Allemaal tripels.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
T20 T20 T20 T1 T1 T1 T20 T20 T19
Zeg het maar
quote:Valery is een bijzonder knappe verschijning. Ze ontving in Rotterdam in een niet zo'n beste buurt in een slecht onderhouden appartement.
Afspraak ging goed via whatsapp whatsapp een dag van te voren. Extra's : veel bespreekbaar !! Alle afspraken is ze nagekomen. Tongzoenen, anaal etc.
Ze was duidelijk onder invloed en gedroeg zich chaotisch. Communicatie met deze Spaanse ging met wat woorden Spaans en Engels.
ze wilde duidelijk snel afwerken en bood direct haar kont aan. Daar schrok ik....... Waarom laten deze mensen zich in hemelsnaam zo verminken met siliconenimplantaten ? Duidelijk mislukt...... Grote kont, maar zichtbare littekens en een bobbelige huid. Terwijl ze zelf zo'n knappe verschijning is.
Ze kon mijn dikke pik goed hebben, maar de standjes verliepen rommelig. Uiteindelijk met hand en mond klaargemaakt. Betaald voor een uur, maar 30 minuten later stond ik buiten.
?????Herhalingsgevaar 0%
Vergeet de jungle mini's niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:45 schreef AllesKaputt het volgende:
VVD spotjes & kutschimmelcreme: meer voor mannen
Mogen we al spreken van een Cross-achtige doorbraak?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Nu is het wel leuk geweest, Ellen Zoeter.
Dit toernooi is ie niet op tv geweest als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
sorry hoor, maar waar hebben we Martijn Kleermaker echt goed zien spelen dan?
ook kaal haar, dus ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Mogen we al spreken van een Cross-achtige doorbraak?
ja hij stond hier ook niet voor niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit toernooi is ie niet op tv geweest als je dat bedoelt
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Mogen we al spreken van een Cross-achtige doorbraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |