SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Heb nog een eigen opname van hun jubileumconcert in de HMH liggen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil ze altijd nog een keer live zien
ik heb ze in hun begin periode in Delft zien optredenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil ze altijd nog een keer live zien
Ik zeggen, laat maar eens horenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog een eigen opname van hun jubileumconcert in de HMH liggen...
Ze hebben toen redelijk wat covers moeten spelen omdat hun eigen werk akoestisch niet overeind bleef.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Die unplugged sessie van Nirvana vond ik geweldig, toen snapte ik ook dat het echt goede muzikanten waren, dat kwam in hun reguliere singles niet zo op mij over
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
The caravan of love in een andere versie dan ik het ken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:10 schreef livelink het volgende:
Zal dan ook wel niet van the Housemartins zijn.
Eerder de R&B Martinsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:10 schreef livelink het volgende:
Zal dan ook wel niet van the Housemartins zijn.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, met diverse gastoptredens van o.a. De Dijk...
Ik heb er maar 1 ter wereld gebracht... ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:13 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer van onder andere de zonen van just me.![]()
Goed idee welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, met diverse gastoptredens van o.a. De Dijk...
Goed vooruitzichtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een twee persoons whisky tasting.
Eindelijk weer eens eentje in het echie met geweldige whiskies...
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie afsluiter, ik ga slapen met de klanken van de trilstem van Robin
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ehm..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je een grapje vertellen, ok01?
Welterusten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zijn toch echt de Juniors
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon een 3-ling gekregen.quote:
verdrongen denk ikquote:
Ik doe lekker met Brian May inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie nu ok1 als een soort John Deacon aan de snaren plukken...
ik had me nog wel ingehouden om niet te reagerenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik had me nog wel ingehouden om niet te reageren
Toen niet inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Herman van Veen - Radio 49 Bestond Nog Niet
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik had me nog wel ingehouden om niet te reageren
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Herman van Veen - Radio 49 Bestond Nog Niet
quote:
tril zequote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen op de trilstem van sjors Bakker Herman van Veen
Dank Melting!
Ate a proxima
Welterustenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Ate a proxima
Trustequote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Ate a proxima
Welterusten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Ate a proxima
Welterusten dan maar. Hoewel dat moeilijk zal zijn met de stem van Herman van Veen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Ate a proxima
Doei Henk!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Ate a proxima
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:28 schreef brother52 het volgende:
Green Day - Boulevard of broken dreams
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor zelfbevlekking?
Ik ken het wel, maar weet niet van wie.quote:
Ik ga nog net niet trillenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor zelfbevlekking?
quote:
Dan ligt het dus niet aan mij, dank jequote:
Ik let wel op hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan heeft je gehoor nog niets geleden.
Ze zingen het ook echt, heb ik net opgezocht.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij, dank je
Het gaat ook over Mexico...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zingen het ook echt, heb ik net opgezocht.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zingen het ook echt, heb ik net opgezocht.
I am francisco vasquez garcia
I am welcome to almeria
We have sin gas and con leche
We have fiesta and feria
We have the song of the cochona
We have brandy and half corona
And leonardo and his accordione
And kalamari and macaroni
Het blijft een raar volkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad bijna als Duits.
In Kerkrade zijn ze ook niet te verstaan...
quote:
Ik ben er zelf ook geboren hè... en mijn schoondochter komt er vandaanquote:
Dat klopt ook wel. En mijn ouders komen uit Limburg he. Ik ben daar niet geboren.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Monsoon van dat Duitse kinderclubje met piekhaar...
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. En mijn ouders komen uit Limburg he. Ik ben daar niet geboren.
Zo, die zouden zo in een film van Spielberg passen.quote:
Welnee, allemaal minderjarig met make up op.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, die zouden zo in een film van Spielberg passen.
Ik zou een rondje omlopen in ieder geval als ik ze in het donker zou tegenkomen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:58 schreef livelink het volgende:
Dit is Tokio Hotel anno 2020
[ afbeelding ]
Damn, met zo'n koeienring door je neus...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:58 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Slingerde het meisje ook ?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Een motoragent heeft hier vlak voor de deur zojuist een fietsende jonge meid op de bon geslingerd...
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Een motoragent heeft hier vlak voor de deur zojuist een fietsende jonge meid op de bon geslingerd...
Ze kijken nog steeds niet vrolijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:58 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn wel echt rare tijden...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Iedereen weet toch onderhand dat je niet na 21.00 uur de straat op mag, behalve Mad, die mag dat eventjesquote:
Ik ga zo nog even...quote:Op zondag 7 maart 2021 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen weet toch onderhand dat je niet na 21.00 uur de straat op mag, behalve Mad, die mag dat eventjes
Klopt en het is ook terecht dat ze een boete heeft gekregen. Een jaar geleden had ik alleen niet gedacht dat het nu strafbaar zou zijn om 's avonds buiten te fietsenquote:Op zondag 7 maart 2021 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen weet toch onderhand dat je niet na 21.00 uur de straat op mag, behalve Mad, die mag dat eventjes
Als je zo met je fouten omgaat, dan vind ik het rpima...quote:Op zondag 7 maart 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
Een vriendje van mijn zoon was laatst bekeurd door een motoragent. Ze fietsten met zijn drieën, maar die jongen reed aan de verkeerde kant van de weg omdat hij linksaf moest slaan.
Hij kreeg een bekeuring van 360 euro wegen gevaarlijk rijgedrag![]()
Zelfs als automobilist moet je je best doen om zo'n hoge bekeuring te krijgen, laat staan als 17-jarige fietser.
Mijn zoon kwam echt behoorlijk overstuur thuis, hoewel hij zelf niet die boete had gehad.
Ik zei dat ik als ouder in zo'n geval wel bezwaar zou maken. Dat hebben die ouders dus ook gedaan. Binnen een week kregen ze al antwoord dat de boete verlaagd was naar 50 euro.
Die motoragent was de weg even kwijt, leek het.
Klopt, heel bizar als je er zo over nadenktquote:Op zondag 7 maart 2021 00:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt en het is ook terecht dat ze een boete heeft gekregen. Een jaar geleden had ik alleen niet gedacht dat het nu strafbaar zou zijn om 's avonds buiten te fietsen
50 euro is ook meer begrijpelijk dan 360.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
Een vriendje van mijn zoon was laatst bekeurd door een motoragent. Ze fietsten met zijn drieën, maar die jongen reed aan de verkeerde kant van de weg (fietspad) omdat hij linksaf moest slaan.
Hij kreeg een bekeuring van 360 euro wegen gevaarlijk rijgedrag![]()
Zelfs als automobilist moet je je best doen om zo'n hoge bekeuring te krijgen, laat staan als 17-jarige fietser.
Mijn zoon kwam echt behoorlijk overstuur thuis, hoewel hij zelf niet die boete had gehad.
Ik zei dat ik als ouder in zo'n geval wel bezwaar zou maken. Dat hebben die ouders dus ook gedaan. Binnen een week kregen ze al antwoord dat de boete verlaagd was naar 50 euro.
Die motoragent was de weg even kwijt, leek het.
Ja, ik heb nog gezocht, maar kon nergens zo'n hoge boete vindenquote:Op zondag 7 maart 2021 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
50 euro is ook meer begrijpelijk dan 360.
just me gaat die heupen nog even los schudden.quote:
Met moeite hoor, de vermoeidheid begint toe te slaan maar... er staan wel heel veel winterharde violen in de tuinquote:Op zondag 7 maart 2021 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
just me gaat die heupen nog even los schudden.
quote:Op zondag 7 maart 2021 00:14 schreef Melting het volgende:
Mijn achterneef heeft een dochtertje gekregen en haar Floor genoemd
Dus ik zei: da's handig bekeken, dan kun je je volgende kinderen gewoon Second Floor en Third Floor noemen.
Ik moest lachen.
Dus ik zei: da's handig bekeken, dan kun je je volgende kinderen gewoon Second Floor en Third Floor noemen.
Ik moest lachen.
quote:Op zondag 7 maart 2021 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Met moeite hoor, de vermoeidheid begint toe te slaan maar... er staan wel heel veel winterharde violen in de tuin
Nu maar hopen dat het niet meer vriest, of mag het ook -15 vriezen voor deze?quote:Op zondag 7 maart 2021 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Met moeite hoor, de vermoeidheid begint toe te slaan maar... er staan wel heel veel winterharde violen in de tuin
Ik moest lachen.
Of als het jongetjes zijn: Tom, Bas en Kick....quote:Op zondag 7 maart 2021 00:14 schreef Melting het volgende:
Ik moest lachen.
Graszoden leggen heb ik opgegeven, teveel schaduw in de tuin op 'n bepaalde plek dus veel mos. Hopen dat je olijfboom het gered heeft !! Die van mij staat in een pot en die ziet er (nog) goed uit.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb ook in de tuin gewerkt vandaag, maar dat was meer puin ruimen. We hebben deze week nieuwe graszoden gelegd en daarvoor hebben we eerst de grond helemaal omgespit, dus overal lag aarde en zand. De olijfboom weet ik nog niet of hij de vorst overleefd heeft. Ziet er niet heel goed uit, maar ook weer niet alsof hij helemaal dood is.
als ze het niet overleven ga ik weer naar de kweker, violen zijn daar spotgoedkoopquote:Op zondag 7 maart 2021 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet meer vriest, of mag het ook -15 vriezen voor deze?
quote:Op zondag 7 maart 2021 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
als ze het niet overleven ga ik weer naar de kweker, violen zijn daar spotgoedkoop
Onze tuin ligt ook vooral in de schaduw en wij hebben hetzelfde probleem. Maar ik wil zo graag gras, dat we het iedere paar jaar maar weer opnieuw proberen.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Graszoden leggen heb ik opgegeven, teveel schaduw in de tuin op 'n bepaalde plek dus veel mos. Hopen dat je olijfboom het gered heeft !! Die van mij staat in een pot en die ziet er (nog) goed uit.
Bij mij is het één strook maar die wordt wel groterquote:Op zondag 7 maart 2021 00:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Onze tuin ligt ook vooral in de schaduw en wij hebben hetzelfde probleem. Maar ik wil zo graag gras, dat we het iedere paar jaar maar weer opnieuw proberen.
Zijn die olijven ook te eten?quote:Op zondag 7 maart 2021 00:19 schreef just me het volgende:
Oh mijn olijfboom is wel een R49 olijfboom, gekregen van Possie
Nee hoor, er komt ook eigenlijk geen echte olijf aan. Maar ik vind de kleur van de bladeren zo mooi.quote:
Ik waag me er niet aan ! Het zijn er ook maar een paarquote:
Zeg gewoon Bettens (als ik het goed heb)quote:Op zondag 7 maart 2021 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dit is moeilijk met dat Sara/Sam gedoe..
Valt mee, beide keren is het K's choice.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dit is moeilijk met dat Sara/Sam gedoe..
Slaap lekker.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:22 schreef just me het volgende:
Ik ga je bedanken voor de fijne muziekjes enwelterusten
![]()
Trustequote:Op zondag 7 maart 2021 00:22 schreef just me het volgende:
![]()
Welterustenquote:Op zondag 7 maart 2021 00:22 schreef just me het volgende:
![]()
Trusten, ik haak ook af...quote:Op zondag 7 maart 2021 00:22 schreef just me het volgende:
![]()
Welterusten just mequote:Op zondag 7 maart 2021 00:22 schreef just me het volgende:
![]()
Ja, maar toch...quote:Op zondag 7 maart 2021 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee, beide keren is het K's choice.
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 00:25 schreef Melting het volgende:
De vlucht Seattle – San Francisco moet ten gevolge van een incident onderweg, omgeleid worden naar Sacramento. De kapitein verklaart dat er een tussenlanding zal plaatsvinden en dat wie wil, even kan uitstappen. De passagiers die hiervan willen gebruik maken kunnen 50 minuten later terug aan boord komen… Iedereen stapt uit, behalve een blinde dame.
Ze was één van de piloten opgevallen omdat haar blindengeleidehond de ganse vlucht stil was blijven liggen onder de stoel in de rij voor haar.
De piloot kwam tot bij haar en vroeg haar: “Kathy, we blijven een klein uurtje in Sacramento. Wil je misschien uitstappen en even de benen strekken?”
Waarop de dame antwoordde: “Neen, dank je wel. Maar misschien wil Fido wel even een ommetje maken."
Stel je de volgende scène voor:
Alle mensen in het boarding gebied bleven plots stokstijf staan toen ze zich omdraaiden en de piloot met de blindengeleidehond aan de hand uit het vliegtuig zagen komen… daarbij had de piloot zijn zonnebril op
De passagiers verspreidden zich. Sommigen hebben geprobeerd een andere vlucht te bemachtigen, anderen wilden van maatschappij veranderen…
Echt gebeurd…
Nog een fijne dag gewenst en vergeet niet… de dingen zijn niet altijd wat ze lijken!
De vlucht Seattle – San Francisco moet ten gevolge van een incident onderweg, omgeleid worden naar Sacramento. De kapitein verklaart dat er een tussenlanding zal plaatsvinden en dat wie wil, even kan uitstappen. De passagiers die hiervan willen gebruik maken kunnen 50 minuten later terug aan boord komen… Iedereen stapt uit, behalve een blinde dame.
Ze was één van de piloten opgevallen omdat haar blindengeleidehond de ganse vlucht stil was blijven liggen onder de stoel in de rij voor haar.
De piloot kwam tot bij haar en vroeg haar: “Kathy, we blijven een klein uurtje in Sacramento. Wil je misschien uitstappen en even de benen strekken?”
Waarop de dame antwoordde: “Neen, dank je wel. Maar misschien wil Fido wel even een ommetje maken."
Alle mensen in het boarding gebied bleven plots stokstijf staan toen ze zich omdraaiden en de piloot met de blindengeleidehond aan de hand uit het vliegtuig zagen komen… daarbij had de piloot zijn zonnebril op
De passagiers verspreidden zich. Sommigen hebben geprobeerd een andere vlucht te bemachtigen, anderen wilden van maatschappij veranderen…
Echt gebeurd…
Nog een fijne dag gewenst en vergeet niet… de dingen zijn niet altijd wat ze lijken!
Echt gebeurd…
quote:Op zondag 7 maart 2021 00:27 schreef brother52 het volgende:
Dank je, nu moet ik zo weer een uur naar deathmetal luisteren om dit uit mijn hoofd te krijgen.
Wat Melting allemaal niet voor jou overheeft.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:27 schreef brother52 het volgende:
Dank je, nu moet ik zo weer een uur naar deathmetal luisteren om dit uit mijn hoofd te krijgen.
Ja maar ik wil zo wel naar bed...quote:Op zondag 7 maart 2021 00:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat Melting allemaal niet voor jou overheeft.
Benieuwd wat je van dit nummer vindt:quote:Op zondag 7 maart 2021 00:27 schreef brother52 het volgende:
Vaker doen dan.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:30 schreef ok01 het volgende:
Bedankt Melting![]()
Ik vond het leuk om weer mee te luisteren
Vind het niet zo heel erg bijzonder.quote:
Ik kon het proberenquote:Op zondag 7 maart 2021 00:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind het niet zo heel erg bijzonder.
Het was een grapje. Je reageerde heel traag met een bepaalde songtitel. Toen moest ik ineens aan die IE-cartoon denken.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:41 schreef Rafeiro het volgende:
Maar hadden jullie het straks over IE als browser, dat ik toch Edge tegenwoordig?
Verder niet teruggelezen
Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt benquote:Op zondag 7 maart 2021 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toegegeven, de populatie is wat kleiner dan hier, maar toch...
En goedemorgen!
Goedemorgenquote:
Mijn schoonouders hebben ook nog niks gehoord...quote:Op zondag 7 maart 2021 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben
Ik ken alleen niemand van 85 die de 1e injectie gekregen heef, de 2e is over 2 wekenquote:Op zondag 7 maart 2021 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben ook nog niks gehoord...
De ouders van livelink zijn ook aan de beurt geweest.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken alleen niemand van 85 die de 1e injectie gekregen heef, de 2e is over 2 weken
We kunnen de boel toch niet ophaasten (is dat een woord??) mijn tijd, en daarna jouw tijd, komt welquote:Op zondag 7 maart 2021 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ouders van livelink zijn ook aan de beurt geweest.
Plus mijn buurvrouw, die in de zorg zit...
Tuurlijk, maar ik kan het woord ‘perspectief' niet meer kan horen.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
We kunnen de boel toch niet ophaasten (is dat een woord??) mijn tijd, en daarna jouw tijd, komt wel
ik wacht al heeeel lang maar zou wel willen weten wanneer ik aan de beurt ben, Ik ben een soort van controle freak.quote:
Dit had mijn tekst kunnen zijn...quote:Op zondag 7 maart 2021 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik wacht al heeeel lang maar zou wel willen weten wanneer ik aan de beurt ben, Ik ben een soort van controle freak.
Ja, herkenbaar en triest.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat we eind van de zomer gevaccineerd zijn, en ja, dat duurt nog lang, maar het is niet anders. Tot die tijd maar bij andere mensen uit de buurt blijven.
Collega van Symph had deze week uitvaart van een vriend, overleden aan Corona en diens vrouw lag er mee in het ziekenhuis en kon dus niet bij de uitvaart van haar man zijn. Vrouw is inmiddels wel thuis, met zuurstof. Brr
Klinkt als een prima instelling.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar en triest.
Het is ook hinken op 2 gedachten...
Voorlopig maar focussen op wat wel kan en gisteren heb ik me in de stad prima vermaakt.
Vanmiddag aan de whisky met z'n tweeën, ook een leuk vooruitzicht...
Gisteren in de stad was het redelijk druk.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klinkt als een prima instelling.
Ik ga graag wandelen in de natuur en dan is het ff zoeken waar dat kan zonder dicht bij andere mensen te komen, dus naar bepaalde gebieden met smalle paadjes enzo gaan we nu niet. Niet naar het Zwanenwater om vogels te kijken, of door de duinen, maar gewoon naar het ruime strand of zoals gisteren naar het kleine meertje hier vlakbij.
Dat laatste denk ik ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:15 schreef just me het volgende:
Ik probeer dat ook maar het lukt me niet altijd, maar vanmiddag 'n uurtje de wei in en dat is weer leuk
maar voor die tijd de laatste viooltjes in de volle grond zetten, zijn die ook weer blij
En ik denk, zonder te willen zeuren, dat deze periode anders is als je "alleen" bent
Daar heb ik ook weer zin in, ik mis alleen het slappe geouwe hoer na afloop, maar ook dat komt wel weerquote:Op zondag 7 maart 2021 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook.
Je zoekt normaal gesproken dan toch anderen op in dat geval en dat is nu even wat minder.
Hoewel we dat afgelopen zomer ook deden en niet ziek zijn geworden....
Maar vanmiddag weer even meppen in de weide, ook wel weer fijn...
Zo zie je maar weer hoe verschillend het voor iedereen kan zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat het voor mij persoonlijk echt niet veel uitgemaakt zou hebben als ik alleen was geweest, ik ben dat zo lang gewend geweest. Ik gebruikte bijvoorbeeld soms dagen mijn stem niet en ik hoef niet perse mensen te zien of om me heen te hebben.
Deze hele periode heb ik alleen de buuf en de fysio echt gezien en gesproken, en verder jullie hier
Ik laat ze an sich al niet eens meer binnen nu, of wandelen of bellen.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen hand schudden met nieuwe mensen is wel raar ja, ik maak er dan maar een bewust momentje van en we (zorgverleners en ik) benoemen het. En dan heeft de zorgverlener ook nog een mondkapje op, dus ik zou hem/haar niet eens herkennen, het wordt opeens heel anoniem
Dat scheelt wel ja, ik moest helaas echt naar ze toe, ergens binnen, en ze kwamen ook nog eens echt dichtbij (andere tandarts, nieuwe mondhygiëniste, nieuwe arts in ziekenhuis).quote:Op zondag 7 maart 2021 10:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik laat ze an sich al niet eens meer binnen nu, of wandelen of bellen.
Als het nodig is mogen ze wel binnen komen, maar liever niet.
En buiten hoeft mondkapje niet, dus dan zie je de mimiek wel gelukkig.
Ja dat is lastig buitenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja, ik moest helaas echt naar ze toe, ergens binnen, en ze kwamen ook nog eens echt dichtbij (andere tandarts, nieuwe mondhygiëniste, nieuwe arts in ziekenhuis).
Doen ze bij jouw kringloop nu aan winkelen op afspraak? En hoe gaat dat?quote:
Merel heeft vandaag 10 minuten bij de Actionquote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doen ze bij jouw kringloop nu aan winkelen op afspraak? En hoe gaat dat?
Ik las hier in het Actiontopic dat je daar 10 minuten krijgt en dat er dan omgeroepen wordt: nog 5 minuten, nog 2 minuten. Ik zou er gek van worden.
Ja, klanten krijgen een kwartier de tijd met 5 minuten speling voor afrekenen en zo. Bij de kassa hebben ze een kookwekker om de tijd bij te houden en als ze nog 5 minuten hebben lopen we even naar de klant toe om dat tegen ze te zeggen.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doen ze bij jouw kringloop nu aan winkelen op afspraak? En hoe gaat dat?
Ik las hier in het Actiontopic dat je daar 10 minuten krijgt en dat er dan omgeroepen wordt: nog 5 minuten, nog 2 minuten. Ik zou er gek van worden.
Welnee, zij kunnen er ook niks aan doen dat ze mongolen zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef Rafeiro het volgende:
Die mafklappers zou ik de kop wel in willen slaan.Doe je zo je best...
Kan daar slecht tegen.
Voor de mensen die echt omhoog zaten hadden we al een soort van click & collect en dat liep ook best wel goed maar ik merk dat de klanten erg blij zijn dat ze weer langs kunnen komen om zelf weer even te sneupen, ook al is het maar voor een kwartiertje.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt van jullie kant wel goed doordacht zo, brother en er zijn vast veel mensen echt mee geholpen
Toch aardig van haar vriendje, die geen vriendje is.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:36 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn dochter is nu helemaal over. Haar vriendje, die we geen vriendje mogen noemen, heeft samen met haar de rest verhuisd. Dat was wel makkelijk voor ons.
Zekerquote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch aardig van haar vriendje, die geen vriendje is.
Kan het vriendje die geen vriendje is, nog wel haar vriendje worden, of is dat uitgesloten?quote:
Ik heb echt geen enkel idee. Ik heb het idee dat het van haar kant indekken is, om zich te wapenen tegen de teleurstelling als het niks wordt.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan het vriendje die geen vriendje is, nog wel haar vriendje worden, of is dat uitgesloten?
Dus eigenlijk is het vriendje, dat geen vriendje is, eigenlijk toch wel een vriendje.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen enkel idee. Ik heb het idee dat het van haar kant indekken is, om zich te wapenen tegen de teleurstelling als het niks wordt.
En zij verhuist om niet meer samen met hem als niet vriendje dat stiekem wel haar vriendje is in een huis te wonen omdat dat beter voor hun relatie isquote:Op zondag 7 maart 2021 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het vriendje, dat geen vriendje is, eigenlijk toch wel een vriendje.
Welk vriendje dat geen vriendje is, gaat er anders op zondag z'n vrije dag opgeven om een vriendinnetje dat geen vriendinnetje is, helpen om alle spullen te verhuizen.
Dat is het zeker.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:47 schreef livelink het volgende:
Ach ja, ik heb mijn eigen gedachten over die relatie, maar laat het lekker aan haar hoe zij het wil noemen of wat ze zichzelf voorhouden. Voor nu lijken ze het vooral leuk te hebben met elkaar en dat is het belangrijkste.
Omdat je dan moet helpen met verhuizen?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
Nu snap ik weer waarom ik niet een vriendinnetjes doe
Ach ja, ik vind dit ook de periode dat het allemaal gewoon leuk mag zijn, zonder al te veel gedoe.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Op die leeftijd kreeg ik het Spaans benauwd bij het idee om in een of andere suffe burgerlijke relatie vast te zitten. Een van mijn vriendinnen trouwde toen al en verder zag ik om me heen alleen maar van die benauwende relaties. Zij is nog steeds getrouwd(ik krijg nog steeds de kriebels van die kerel en haar verheerlijking van hem), de rest is inmiddels uit elkaar, waaronder een paar klasgenoten die wat later wel met die verkering getrouwd zijn en er kinderen mee hebben gekregen.
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat je dan moet helpen met verhuizen?
Oh tuurlijk kan het, zie ook Mad en mw MM.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Mn zus is vanaf haar 16e nu dus ruim 21 jaar smen met mijn zwager, het kan dus wel.
Ik las al even mee...quote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh tuurlijk kan het, zie ook Mad en mw MM.
quote:
Goedemorgen deze morgen.quote:Op maandag 8 maart 2021 06:49 schreef Rafeiro het volgende:
Mogûh dame en heer. Vrouwen gaan voor op internationale vrouwendag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |