Dank voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg hoop ik Wout natuurlijk maar VDP en Pogi mogen ook winnen
Dit, ondanks de vervelende Sven Nysquote:
graag gedaanquote:
Je bent Belg en je vindt Sven vervelend?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit, ondanks de vervelende Sven Nys
Ja was vroeger ook altijd voor de andere crossersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je bent Belg en je vindt Sven vervelend?
Misschien een De Clercq-fan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je bent Belg en je vindt Sven vervelend?
Er wordt niet gehapt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop dat Julian, Wout, Pogchamp, Egan, De Pid of Google wint.
Met gevaar dat ik weer ergens intrap maar ben je Mathieu-moe?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop dat Julian, Wout, Pogchamp, Egan, De Pid of Google wint.
Eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alleen weinig zin in Jody en Pidcock.
Ik zet me al langer af tegen de circle jerk. Jammer, want het doet afbreuk aan de geweldige renner.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met gevaar dat ik weer ergens intrap maar ben je Mathieu-moe?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Iedereen prima wat mij betreft behalve Wout.
Kijk eens aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Iedereen prima wat mij betreft behalve Wout.
Die komt terug denk ik.quote:
Denk niet dat iemand verwacht had dat hij zou winnen? Mikt eerder op de Ronde en Paris-Roubaix vermoed ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:53 schreef Zwansen het volgende:
3 weken Teide blijkbaar toch niet de optimale voorbereiding?
Massasprints winnenquote:
Hij stond bovenaan in de odds toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand verwacht had dat hij zou winnen? Mikt eerder op de Ronde en Paris-Roubaix vermoed ik.
Is toch gewoon een van de topfavorieten bij de meesten hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand verwacht had dat hij zou winnen? Mikt eerder op de Ronde en Paris-Roubaix vermoed ik.
Alleen de Strade telt vandaag!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
Even een post hier plaatsen omdat @:Slobeend anders gaat schuimen.
Ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef Mykonos het volgende:
Is er een beter verjaardagscadeau denkbaar dan deze koers?
Kletsnatte Parijs-Roubaix met temperaturen rond het vriespunt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef Mykonos het volgende:
Is eigenlijk ook zo.quote:
Prachtige kopgroep ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Tourwinnaar, Tourwinnaar, wereldkampioen, wereldkampioen en Gogl. Het heeft wel iets.
Dat zegt natuurlijk niet alles.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Hij was samen met VDP en Flip topfavoriet met een quotering van ongeveer 5.00
Wout kon vorig jaar ook heeeel lang een topvorm vasthoudenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Tourwinnaar, Tourwinnaar, wereldkampioen, wereldkampioen en Gogl. Het heeft wel iets.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:54 schreef Mykonos het volgende:
Dat moetquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Quinn Simmons geen sympathieke jongen.
Mag dit?
Mag dit? Dit moet!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Quinn Simmons geen sympathieke jongen.
Mag dit?
En het lukt steeds minderquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:57 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik mag Thijs wel, maar hij wil nogal eens iets te graag de leukste thuis zijn.
Dank. De benen voelden anders niet al te best tijdens het fietsen vandaag, dus de aftakeling begint vroegquote:
Zulke mensen hoeren niet meer thuis in 2021. Op de vuilnishoop ermee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mwoa...om een dubieuze tweet...ik vind het een beetje overroepen.
Anno 2021 CANCELLEN we zulke figurenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
vrees er voor dat ie bij de eerste helling er terug afligtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat lossen is natuurlijk wel een veeg teken.
Toen ook al ja?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anno 2012 CANCELLEN we zulke figuren
Waar ging de tweet over?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zulke mensen hoeren niet meer thuis in 2021. Op de vuilnishoop ermee.
Greg en Peto was ook ongeveer het enige overgebleven aan echte oudjes, toch? Daarvan is er eentje ziek en de ander, tsja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:01 schreef The_Undertone het volgende:
Klopt wel wat Misjel zegt, de oudjes doen niet meer mee. Nog eens lachen met AG2R die Krek een contract voor 3 jaar gaven.
Krek is nog van het Oude Wielrennenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:01 schreef The_Undertone het volgende:
Klopt wel wat Misjel zegt, de oudjes doen niet meer mee. Nog eens lachen met AG2R die Krek een contract voor 3 jaar gaven.
Krek mag op pensioen gaan kan geen deuk meer in een pak boter slaan, net zoals Gilbert. Die mag e rook mee kappen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:01 schreef The_Undertone het volgende:
Lombardije en Luik gemist vorig jaar?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:02 schreef vivelafete het volgende:
Eigenlijk verbaast VDP me gewoon alweer. Weet dat hij bij de favo's gerekend werd, maar had toch verwacht dat hij in dit veld de hoogtemeters niet aan zou kunnen. Maar hij zit er gewoon weer bij als 1 van de sterkste.
Hij gebruikte een bruin handje als emoticon in plaats van een witte.quote:
Weer? Vorig jaar lukte het niet. Gewoon beter op getraind en meer ervaringquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:02 schreef vivelafete het volgende:
Eigenlijk verbaast VDP me gewoon alweer. Weet dat hij bij de favo's gerekend werd, maar had toch verwacht dat hij in dit veld de hoogtemeters niet aan zou kunnen. Maar hij zit er gewoon weer bij als 1 van de sterkste.
In welke context?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij gebruikte een bruin handje als emoticon in plaats van een witte.
Nog tot bijna 40. Pas sinds zijn 40e verjaardag is hij echt minder geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Valverde won nog links en rechts koersen midden 30
Als je in 2020 nog Trump-supporter was, ben je gewoon af. Tuurlijk heeft hij het recht om zo te denken, maar ik heb het recht om hem daarom stom te vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat recht heb je zeker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je in 2020 nog Trump-supporter was, ben je gewoon af. Tuurlijk heeft hij het recht om zo te denken, maar ik heb het recht om hem daarom stom te vinden.
Geen meter vlakquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu enkel die helling in de finale? of is er nog ergens een helling?
Even gezocht, ik denk deze:quote:
AGR heeft volgens mij meer hoogtemeters.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:02 schreef vivelafete het volgende:
Zo meteen nog een grindstrook toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu enkel die helling in de finale? of is er nog ergens een helling?
Ah, een GGMM-momentje.quote:
geen idee ken de finale niet zo goedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zo meteen nog een grindstrook toch?
Ik vind het hopelozer dat José Been denkt uit te kunnen leggen op wie de Amerikanen moeten stemmen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even gezocht, ik denk deze:
[ afbeelding ]
Maar als je daarover valt mag je echt jezelf na laten kijken
Ik weet het, ik weet het. Zwker niet gemist en hij is steengoed natuurlijk. En toch... dacht ik dat ik dat het nu niwt zou zijn. Maar daar gaat ie alweer!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lombardije en Luik gemist vorig jaar?
I see what you did there...quote:
@Koffieplanter is alweer van de bandwagon gevlucht omdat hij de druk van de massa voelt.quote:
Juist @Koffieplanter zou pure klasse moeten waarderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Koffieplanter is alweer van de bandwagon gevlucht omdat hij de druk van de massa voelt.
Vooralsnog zie ik geen reden om tegendraads te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juist @:Koffieplanter zou pure klasse moeten waarderen.
Normaal gesproken worden fans van Baudet wel blij van een rood-wit-blauw shirtje. .quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga dit nog een paar keer lezen om te zien of ik het dan begrijp.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:13 schreef DIJK het volgende:
Hij trok flip gewoon op een aantal meter op het zijn eigen terrein
Ik waardeer zijn klasse, al toen hij als broekie boven kwam drijven in de Ronde van België, wereldkampioen werd in Firenze. Dat is niet het punt. Als je wilt, kunnen we hier best een discussie over voeren in de DM.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
op zichzelf want kwam duidelijk te kort tegenover VDP, Bernal en Flipquote:
WvA was zelf ook niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Pidcock, Poga en Gogl zijn niet goed genoeg. WvA doet alles alleen.
Klopt, maar hij heeft nog wel meer in de tank dan die anderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WvA was zelf ook niet goed genoeg.
Waarom niet 356%?quote:
Was vorig jaar niet zo'n succes in MSRquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat de meesten dat al hadden gedaan.
Dat zijn de eerste 2 namen die ik daar opschrijf. Ja, en Wout.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt niks meer terugquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Flip vertrouwt op zijn punch kwaliteiten. Die laat desnoods de groep terugkomen.
Dat denk ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die laat desnoods de groep terugkomen.
Mathieu lijkt me niet minder explosief, maar die kan wel eens te vroeg gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Flip vertrouwt op zijn punch kwaliteiten. Die laat desnoods de groep terugkomen.
Mathieu moet 10 kg meer meezeulen. Dat merk je zeker op zo'n helling.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mathieu lijkt me niet minder explosief, maar die kan wel eens te vroeg gaan.
Was toch gewoon een mooie koers? Ook zonder vlaggetje. Als je Alaphilippe zo kan verslaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij halen het VLAGGETJE van stal.
De Strade verveelt nimmer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch gewoon een mooie koers? Ook zonder vlaggetje. Als je Alaphilippe zo kan verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |