Gelukkig weet jij waarom ik het 3 x quottetequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij kwoot het 3x...anders had het gewoon Joop geweest
En allemaal verschillende geschreven briefjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het voor niemand verkeerd is gelopen, met niet geleverde biertjes of zo
Verraderlijk spulletje.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Fogel het volgende:
De abt 12 heb ik nog een magnusfles van staan. Maar die blijft vandaag dicht.
Dat moest sowieso, de winkel is verder gesloten nu met Coronaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook als je via internet besteld en het dan ophaalt?
Was echt helemaal goedquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het voor niemand verkeerd is gelopen, met niet geleverde biertjes of zo
@goa je misschien kan je de biertjes van Domni overnemen.quote:
Alleen als het kattepis is hè.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:GOA je misschien kan je de biertjes van Domni overnemen.
FOK!kloostermeet!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa vraagt of je daar nog steeds heen kan
Die gaat hij gewoon zelf opdrinken hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:GOA je misschien kan je de biertjes van Domni overnemen.
Ik twijfelde wat in het begin omdat hij geen heel specifieke smaak heeft maar vind het nu jammer dat ik hem bijna op heb want hij is zachter en complexer dan ik eerst dachtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef BasEnAad het volgende:
Heeft iemand nog een mening over dit biertje?
Ik niet zo specifiek eigenlijk.
Goed ideequote:
Mr Hop....wat doe jequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stelletje Sadisten![]()
Denk... ik kijk eens op die site van die ene Mr. Hop..
En waar word ik mee begroet ?
Jopen... meerdere zelfs![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker leuk. Wat me opviel door de foto's die hier voorbij kwamen, bij mij stond Mister voluit geschreven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En allemaal verschillende geschreven briefjes
Stinkend jaloers natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had een ongeïnteresseerde. Die was al gevlogen voordat ik de deur open had gedaan.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Een pij voor jou, een pij voor mij
Voor iedereen een pij erbij
Met grote, blote Jopenquote:
We know Major Tom's a junkiequote:
Of je was de eerste van de dag...uitgerust schrijfhandjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zeker leuk. Wat me opviel door de foto's die hier voorbij kwamen, bij mij stond Mister voluit geschreven.Was zeker een invalkracht die dat geschreven had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |