Het is nooit afgeschaft. Alleen het importverbod voor buitenlands bier is afgeschaft, want tegen de Europese regels van vrije handel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Huh? Andersom toch?
Met het afschaffen van het Reinheidsgebot?
KsKsKs bedoel je?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je nodigt hem uit en dan geef je hem niets te drinken...
Tsss.. ga je schamen!
Ah, nu snap ik je invalshoekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is nooit afgeschaft. Alleen het importverbod voor buitenlands bier is afgeschaft, want tegen de Europese regels van de vrije handel.
Jij bent gewoon veel te ongeduldigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je nodigt hem uit en dan geef je hem niets te drinken...
Tsss.. ga je schamen!
Na elf uur schenken we ook wijn.quote:
OK, ik hou het bij whisky, maar evengoed dank voor de geste...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na elf uur schenken we ook wijn.
Schots, gok ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik hou het bij whisky, maar evengoed dank voor de geste...
Leuke afwijkingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral. maar ook Iers, Japans, Taiwanees, Indiaas, etc...
Zo, da's dan al even droog staan...quote:Na overleg hebben we besloten iedere vrijdagavond 2 biertjes te proeven.
Biertje 1 om 20:30u
Biertje 2 om 21:15u
Dat zijn de vastliggende tijden, daarna is alles eigen initiatiefquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, da's dan al even droog staan...
Jij dacht dat het bij 2 glazen blijft?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, da's dan al even droog staan...
Volgens de OP wel...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij dacht dat het bij 2 glazen blijft?
En die tijden houd ook geen kip zich aanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij dacht dat het bij 2 glazen blijft?
Welles!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die tijden houd ook geen kip zich aan
Sommigen al dagen eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |