Dat gaat over de periode 2-4 maartquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet? Er is meer getest met een uitkomst van 7,8% positief
Ik denk echt dat we de alcoholverkoop tot maximaal 18:00 moeten terug brengen.quote:
Ja als die niet zouden komen hadden we weer extra maatregelen omdat het percentage positief zo hoog is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:20 schreef halfway het volgende:
92,2% komt dus een test doen voor Jan met de korte achternaam
Welke opties zijn er nog? Misschien zijn oordopjes wel een idee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we de alcoholverkoop tot maximaal 18:00 moeten terug brengen.
Dit escaleert finaal uit de klauwen zo.
Ik heb een minuut gekeken naar deze zin maar heb geen idee hoe je tot zo'n conclusie komtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:20 schreef halfway het volgende:
We kunnen ook gewoon elke dag 10 lege flessen in onze achtertuin op de kop zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Welke opties zijn er nog? Misschien zijn oordopjes wel een idee.
Ik heb helaas geen pictogrammen voor je, Sorry.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik heb een minuut gekeken naar deze zin maar heb geen idee hoe je tot zo'n conclusie komt
Nou! Jammer he?!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:20 schreef halfway het volgende:
Nee zo werkt dat niet hé.quote:
Ik zou zeggen: denk eens na waarom mensen zich laten testen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:23 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen pictogrammen voor je, Sorry.
Godsamme zegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:20 schreef halfway het volgende:
7,8% van 70.000 is 5460.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Het is zaterdag 6 maart 2021. Tot vanmorgen 10:00 uur zijn er 5378 nieuwe besmettingen vastgesteld. Dat zijn er 673 meer dan gisteren. Gisteren nam het aantal ook toe, met 583. De stijging zet dus door en neemt zelfs toe.
[ twitter ]
Ah, heerlijk genuanceerd weer, onze Bert. "Er is geen C, er is alleen maar A en B. Ik wil A en jij niet, dus wil jij B. Dan moet iedereen met covid thuisblijven en geen zorg krijgen. IS DAT WAT JE WIL?!?".quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:19 schreef Gretzl het volgende:
zeroCovid is een haalbare strategie. Wat HerstelNL propageert en hetgeen van Rutte III een jaar lang heeft gedaan is juist gedoemd om te mislukken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:19 schreef Gretzl het volgende:
zeroCovid is een haalbare strategie. Wat HerstelNL propageert en hetgeen van Rutte III een jaar lang heeft gedaan is juist gedoemd om te mislukken.
Hier heb ik wel een bankje voor overquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je dacht: ze kan altijd nog sekswerker worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |