quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
Als Matt een feestje zou zijn, zou het dit feestje zijn
Of Michel. Probeert cool te zijn, maar echt gezellig wordt het nooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
Nou, inderdaad .. nu gewoon steeds stiltes tussen de muziek ..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:51 schreef engine het volgende:
Maar als Matt DJ zou zijn zou dit een beter feestje zijn
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:51 schreef engine het volgende:
Maar als Matt DJ zou zijn zou dit een beter feestje zijn
Voor een Thuiswonende Student Grote Festival & Evenementen Directeur .. maar aan zielige dooie daar nuquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef Benny het volgende:
Stijve hark, past goed bij Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Als Michel danst staat hij vaak maar een beetje met zijn knieën te knikken, ziet er echt raar uit. Heupen stil, knietjes knikken, beetje met de armpjes wapperen (of erger, 1 hand in zijn broekzak).
Maar dat kan ie wel 72 uur volhouden he... heeft ie geleerd bij defensie he...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Als Michel danst staat hij vaak maar een beetje met zijn knieën te knikken, ziet er echt raar uit. Heupen stil, knietjes knikken, beetje met de armpjes wapperen (of erger, 1 hand in zijn broekzak).
Michel denk nog steeds dat hij de helm op heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
als je zou zeggen slaapwandelend zou ik je ook geloven..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
goedenavond.. bewoners dus nog alive and kicking
Het is de welbekende "Oei-het-kelderplafond-is-iets-lager-dan-verwacht"-movequote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:52 schreef Whuzz het volgende:
Het is FEESTquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
Bij een paar heb ik mijn twijfels. Maar de meesten lijken het nog te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
ik dacht die storten wel in na zon nachtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
als je zou zeggen slaapwandelend zou ik je ook geloven..
kan het me voorstellen voor de 4quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Het is FEEST![]()
Al komt het nog steeds niet echt op gang
laat me radenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bij een paar heb ik mijn twijfels. Maar de meesten lijken het nog te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |