Hopelijk snel weerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij hopen nog een x op een 'live proeferij'.
Voor nu, bedankt allemaal voor de gezelligheiden tot gauw
Live zou het leukste zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij hopen nog een x op een 'live proeferij'.
Voor nu, bedankt allemaal voor de gezelligheiden tot gauw
Ik doe er eentje mee, genoeg koffie opquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:21 schreef D. het volgende:
Ik pak er nog maar eentje dan, om het af te leren
Ik ga over op de wijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:21 schreef D. het volgende:
Wijn na bier geeft plezier, of was dat andersomquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ga over op de wijn. [ afbeelding ]
Ik heb mijn tweede nog niet helemaal op, en daarna zit ik wel aan mijn taks.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:21 schreef D. het volgende:
Nee zo is ie helemaal goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wijn na bier geeft plezier, of was dat andersom
Even in het ventieltje knijpen en wat lucht laten ontsnappen danquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:23 schreef chufi het volgende:
Ik had er al 2 op .. beetje opgeblazen nu ...
Er staat me bij dat het Duitse spreekwoord andersom is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee want dan rijmt het nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Schrijf je dat zo ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede nog niet helemaal op, en daarna zit ik wel aan mijn taks.
Ik twijfelde, maar het was nog net te vroeg om om te vallen voor mijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede nog niet helemaal op, en daarna zit ik wel aan mijn taks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |