Ja heb beetje het gevoel dat ze tekort is gedaan door de manier waarop de opdrachten ontworpen zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:30 schreef Redefine het volgende:
Op zich vond ik dit een best leuk seizoen, vooral leuke opdrachten. Maar als je er op terugkijkt, word ik er niet heel vrolijk van. En dat staat nog buiten Renee als mol.
Ze gaf toch een antwoord te weinig?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:28 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het nog steeds raar vinden dat Renee zegt dat ze de landenvraag bij de lift verkeerd heeft gedaan terwijl in de uitzending ze de vraag gewoon helemaal goed had, mja.
Dat en de bubbel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja heb beetje het gevoel dat ze tekort is gedaan door de manier waarop de opdrachten ontworpen zijn
Nee. Doet mij een beetje denken aan van die opdrachten waar een vrijstelling te verdienen is zonder geld. Zoals dat kaartspel met Anne-Marie o.a. Dat is dan heel leuk voor de kandidaten zelf, maar als kijker heb je er niks aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:29 schreef Moira het volgende:
Ook beetje zo'n opdracht die gewoon niet bijster boeiend is
Ook weer zo'n voorbeeld van een opdracht waarin de mol niets heeft kunnen doen idd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:24 schreef Redefine het volgende:
Ze laten dus de meest opmerkelijke opdracht dus niet zien. De abseil opdracht. Daar was het gek dat Renee zo duidelijk doorgaf aan Rocky wat alles was.
Dat ja. Dus ze speelde er iets in, maar niet het volledige bedragquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze gaf toch een antwoord te weinig?
Ja, dat had ik ook met Rob. Ik denk dat hij echt een hele leuke mol had kunnen zijn als niet minstens 20 vd 27 opdrachten in dat seizoen ook zonder mol gewoon onmogelijk warenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja heb beetje het gevoel dat ze tekort is gedaan door de manier waarop de opdrachten ontworpen zijn
nee juist niet, ze zei ook Nepal maar dat lieten ze hier niet zienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze gaf toch een antwoord te weinig?
Jongeh, slechtste mol sinds maart 2020 kan je nog zeggen, maar zo lang is dat nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:31 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik hoop zó dat Renee een paar duizend euro uit de post verduisterd heeft oid, maar waarschijnlijk laten ze zometeen zien dat Renee de laatste opdracht lekker aan het "mollen" was door die ladder niet op te kunnen, en is het klaar.
Slechtste mol sinds hele lange tijd.
Dit was maar het voorafje, niets mis mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:28 schreef superniger het volgende:
Gooi hier maar een slotje op.
FLOPSHOW
Ja. Al vond ik dat meer gelden toen bij Merel. Die had eigenlijk best veel gedaan en was best brutaal. Maar door de opdrachten etc. hebben veel mensen het idee dat ze heel slecht was.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Jaa wanneer komt die?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:31 schreef Yaku het volgende:
Kom maar snel met de Belgische 'De Mol'. Is toch van een ander niveau...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |