Van vrijdag 5 tot zondag 7 maart gaan we weer pijlen keilen voor het echie, op de televee. De laatste jaren trappen we het ranked majorjaar af met de UK Open en dat doen we dus nu ook weer. Na iedere ronde loten zonder grenzen. Wat een ge-wel-dig format. Vorig jaar, 2020, won Michael van Gerwen met 9-11 in een spannende finale tegen Gerwyn Price; voor het oog van een hossende menigte. Toen hadden we nog geen last van coronarestricties en leidden we een leven zonder zorgen en al teveel verdriet. Nu togen we naar de Marshall Arena te Milton Keynes waar publiek weg zal blijven. Of het ooit nog goed komt? Dat is een vraag die alleen de Here God panklaar heeft, als hij tenminste bestaat.
De UK Open is ook het eerste TV-toernooi waaraan Raymond van Barneveld zal meedoen nu hij weer een toerkaart heeft bemachtigd. Zijn laatste wedstrijd op dit toernooi was een roemloze, tegen de held van Mani89: Simon Stevenson. Er werd met 7-10 verloren in de laatste 64. Maar de hoogtijdagen van het Haagse fenomeen stammen natuurlijk alweer van 15 en 14 jaar geleden. In 2006 pakte hij Barrie Bates in de finale, in 2007 legde hij Vincent 'Alles Doet Me Pijn' van der Voort op de pijnbank. Enige ervaring met dit bewierookte toernooi heeft hij dus wel. Instromen doet hij in de tweede ronde, mede doordat hij afgelopen zaterdag een vloertoernooi wist te winnen.
Verdedigen van prijzengelden uit 2019 Aspinall pakte in 2019 de cheque van 100.000 pond door Rob Cross te verslaan, die 40.000 pond won met zijn finaletikket. De rest van de prijzengelden is redelijk verwaarloosbaar. 20k voor Price en Smith is een schijntje. Het zij zo.
Hoe wanneer welke ronde 13:00 Vrijdagmiddag: first to 6 legs • Ronde 1 • Ronde 2 • Ronde 3
20:00 Vrijdagavond: de instroom van de top-32: first to 10 legs • Laatste 64
13:30 Zaterdagmiddag: first to 10 legs • Laatste 32
20:00 Zaterdagavond: first to 10 legs • Laatste 16
13:45 Zondagmiddag: first to 10 legs • Kwartfinale
20:00 Zondagavond: first to 11 legs • Halve finale • Finale
Het prijzengeld Winner (1) £100,000 Runner-up (1) £40,000 Semi-finalists (2) £20,000 Quarter-finalists (4) £12,500 Last 16 (Sixth round) (8) £7,500 Last 32 (Fifth round) (16) £4,000 Last 64 (Fourth round) (32) £2,000 Last 96 (Third round) (32) £1,000 Last 128 (Second round) (32) n/a Last 160 (First round) (32) n/a
First Round
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Third Round
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Byes to R4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP --
LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP -- LET OP --
TV-uitzendingen Vrijdagavond 20:00 Zaterdagavond 18:00 (eerst samenvattingen, dan om 20:00 live) Zondagavond 18:00 (eerst samenvattingen, dan om 20:00 live)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijdragen aan een sjoemelende Richard de Mos Bijdragen aan een kansloze ''KIJK ONS EENS DE BETROKKEN BURGER VOEDEN'' Bijdragen aan niets want ze pakken toch geen zetel
Op zaterdag 6 maart 2021 08:43 schreef de_boswachter het volgende: En voor de rest hebben de Nederlandse darters wel een erg pittige loting vanmiddag. Ben eens benieuwd hoeveel we er vanavond terug zien.
Met een positieve insteek gok ik op 2
Zou het wat uitmaken?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
De leerlingen die ik vandaag les geef hebben toch een verder compleet dooie persoonlijkheid (op een na) dus in principe vergelijkbaar met sommige darters
De leerlingen die ik vandaag les geef hebben toch een verder compleet dooie persoonlijkheid (op een na) dus in principe vergelijkbaar met sommige darters
Ben je tijdens de les darts aan t kijken en ook nog es aan t forummen?
Ben je tijdens de les darts aan t kijken en ook nog es aan t forummen?
Ik zit wel vaker tijdens examentrainingdagen te kijken naar de wedstrijden hoor, tenminste als ik weinig leerlingen heb . Je geeft dan uitleg en vervolgens gaan ze zelf aan de slag, en in de tussentijd beantwoord ik vragen die ze stellen / zit ik achter mijn laptop.
Ik zit wel vaker tijdens examentrainingdagen te kijken naar de wedstrijden hoor, tenminste als ik weinig leerlingen heb . Je geeft dan uitleg en vervolgens gaan ze zelf aan de slag, en in de tussentijd beantwoord ik vragen die ze stellen / zit ik achter mijn laptop.
Ah examentraining, die heb ik ook nog gegeven. Lyceo?
Ah examentraining, die heb ik ook nog gegeven. Lyceo?
Ah nice. Ja Lyceo . Vreselijk bedrijf maar doe die trainingen inmiddels wel voor mijn lol (wat het altijd ook jammer maakt als je leerlingen lastig te motiveren zijn).
Ah nice. Ja Lyceo . Vreselijk bedrijf maar doe die trainingen inmiddels wel voor mijn lol (wat het altijd ook jammer maakt als je leerlingen lastig te motiveren zijn).
Welk vak geef je? En aangezien het weekend is: zit je in Breukelen?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Welk vak geef je? En aangezien het weekend is: zit je in Breukelen?
Ik zat letterlijk vorige week nog in Breukelen op die rare privé school examentraining te geven . Altijd een feestje daar. Maar vandaag een inschooltraining in Bilthoven.
Ik geef Wiskunde A en Geschiedenis. (vandaag WisA HAVO)
Ik zat letterlijk vorige week nog in Breukelen op die rare privé school examentraining te geven . Altijd een feestje daar. Maar vandaag een inschooltraining in Bilthoven.
Ik geef Wiskunde A en Geschiedenis.
Yes Vechtcollege. Vriend van mij geeft daar les. Dikke priveschool waar mensen 18.000 euro per jaar betalen aan lesgeld.
En nice, alfa en beta door elkaar dus. Ik gaf Economie. Grootste onzin was dat je altijd moest bewijzen dat je de sommen uit hun boek ook had gemaakt. Kwam voor mij altijd neer op het antwoordenboek overschrijven.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Yes Vechtcollege. Vriend van mij geeft daar les. Dikke priveschool waar mensen 18.000 euro per jaar betalen aan lesgeld.
En nice, alfa en beta door elkaar dus. Ik gaf Economie. Grootste onzin was dat je altijd moest bewijzen dat je de sommen uit hun boek ook had gemaakt. Kwam voor mij altijd neer op het antwoordenboek overschrijven.
Haha tegenwoordig is die controle er totaal niet meer. Er is sowieso nauwelijks nog controle, volgens mij nemen ze echt elke gek aan. Heb al best wat keer laatste jaar moeten invallen of bijspringen omdat de oorspronkelijke trainer er zelf niks van snapte.
Maar goed heb vandaag maar drie leerlingen en met een inschooltraining is dat echt gaar. Dan mis je de uitdaging van een echte klas managen maar zijn ze ook niet echt gemotiveerd om goed aan de slag te gaan zoals bij een normale kleine training.
Haha tegenwoordig is die controle er totaal niet meer. Er is sowieso nauwelijks nog controle, volgens mij nemen ze echt elke gek aan. Heb al best wat keer laatste jaar moeten invallen of bijspringen omdat de oorspronkelijke trainer er zelf niks van snapte.
Matig. Ik had echt een selectiedag waarbij je een presentatie moest geven enzo. Terwijl ik gewoon dacht: oh ik ga even wat voorlichting aanhoren, geen idee of ik hier uberhaupt zin in heb.
Ik heb weleens trainingen ookmoeten geven in Groenlo, ver weg in Gelderland (of Overijssel zelfs). Werd je op t station door hen opgehaald met een bus
Matig. Ik had echt een selectiedag waarbij je een presentatie moest geven enzo. Terwijl ik gewoon dacht: oh ik ga even wat voorlichting aanhoren, geen idee of ik hier uberhaupt zin in heb.
Ik heb weleens trainingen ookmoeten geven in Groenlo, ver weg in Gelderland (of Overijssel zelfs). Werd je op t station door hen opgehaald met een bus
Ja het wordt steeds dramatischer. Maar goed ik sta zelf prima op die lijst, ik vind het ook echt leuk om voor de klas te staan en zeker met deze corona periode doe ik het graag (is wat leuker dan thuiswerken). Maar denk wel dat dit het laatste jaar gaat zijn.
Ik geef Wiskunde A en Geschiedenis. (vandaag WisA HAVO)
Wiskunde A is toch wat je nodig hebt om te kunnen darten?
Op zaterdag 6 maart 2021 14:39 schreef Mani89 het volgende: Kleermakert: 88, 87, 95, 82. Even kut als tijdens de Super Series maar met overschot aan geluk.
Gurney stuit op een ontketende Clemens. Vervelend dit weer, Clemens is echt wel goed in spelers uitschakelen voor wie ik ben (en er vervolgens een ronde later nog weinig van te bakken)
Dat die commentators toch altijd zo achterlopen. Nu ook weer "peterson staat te gooien voor de wedstrijd" terwijl ie een minuut daarvoor de wedstrijd heeft beslist.
Smith heeft weer eens last van errors in zijn hoofd.
Vanaf 168 en de leg daarvoor rekende hij ook al als een patatje.
Wat een matige uitslagen allemaal vandaag, domme Deef ook nog door. Noppert begint een tweede VD Voort te worden. Goed voor de laatste 32 of 16 maar echt veel verder komt t niet.
Op zaterdag 6 maart 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende: Bij videoland zit soms één of andere stagair enorm te klooien, wat een graftakkeherrie krijg je dan door je boxen.
Gewoon met T7 beginnen, dan ben je een hele grote!
Op zaterdag 6 maart 2021 18:05 schreef Szura het volgende: @:el-stinho, ik voorspel: ‘Late goal Luuk de Jong helpt Sevilla niet tegen laagvlieger Elche’
''Luuk de Jong vlag op modderschuit Sevilla''
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ben je nu de live samenvattingen aan het bekijken?
Valery is een bijzonder knappe verschijning. Ze ontving in Rotterdam in een niet zo'n beste buurt in een slecht onderhouden appartement. Afspraak ging goed via whatsapp whatsapp een dag van te voren. Extra's : veel bespreekbaar !! Alle afspraken is ze nagekomen. Tongzoenen, anaal etc. Ze was duidelijk onder invloed en gedroeg zich chaotisch. Communicatie met deze Spaanse ging met wat woorden Spaans en Engels. ze wilde duidelijk snel afwerken en bood direct haar kont aan. Daar schrok ik....... Waarom laten deze mensen zich in hemelsnaam zo verminken met siliconenimplantaten ? Duidelijk mislukt...... Grote kont, maar zichtbare littekens en een bobbelige huid. Terwijl ze zelf zo'n knappe verschijning is. Ze kon mijn dikke pik goed hebben, maar de standjes verliepen rommelig. Uiteindelijk met hand en mond klaargemaakt. Betaald voor een uur, maar 30 minuten later stond ik buiten. ?????Herhalingsgevaar 0%