quote:
Ja of hij vond de tekst erg grappig, ik vond de tekst op zaterdagochtend nogal aanmatigend, nu niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook..volgens mij herkende hij het
Ik had deze genomineerd. Vooral omdat het heel erg lijkt op de oh zo gewilde Westvleteren, die heel moeilijk verkrijgbaar is. Waar je op afspraak in een lange file enkele kratjes van kunt afhalen.quote:
Daar mag dan best een wat vrolijkere smiley bijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het voor niemand verkeerd is gelopen, met niet geleverde biertjes of zo
Alleen die file lijkt me al gezellig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had deze genomineerd. Vooral omdat het heel erg lijkt op de oh zo gewilde Westvleteren, die heel moeilijk verkrijgbaar is. Waar je op afspraak in een lange file enkele kratjes van kunt afhalen.
Echt? Slijterijen zijn toch essentieel?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moest sowieso, de winkel is verder gesloten nu met Corona
Dit was de meest positieve nee-schudder in het assortimentquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar mag dan best een wat vrolijkere smiley bij
Ja Westvleteren heb ik in de kroeg in Brugge nog wel eens voor de grap besteld. Was toen 12 euro per fles zoiets, viel nog mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had deze genomineerd. Vooral omdat het heel erg lijkt op de oh zo gewilde Westvleteren, die heel moeilijk verkrijgbaar is. Waar je op afspraak in een lange file enkele kratjes van kunt afhalen.
Ik klik nooit...nu welquote:
Nee ik heb sowieso nooit een mening.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft iemand nog een mening over dit biertje?
Ik niet zo specifiek eigenlijk.
Denk dat ze het toch al voor 99% van de internetverkoop doen, dus eigen keuze wellichtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Slijterijen zijn toch essentieel?![]()
Gall en Gall is hier gewoon open.
Dat zou ik ook hebben gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja Westvleteren heb ik in de kroeg in Brugge nog wel eens voor de grap besteld. Was toen 12 euro per fles zoiets, viel nog mee.
Dan is mijn kaartje door de zelfde invalkracht geschrevenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zeker leuk. Wat me opviel door de foto's die hier voorbij kwamen, bij mij stond Mister voluit geschreven.Was zeker een invalkracht die dat geschreven had.
Ja precies, dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben gedaan![]()
Waarschijnlijk het geld niet echt waard maar je moet dat toch een keer hebben gedronken
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn kaartje door de zelfde invalkracht geschreven
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |