Vanaf 20-11-2020 elke vrijdag om 20:00 uur op RTL4quote:The Voice of Holland komt terug! Op 20 november barst het alweer elfde seizoen los van de populaire zangshow. Hieronder wat we nu al weten over de nieuwe reeks.
Nieuwe coach
Na twee spraakmakende seizoen kwam er en einde aan het Voice-avontuur van Lil’ Kleine. Zijn vervanger is Jan Smit, die sinds zijn grote klus voor het Eurovisiesongfestival en na zijn heftige burn-out weer voor het eerst te zien is op tv.
"Toen ze mij vroegen, zei ik volmondig: ja", liet Jan eerder weten aan RTL Boulevard. "Ik denk en hoop dat ik met mijn ervaring zowel talenten als artiesten die al enige tijd op weg zijn, een podium kan bieden en kan ondersteunen."
Anouk op een scherm
Het komende seizoen is Anouk met behulp van een scherm te zien op haar stoel. De reden hiervoor is dat de zangeres zware astma heeft en niet het risico durft te lopen dat ze corona krijgt. Om alsnog de uitzending bij te wonen, kijkt ze mee vanaf een plek net buiten de studio.
Eerste beelden
Inmiddels zijn ook de eerste beelden vrijgegeven van het nieuwe seizoen. Hierin is te zien dat Anouk ondanks het scherm haar ongezouten mening geeft en dat Ali B soms best blij is dat ze niet in real-life aanwezig is. Ook Jan Smit deelt waarschijnlijk deze mening, want hij krijgt het zwaar te verduren met Anouk. "Hou je bek, Jan!" roept ze in de promo.
Waarschijnlijk gaat Jasper nog winnen ook. Al is het nu alleen maar om Anouk te irriteren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel echt typerend voor het gemiddelde Nederlandse stemvolk ja om op de underdog te stemmen
En we zijn er nogquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger had dit wellicht indruk gemaakt, met een Live show topic met een stuk of 10 delen per show
Dat begrijp ik inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende: [..] ja, maar om dan ook als jury de matig zingende Lucas door te laten gana
![]()
Zal mij ook niets verbazen. Hoe sympathiek ik hem ook vind, hij is wat mij betreft niet de winnaar. Ik vind dat Sem moet winnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:21 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Jasper nog winnen ook. Al is het nu alleen maar om Anouk te irriteren.
het programma heet THE VOICEquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zal mij ook niets verbazen. Hoe sympathiek ik hem ook vind, hij is wat mij betreft niet de winnaar. Ik vind dat Sem moet winnen.
Ik irriteerde mij vooral steeds over dat nerveus zijn en hoe die vorige week toen faalde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:23 schreef potjecreme het volgende:
Als Jasper door mag dan mocht Alyssa ook wel door. Jasper was echt niet om aan te horen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:26 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze vond alles kut en Nederland kan niet stemmen.
Nou dat klopt dan wel toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze begon te ranten op de stemmende kijker.
Dat zei ik ook, hij is NIET de winnaar wat mij betreft.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het programma heet THE VOICE
Iemand die 2x een mental breakdown krijgt en geen noot behoorlijk haalt zou toch kansloos horen te zijn
wij snappen het wel, maar kennelijk is dat aan de rest van NL (en ook de jury) matig duidelijk te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, hij is NIET de winnaar wat mij betreft.
Ik las deze tweet, geen idee of het waar is:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
Ja maar was eigenlijk al een gesloten race .... vraag me af hoe zuiver RTL en de notaris waren ...
Nu je het zegt was er wel iets tijdens de uitzending van die trend ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik las deze tweet, geen idee of het waar is:
[ twitter ]
Dat vraag ik me al jaren af, óf Anouk heeft gewoon gelijk en NL is een kutland (qua stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
Ja maar was eigenlijk al een gesloten race .... vraag me af hoe zuiver RTL en de notaris waren ...
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Anouk hoort echt in een inrichting wth
Percentages aan mn hoela .. Juist met een notaris zou je die moeten kunnen produceren ..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al jaren af, óf Anouk heeft gewoon gelijk en NL is een kutland (qua stemmen)
Dat zou wel hilarisch zijn ergensquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:45 schreef chufi het volgende:
Zul je zien dat die Jasper volgende week de sterren van de hemel zingt ...
Nou.. Vind die Dani minimaal zo uitgesproken dan Dilana was.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 05:08 schreef IxCalypso het volgende:
Ze willen geen uitgesproken kandidaten.
De Mol mocht de show niet meenemen naar sbs. En dus zitten zijn geld en zijn bemoeizucht er niet meer in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:21 schreef Koen66 het volgende:
En het is echt nog gewoon een John de Mol show, het is gewoon zijn format wereldwijd
Dat was gisteren wel te zien en vooral te horen. Misschien een idee om twee of drie jaar een pauze in te lassen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De Mol mocht de show niet meenemen naar sbs. En dus zitten zijn geld en zijn bemoeizucht er niet meer in.
Ja en je merkt het dus ook aan de nummerkeuze. De dure nummers kunnen niet meer. Ik vind dat zelf niet zo erg, want ik ben een ouwe bes en ik ken niks meer na 1990, maar ik kan me voortstellen dat het het programma geen goed doet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was gisteren wel te zien en vooral te horen. Misschien een idee om twee of drie jaar een pauze in te lassen.
Nou zeker, er zijn een aantal kwaliteitscontroles overgeslagen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was gisteren wel te zien en vooral te horen. Misschien een idee om twee of drie jaar een pauze in te lassen.
Klopt maar nog steeds zijn format dus hij zal echt bij RTL aan de bel trekken als het zijn format niet meer waardig isquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De Mol mocht de show niet meenemen naar sbs. En dus zitten zijn geld en zijn bemoeizucht er niet meer in.
Maar dat is NL he als je je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie er genadeloos afgehakt. Dat zal die Dani ook overkomenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:35 schreef DKUp het volgende:
Arrogantie wordt ook vaak afgerekend. Sem was de beste artiest gisteren.
Lucas stond er ook niet voor niks bij de laatste twee. Een bepaalde uitstraling en niet goed zingen. Jasper komt nog een beetje sympathiek over dus die man gunnen ze het nog een paar weken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat is NL he als je je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt ie er genadeloos afgehakt. Dat zal die Dani ook overkomen
Nou... volgens mij was hij behoorlijk pissed en hoopt hij dat het programma doodbloedt en hij het alsnog mag meenemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar nog steeds zijn format dus hij zal echt bij RTL aan de bel trekken als het zijn format niet meer waardig is
Je zou zeggen dat hij als format owner gewoon wereldwijd ergens de stekker uit kan trekken of de boel kan aanklagen. RTL zal hem financieel nog wel zodanig betalen voor het format dat ie dat niet doet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou... volgens mij was hij behoorlijk pissed en hoopt hij dat het programma doodbloedt en hij het alsnog mag meenemen.
Lijkt me sterk. hoe verklaar je dan dat Lucas en Alyssa de minste stemmen hadden? Dan had Lucas op z'n minst door moeten zijn naar de volgende liveshow.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik las deze tweet, geen idee of het waar is:
[ twitter ]
Dat heeft Maan iig heel ver gebracht, al tellen bij haar de contacten via pa ook nogal mee. Maar toch: mensen vinden haar leuk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:50 schreef Koen66 het volgende:
NL wil leuke buurmeisjes of bv een aardige oom zien als karakters in talentenjachten , uitgesproken types, of het nu extreme macho's, supermodellen of übergays zijn die halen de finales zelden
Feitelijk zijn alle winnaars niet echt uitgesproken types, hooguit de eerste winnaar staat me bij als nogal uitgesprokenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heeft Maan iig heel ver gebracht, al tellen bij haar de contacten via pa ook nogal mee. Maar toch: mensen vinden haar leuk.
Veel meer blanco dan Maan vind je ze niet, en ze is een prima maar geen uitzonderlijke zangeres. En het is een totaalpakket dat werkt.
Het dieptepunt qua ophemelen van 'grijze' types in talentenjachten was nog wel de revival van Idols (zij hieronder won dat).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feitelijk zijn alle winnaars niet echt uitgesproken types, hooguit de eerste winnaar staat me bij als nogal uitgesproken
Wat een aanfluiting was datquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het dieptepunt qua ophemelen van 'grijze' types in talentenjachten was nog wel de revival van Idols (zij hieronder won dat).
En ondertussen is het Davina Michelle (deelname in hetzelfde seizoen) die je steeds weer blijft zien.quote:
Kennelijk niet. Of hij gaat dat nog doen. Feit is dat het nu met veel minder geld gemaakt moet worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat hij als format owner gewoon wereldwijd ergens de stekker uit kan trekken of de boel kan aanklagen. RTL zal hem financieel nog wel zodanig betalen voor het format dat ie dat niet doet.
Maar zorgt dat ervoor dat Chantal een avond lang naar een of ander object naast zich blijft kijken, ipv vooruit?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Of hij gaat dat nog doen. Feit is dat het nu met veel minder geld gemaakt moet worden.
Ja dat was óók al raar!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar zorgt dat ervoor dat Chantal een avond lang naar een of ander object naast zich blijft kijken, ipv vooruit?
Het nieuwe The Voice normaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:48 schreef Chiappucci het volgende:
Tussen alle negativiteit hoor ik hier niemand over het format, maar ik was best wel verbaasd Chantal ineens te horen zeggen dat er maar 1 kandidaat zou afvallen. Ik ging er helemaal van uit dat we maar 2 liveshows te zien zouden krijgen.
In dat opzicht is die rigoureuze schifting van de knockouts ook nog minder goed te begrijpen. Als je toch 6 of 7 liveshows wil gaan doen, was dan gewoon met 12 kandidaten begonnen. De kwaliteit was ernaar en dan had je meer mensen de kans gegeven een keer live op te reden. Bovendien had je dan alle matige optredens van gisteren meteen af kunnen straffen door er 4 ineens haar huis te sturen.
Het is een raar seizoen.
Dit dusquote:
Wat zal die zenuwachtig zijn, nog erger dan normaalquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:24 schreef Mrmime het volgende:
Ik verheug me op Jasper. Eens kijken wat Jan dan weer te brabbelen heeft
Jasper is van de week gevallen. Weer zielige stemmen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:24 schreef Mrmime het volgende:
Ik verheug me op Jasper. Eens kijken wat Jan dan weer te brabbelen heeft
Oh jaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jasper is van de week gevallen. Weer zielige stemmen.
Jan wil graag dat ze "dansen".quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:36 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig is het ook niet Holland can dance.
Wie weet hoe goed Jasper is straksquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:54 schreef DKUp het volgende:
Hij is gewoon veel beter dan de rest samen met Sem.
Echt een tof optreden
Ik val op vrouwenquote:
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:02 schreef Magica het volgende:
Dit is toch niet al te best of ligt dat aan mij
Kortom, hij zal wel weer doorgaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:02 schreef Magica het volgende:
Ik vond " Tina" ook niet zo goed. Jasper en " Tina" .quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:41 schreef Mrmime het volgende:
Saaie aflevering. Geluid is wel beter dan vorige week.
Ik denk dat Nienke en Jasper de laatste twee zijn, en dat Nienke naar huis gaat
Hoe slecht Nienke ook was de jury houdt Jasper er niet in, dan maken ze zichzelf nog ongeloofwaardigerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:41 schreef Mrmime het volgende:
Saaie aflevering. Geluid is wel beter dan vorige week.
Ik denk dat Nienke en Jasper de laatste twee zijn, en dat Nienke naar huis gaat
Ja das ook wel weer zo. Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe slecht Nienke ook was de jury houdt Jasper er niet in, dan maken ze zichzelf nog ongeloofwaardiger
Een verkeerde inzet of twee, tekst verliezen, valse uithaal. Jasper stond weer stijf van de zenuwen. Zonde. Die man heeft een hele fijne, warme stem.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:02 schreef Magica het volgende:
Ja. Jasper was weer niet bij de laatste 2.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben uit armoe wat anders gaan doen.
Maar Dim eruit?
Misschien wel bij de eerste 2quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja. Jasper was weer niet bij de laatste 2.
Nienke kon bijna het gehele nummer praten in plaats van zingen. Heel vals werd het niet.quote:
Misschien toch ergens een ongeschreven regel dat het niet te snel een female only (of in deze editie male only) zaak mag worden?quote:
Komt heel low budget over.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik las vandaag ineens op Facebook dat vrijdag de halve finale is. Dus ik neem aan volgende week toch al de finale.
Geen idee hoe ze dat dan gaan doen met de afvallers, maar ik krijg dit jaar echt het idee dat ze het format maar wat bij elkaar improviseren.
Botox op?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:29 schreef potjecreme het volgende:
Waar zijn Chantal haar wangen gebleven?
Onder Martijn's kin.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:29 schreef potjecreme het volgende:
Waar zijn Chantal haar wangen gebleven?
Chantal Janzen (42) is sinds de lockdown gestopt met behandelingen en prikjes in het gezicht. Dat vertelt de presentatrice in 'VROUW Magazine'. "Eerlijk gezegd vind ik mezelf er nu veel beter uitzien, ook al heb ik nu meer rimpels en die deuk", vertelt ze.https://www.rtlboulevard.(...)ets-meer-aan-gezichtquote:
Ah ik zei maar watquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Chantal Janzen (42) is sinds de lockdown gestopt met behandelingen en prikjes in het gezicht. Dat vertelt de presentatrice in 'VROUW Magazine'. "Eerlijk gezegd vind ik mezelf er nu veel beter uitzien, ook al heb ik nu meer rimpels en die deuk", vertelt ze.https://www.rtlboulevard.(...)ets-meer-aan-gezicht
Pruik weet ik niet. Maar 100% natuurlijk is het niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:32 schreef Manusje_v_a het volgende:
Wat ik me afvraag... Draagt Davina Michelle een pruik? Ze heeft zo'n gekke, onnatuurlijke haarlijn.
Dat roepen we al wekenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:34 schreef Mrmime het volgende:
Nou dit wordt nu toch wel exit Jasper denk ik
Stuk beter nu.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Chantal Janzen (42) is sinds de lockdown gestopt met behandelingen en prikjes in het gezicht. Dat vertelt de presentatrice in 'VROUW Magazine'. "Eerlijk gezegd vind ik mezelf er nu veel beter uitzien, ook al heb ik nu meer rimpels en die deuk", vertelt ze.https://www.rtlboulevard.(...)ets-meer-aan-gezicht
Ze weten ons te raken met ergernis.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef MissJ het volgende:
Ik vraag me af waarom ik eigenlijk nog kijkVind er namelijk niet zo veel aan.
Dat is het jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze weten ons te raken met ergernis.
Valt best mee en ze zingt dit veel beter, en ze danst ook gewoon.quote:
Echt duizend beter dan die koekwaus.quote:
Dat zou heel goed kunnen hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen nu op Jasper stemmen puur om Anouk te irriteren
Kloptquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:32 schreef Mrmime het volgende:
Wat een ruknummer. Nienke heeft elke keer van die liedjes waarin je veel “praat”.
De show voelt echt gewoon veel cheaper en kwalitatief minder aan als vroeger.
Echt een zeiklied ja. Doe dan treasure van Bruno Mars ofzo. Vond wel dat Nienke het heel smaakvol zong vanavond, haar beste optreden tot nu toe.quote:
Ook live?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:55 schreef MissJ het volgende:
Nee Jasper, nee. Richard Marx zingt dit vele malen beter.
Geen ideequote:
Ik snap dat zielig soms scoort, maar toch niet dit en toch niet eeuwig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |