En kan ik mijn lederhosen afstoffenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kn Dees dr Dirndl outfit eindelijk eens showen
Wat ben je stil, waar denk je aan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En niemand die er zeurt !
Moet kunnen lijkt me .quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel. Maare gewoon af en toe een Duits biertje ertussen vind ik ook prima.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die mooie groene dirndl van @:Madmaster
Ze hebben heel wat speciale biertjes om zeep geholpen met dat Reinheitsgebot.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Speciale biertjes heb je genoeg in Duitsland, maar het is nooit Duitslands specialiteit geweest.
Bier moest vooral voldoen aan het Reinheitsgebot. Maar er is wel variatie in dunkel-, bock- of tarwebier.
https://www.youtube.com/watch?v=Yy6miD6Mag0&ab_channel=KleinOrkest[quote]quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Klein Orkest had het ook over zoiets in een liedje
[..]
Ik doe niet aan coronakilo's, dus pas hem nog steeds, nu het Oktoberfest nog/weerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas je 'm nog na al die Corona maanden en -kilo's?
Proostquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Het contrast tussen de
[..]
Huh? Andersom toch?
Met het afschaffen van het Reinheidsgebot?
Op zich wel, ik draai heel veel muziek 's avonds, al dan niet via de stream (zoals nu):quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan coronakilo's, dus pas hem nog steeds, nu het Oktomix me een oberfest nog/weer![]()
Overleef jij het zo een beetje zonder reisjes en tripjes?
< Geeft MadMaster een biertjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich wel, ik draai heel veel muziek 's avonds, al dan niet via de stream (zoals nu):
[ afbeelding ]
Dank u!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Geeft MadMaster een biertje
Goed dat je je op die manier vermaaktquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich wel, ik draai heel veel muziek 's avonds, al dan niet via de stream (zoals nu):
[ afbeelding ]
Tuurlijk, binnenkort zijn we allemaal aan de beurt voor een shot en dan gaan we los!!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je je op die manier vermaakt![]()
Ooit komt alles goed.
Ik heb een vrije avondquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, als je op Deis moet wachten.....
Ik quote gewoon heel goedquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een quote ziet het er een stuk beter uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |