Nee die van mij is toch netter geschreven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn kaartje door de zelfde invalkracht geschreven
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Prisha heeft niet zo'n goede dag, maar hoopt er volgende week weer bij te zijn.

Mister Hor?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ow echt?!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had deze genomineerd. Vooral omdat het heel erg lijkt op de oh zo gewilde Westvleteren, die heel moeilijk verkrijgbaar is. Waar je op afspraak in een lange file enkele kratjes van kunt afhalen.

Owquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:

quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Nee dit was postnl en DPD doet meestal de kattenbakvullingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Als het dezelfde was doet jouw kattenbakvulling brengt dan was het nu een meevaller

Ik ga dit biertje eens even googelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja Westvleteren heb ik in de kroeg in Brugge nog wel eens voor de grap besteld. Was toen 12 euro per fles zoiets, viel nog mee.

Oja, nouja, dan nog, hij zal bij jou vast al voor zwaardere vuren gestaan hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dit was postnl en DPD doet meestal de kattenbakvulling

Ja, doos wijn is zwaarder...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, nouja, dan nog, hij zal bij jou vast al voor zwaardere vuren gestaan hebben

Ze verkopen toch wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze het toch al voor 99% van de internetverkoop doen, dus eigen keuze wellicht

Afhankelijk of er getekend moet worden maar dat is steeds minderquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar hoezo was de bezorger al weg?
Hier wachten ze totdat je open doet...

Ik vind dit inderdaad wel een lekker liedje.quote:

En krijg je ook zo'n leuk handgeschreven kaartje.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zal voortaan ook mijn bier online bestellen, dan kan ik ook meepraten

Sterkte Prishquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:

Ja, dat wel. Met oogjes dicht. Ik ben echt para van spinnenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit inderdaad wel een lekker liedje.

Misschien was ik de zoveelste die dag met dezelfde bestellingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee die van mij is toch netter geschreven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |