Heb ik niet. Wel bone broth.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor een beetje meer beleving, een lepel kippenbouillon erbij doen.
Als je dat zou doen met mijn messen, sta je ineens buiten en krijg je voor straf geen eten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:50 schreef jerney het volgende:
[..]
1. Het is niet exact die.
2. Ik heb totaal geen respect voor het materiaal.
Lekker fappen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga zo wat lichaamseigen afvalstoffen dumpen hoor
Hahahaha ik weet wel beter dan aan jouw messen te zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je dat zou doen met mijn messen, stabje ineens buiten en krijg je voor straf geen eten.
Ik liet zelfs leerlingen gewoon met een set van mij werken. Daardoor kregen ze respect voor hwt materiaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet wel beter dan aan jouw messen te zitten
Niet overal een apart mes voor gebruikenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik snij bijna alles met een universeel mes
Wax on, wax off!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik liet zelfs leerlingen gewoon met een set van mij werken. Daardoor kregen ze respect voor hwt materiaal.
Nou dat ook niet weer niet. Ik gebruik voor rauw vlees natuurlijk niet zelfde als groentes bijv. Maar heb een Santoku mes waar ik voor veel zaken gebruikquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet overal een apart mes voor gebruiken
Een culinair barbaar zijn![]()
![]()
Zodra je neus gaat tintelen als je het ruikt is het zeker niet goed meer. Anders even een lepel erin en tegen je tong houden. Dan weet je ook genoeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ok. Ruik je het als die niet meer goed zou zijn?Staat niet op mijn aanrecht.
Ah gelukkig!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou dat ook niet weer niet. Ik gebruik voor rauw vlees natuurlijk niet zelfde als groentes bijv
Tis maar hoe je het bekijkt he.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen afvalstoffen he
Ik heb een Wüsthof IKON African Blackwood chef-mes. Wil er eigenlijk nog een Santoku bij uit dezelfde serie. Maar ze zijn zo duur...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Mijn basisset bestaat maar uit 6 messen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Ik doe dat ook niet, maar maakt dat eigenlijk wat uit als je de groente daarna toch bakt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou dat ook niet weer niet. Ik gebruik voor rauw vlees natuurlijk niet zelfde als groentes bijv. Maar heb een Santoku mes waar ik voor veel zaken gebruik
Bij de tepenyaki jap doen ze ook alles met een chef-mes. Maar een Santoku is wel nice voor de groente.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn basisset bestaat maar uit 6 messen.
Meer heb je in principe ook niet nodig tenzij je iets bijzonders wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |