ga ik ook lekker iRacen.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik speel iRacing VR met mijn GTX970. Ik voel de pijn
Nou, niet netjes, ik speel zonder tribunes ed. omdat het anders niet te doen isquote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Netjes maat. Zodra ik die dikke set up heb ga ik ook lekker iRacen.
Bedreigen? Privegegevens rondstrooien omdat hij zich machteloos voelde bedoel jequote:Op zondag 7 maart 2021 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Solo had alleen een beter gevoel voor bedreigen
Ach ja in het echt ookquote:Op zondag 7 maart 2021 21:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou, niet netjes, ik speel zonder tribunes ed. =
Oh was dat het. Kan niet zeggen dat ik hem mis. Vervelende actquote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Bedreigen? Privegegevens rondstrooien omdat hij zich machteloos voelde bedoel je
Een letterquote:
Welke VR bril heb je?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik speel iRacing VR met mijn GTX970. Ik voel de pijn
Mhm, die wil ik liever niet kopen, vanwege Facebook connecties....quote:
Ik heb een nep-facebook account gekoppeld aan mijn Oculus, werkt ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mhm, die wil ik liever niet kopen, vanwege Facebook connecties....
Die van HTC en Steam zijn ook wel fijn maar is vooral nog gedoe met de setup en kabels etc.
Misschien zoekgedrag op Google. Of men wil je erheenslepen door omgekeerd zoekgedrag. Vergis je niet. Internet is best gevaarlijk zo.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik krijg D66 reclames, maar zou echt nooit op die partij stemmen. Geen idee hoe het algoritme die reclames bij mij neerkrijgt...
Vind ik met FSX ook. Kan er leuk uitzien allemaal, maar gaat toch om die lijn op de runway met lastig weer.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja in het echt ook
Gameplay zelf is belangrijker dan die randonzin man
Moet je die niet tegenwoordig koppelen met je mobiel nr?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb een nep-facebook account gekoppeld aan mijn Oculus, werkt ook.
Sowieso. Volgens mij kon je dat ergens zien ofzo, in wat voor profielen van google je allemaal stond?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Misschien zoekgedrag op Google. Of men wil je erheenslepen door omgekeerd zoekgedrag. Vergis je niet. Internet is best gevaarlijk zo.
Geen idee, dat accountje is al redelijk oudquote:Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Moet je die niet tegenwoordig koppelen met je mobiel nr?
Inderdaad! Maar vind het watereffect op F1 2020 dan wel weer toevoegen aan de beleving omdat dat realistisch is.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vind ik met FSX ook. Kan er leuk uitzien allemaal, maar gaat toch om die lijn op de runway met lastig weer.
Al die kneusjes die daar op stemmenquote:
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Inderdaad! Maar vind het watereffect op F1 2020 dan wel weer toevoegen aan de beleving omdat dat realistisch is.
Bleek dus vorige week dat je dat uit kan zettenHandig als je een GX 350 hebt maar anders gewoon aan laten staan.
@ChevyCaprice is zo langzaam dat hij zich druk kan maken om het watereffect in een racespelletjequote:
Goed gedaan maat, jij verdient ook geen stemrecht dus helemaal toppiequote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Heb mn stempas meteen in de vuilnisbak getyft
Je kan de spray (opspattend water) uitzetten van je voorganger als je mokersloom rijdtquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed gedaan maat, jij verdient ook geen stemrecht dus helemaal toppie
Ik heb de mijne in brand gestoken.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Ga lekker naar Noord-Korea verhuizen dan!!quote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Papier hoor je te scheiden, schavuit!quote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Alles gaat bij mij in 1 bak, de groetenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Papier hoor je te scheiden, schavuit!
Mensen zoals jij maken deze wereld kapot.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alles gaat bij mij in 1 bak, de groeten
Er zit allemaal plastic in je stempas. Die zooi stonk een uur in de wind.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Papier hoor je te scheiden, schavuit!
Kan ik mee levenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij maken deze wereld kapot.
KAPOT zeg ik je!
Neuh, vind k asoquote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Fok-it het volgende:
Zie Solo ook wel als een type die zijn mondkapjes gewoon op straat flikkert
Je dikke vette hoerenmoeder ook nietquote:Op maandag 8 maart 2021 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed gedaan maat, jij verdient ook geen stemrecht dus helemaal toppie
lol alsnog madquote:Op maandag 8 maart 2021 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je dikke vette hoerenmoeder ook niet
Heerlijkquote:
Jij houdt wel van aanrandingen?quote:
quote:
Hier krijg je @Fugue WOEDEND meequote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo'n chick op insta had zo'n story met 4 redenen waarom internationale vrouwendag nog nodig is
Ik stuurde de vijfde reden: omdat veel vrouwen een minderwaardigheidscomplex hebben
Als ik iemand woedend krijg met het spitten van facts, dan krijg ik maar iemand woedend!quote:
Nou, van Chevy dusquote:
Waarom kijk je daar naar?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo'n chick op insta had zo'n story met 4 redenen waarom internationale vrouwendag nog nodig is
Ik stuurde de vijfde reden: omdat veel vrouwen een minderwaardigheidscomplex hebben
Denk dat ze insinueert dat ze hem niet helemaal serieus neemt als userquote:
Omdat ik haar volgquote:
niemand neemt hem serieus, maar ik vind het leuker als het letterlijk wordt uitgesprokenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze insinueert dat ze hem niet helemaal serieus neemt als user
Dus eigenlijk draag je bij aan dat minderwaardigheidscomplexquote:
Hoezoquote:Op maandag 8 maart 2021 13:17 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk draag je bij aan dat minderwaardigheidscomplex
Ondergewaardeerde opmerking.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet uit te sprekenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand neemt hem serieus, maar ik vind het leuker als het letterlijk wordt uitgesproken
okequote:Op maandag 8 maart 2021 13:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet uit te spreken
Mannen hebben 364 dagen in het jaar. Eentje kunnen we wel missen tochquote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aan al die feministische lui is het zo makkelijk te zien, de haat jegens mannen alleen al. Het is eigenlijk zo overduidelijk dat ik het niet eens hoef te zeggen maar ik doe het maar gewoon.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde opmerking.
Maar dat zal wel weer misogynie zijn.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mannen hebben 364 dagen in het jaar. Eentje kunnen we wel missen toch
Al zijn mensen die denken dat feminisme iets met mannenhaat te maken heeft natuurlijk wel een beetje dom.quote:
Het is algemeen bekend dat die niet te stillen honger naar likes en erkenning voor een hoop mensen van invloed zijn op hun eigenwaardequote:
Feminisme=Buzzfeed tochquote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Al zijn mensen die denken dat feminisme iets met mannenhaat te maken heeft natuurlijk wel een beetje dom.
Echt feminisme heeft niks met mannenhaat te maken inderdaad. Maar je moet het maar durven om Kaag dom te noemen, poe heequote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Al zijn mensen die denken dat feminisme iets met mannenhaat te maken heeft natuurlijk wel een beetje dom.
Kan toch, Ik vind Rutte dom.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Echt feminisme heeft niks met mannenhaat te maken inderdaad. Maar je moet het maar durven om Kaag dom te noemen, poe hee
Er zijn alleen weinig tot geen betere staatshoofden op dit momentquote:
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Volgens mij zijn dat juist de types met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:26 schreef Fugue het volgende:
ook niet zelden geroepen door mannen die zelf een mbo 3 diploma hebben en vinden dat elke vrouw die hoger opgeleid is een hoer is
Kan je dus ook zeggen van FOK!stersquote:Op maandag 8 maart 2021 13:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat die niet te stillen honger naar likes en erkenning voor een hoop mensen van invloed zijn op hun eigenwaarde
Wat een dooddoener. Rutte is de visieloze premier gebleken die hij altijd heeft willen zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn alleen weinig tot geen betere staatshoofden op dit moment
Dat weet ik niet maar kan me niet voorstellen dat ze zelf een vrouw hebbenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Volgens mij zijn dat juist de types met een minderwaardigheidscomplex.
Als je nou Braddie had gezegd zou ik je gelijk hebben gegeven.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dus ook zeggen van FOK!sters
Hoezo dooddoener. Het is toch simpelweg zo. Ga ze allemaal maar af bij elke partij. Ik kom op 0 uit hoor. Die buiten Nederland ook nog enigszins serieus zou worden genomenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Rutte is de visieloze premier gebleken die hij altijd heeft willen zijn.
Misschien lijkt dat zo omdat je aan zijn hoofd gewend bent en de andere lijsttrekkers zijn relatief nieuwquote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo dooddoener. Het is toch simpelweg zo. Ga ze allemaal maar af bij elke partij. Ik kom op 0 uit hoor. Die buiten Nederland ook nog enigszins serieus zou worden genomen
Wie zou je zelf geschikter vinden dan Rutte nu op het moment dan?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat zo omdat je aan zijn hoofd gewend bent en de andere lijsttrekkers zijn relatief nieuw
Maar ik roep het niet en heb ook geen vrouw. Adviseer je mij een strategiewijziging?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar kan me niet voorstellen dat ze zelf een vrouw hebben
Kaag lijkt me prima, Marijnissen, Ploumen, Ouwehand. Toevallig allemaal vrouwen maar dat is omdat die christenpartijen me niet aanstaanquote:Op maandag 8 maart 2021 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zou je zelf geschikter vinden dan Rutte nu op het moment dan?
En Klaver?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kaag lijkt me prima, Marijnissen, Ploumen, Ouwehand. Toevallig allemaal vrouwen maar dat is omdat die christenpartijen me niet aanstaan
die is hoger opgeleid dus is volgens mij gewoon een hoer. natuurlijk kan ze niks met haar diploma omdat ze in de keuken thuis hoortquote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
hoe is het trouwens met onze feministische vriend @:chia?
lol nog nooit met zijn poten in de klei gestaan maar wel een grote bek.quote:
Ja dat is niet veel inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol nog nooit met zijn poten in de klei gestaan maar wel een grote bek.
Wat een ventje
Mja Kaag naait ook door als een van de weinige partijen een motie om huren te bevriezen af te keuren.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik negeer Groen Links al sinds ze studenten hebben genaaid
Is bij 3rd wave feminism wel zo.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Martin Bosmaquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn alleen weinig tot geen betere staatshoofden op dit moment
Morgen alweer 18. Tikt wel lekker door.quote:
dan is niels morgen niet meer geinteresseerdquote:Op maandag 8 maart 2021 13:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Morgen alweer 18. Tikt wel lekker door.
quote:
Snap wat je bedoelt maar feiten benoemen is iets anders dan hatenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is bij 3rd wave feminism wel zo.
Als je het gaat hebben over toxic masculinity en male privilege .
True en Mark naait iedereen hahaatjes zo is politiekquote:Op maandag 8 maart 2021 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja Kaag naait ook door als een van de weinige partijen een motie om huren te bevriezen af te keuren.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Morgen alweer 18. Tikt wel lekker door.
Dat is ook het probleem de meeste feministen staan gewoon feitenvrij te gillen tegenwoordig.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt maar feiten benoemen is iets anders dan haten
Ja, dat is jammer. Maar goed dat zie je bij elke beweging welquote:Op maandag 8 maart 2021 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem de meeste feministen staan gewoon feitenvrij te gillen tegenwoordig.
Feitenvrij gillen is ook populair bij jouw partijquote:
post paar tieten danquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom is dit een politiek topic geworden
Moet je de lapo maar hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Omdat hier van die wannabe-kenners zitten die zogenaamd politiek geëngageerd zijn lolquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Gebruik niet zulke lastige woorden johquote:Op maandag 8 maart 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat hier van die wannabe-kenners zitten die zogenaamd politiek geëngageerd zijn lol
Echt hequote:Op maandag 8 maart 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat hier van die wannabe-kenners zitten die zogenaamd politiek geëngageerd zijn lol
Het is dat of een kneuzige stuurtjesactquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Of we gaan het gewoon over lekkere wijven hebbenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het is dat of een kneuzige stuurtjesact
Oke post er een paarquote:Op maandag 8 maart 2021 15:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of we gaan het gewoon over lekkere wijven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |