Het drinkt dringt eindelijk doorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dan heb ik gelijk alle biertjes voor de hele maand natuurlijk
Ik hoorde het laatst ook op de radio, was een slijter aan het woord, de omzet was ontzettend gestegen het afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niemand kan naar het café, terras en/of restaurant, dus iedereen drinkt thuis.
En veel mensen ook een beetje meer
En dan mag het best ook een speciaal biertje zijn natuurlijk, jezelf nog een beetje verwennen
Waarschuwing uitgegaan van de AAquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk van hun lijst gehaald, want ik krijg niets meer
Tot de volgende!quote:
Doei pullup. Het was weer gezellig en bedankt voor je muzikale bijdrage.quote:
Welterusten.quote:
Alleen al het feit dat men het negens anders kan halen is al een flinke boost natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatst ook op de radio, was een slijter aan het woord, de omzet was ontzettend gestegen het afgelopen jaar.
Ik was gisteren bij mij zoon, 1.95 m groot en die dacht de dag ervoor een zwarte weduwe spin in zijn huis gezien te hebben, dus hij had hem inderdaad vermoordtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een mug sla ik zelf dood. Een spin in de hut, dan sleep ik mijn 110 kilo naar buiten tot opa hem vermoordt
Neuh doorgaans nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan neem je ook niet 45 minuten na het openen van fles 1 fles 2, toch?
Het is niet irritant hoor.. gooi het gewoon wegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk van hun lijst gehaald, want ik krijg niets meer
Luister deze vanaf 3:04:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer luisteren, misschien kan ik je helpen
Ze hadden jouw gegevens doorgestuurd?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, daar krijg ik wel mail van![]()
Goede business hoor, leuke ook. Iets leveren waar mensen toch wel een beetje blij van worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat men het negens anders kan halen is al een flinke boost natuurlijk
Dankbaar werkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede business hoor, leuke ook. Iets leveren waar mensen toch wel een beetje blij van worden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij hopen nog een x op een 'live proeferij'.
Voor nu, bedankt allemaal voor de gezelligheiden tot gauw
Wij ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij hopen nog een x op een 'live proeferij'.
Voor nu, bedankt allemaal voor de gezelligheiden tot gauw
Ik hoor het nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Luister deze vanaf 3:04:
en vergelijk het met deze:
vanaf 0:47
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |