Dan hoef je vanavond pas in te schakelen vriend, en mis je een hele rondequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
nOu ik kom wel weer kijken als rtl gaat uitzenden
Ben je tijdens de les darts aan t kijken en ook nog es aan t forummen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben er gewoon hoor mannen.
De leerlingen die ik vandaag les geef hebben toch een verder compleet dooie persoonlijkheid (op een na) dus in principe vergelijkbaar met sommige darters
Waar kijken jullie dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan hoef je vanavond pas in te schakelen vriend, en mis je een hele ronde
Videolandquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dan?Met dat Gies commentaar?
Oh ja neukende pomphoeren. Beetje geld gaan zitten te lopen te betalen. Denketnie he.quote:
Niet zo sympathiek om te zeggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben er gewoon hoor mannen.
De leerlingen die ik vandaag les geef hebben toch een verder compleet dooie persoonlijkheid (op een na) dus in principe vergelijkbaar met sommige darters
Ik zit wel vaker tijdens examentrainingdagen te kijken naar de wedstrijden hoor, tenminste als ik weinig leerlingen hebquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben je tijdens de les darts aan t kijken en ook nog es aan t forummen?
Rits staat voorlopig 71 gemiddeld te speren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:17 schreef spleeh het volgende:
Hopen dat Rits Kleermaker sloopt.
Mensen die corona krijgen zijn niet zielig Koert
Ah examentraining, die heb ik ook nog gegeven. Lyceo?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit wel vaker tijdens examentrainingdagen te kijken naar de wedstrijden hoor, tenminste als ik weinig leerlingen heb. Je geeft dan uitleg en vervolgens gaan ze zelf aan de slag, en in de tussentijd beantwoord ik vragen die ze stellen / zit ik achter mijn laptop.
Ah nice. Ja Lyceoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah examentraining, die heb ik ook nog gegeven. Lyceo?
Welk vak geef je? En aangezien het weekend is: zit je in Breukelen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah nice. Ja Lyceo. Vreselijk bedrijf maar doe die trainingen inmiddels wel voor mijn lol (wat het altijd ook jammer maakt als je leerlingen lastig te motiveren zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |