Snap het niet echt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet ... de stemmen vanuit Vlaanderen worden gewogen zodat ze evenveel tellen als de Nederlandse..
Stel je hebt 20 nederlanders die stemmen en 10 belgen. Dan telt elke belgenstem dubbel, zodat elke groep even zwaar weegt op de uitslag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stel 100.000 stemmen uit Nederland en 50.000 uit Vlaanderen. Dan tellen de Vlaamse stemmen dubbel, zodat Vlaanderen uiteindelijk evenveel stemmen utibrengt als Nederland.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo @:Harry i saw what you dit, LaPo hunter
na 65 dagen nog altijd klooien met de instellingen....quote:
maar die 100ooo kunnen verschillende mensen stemmen. tellen ze die 50ooo dan dubbel op wie dan ook, of gewoon op de 2 meest genomineerden. want daar klopt natuurlijk geen zak van. en ik ben geen rekenwonder, maar hier trap ik niet in natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Stel 100.000 stemmen uit Nederland en 50.000 uit Vlaanderen. Dan tellen de Vlaamse stemmen dubbel, zodat Vlaanderen uiteindelijk evenveel stemmen utibrengt als Nederland.
Fijn dat je het meldt. Ik had het niet in de gatenquote:
ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar die 100ooo kunnen verschilldende mensen stemmen. tellen ze die 50ooo dan dubbel op wie dan ook, of gewoon op de 2 meest genomineerden. want daar klopt natuurlijk geen zak van. en ik ben geen rekenwonder, maar hier trap ik niet in natuurlijk
Het eerste ... Bv Nick krijgt dan gewoon zijn eigen 30.000 stemmen keer 2, enzovoortquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar die 100ooo kunnen verschilldende mensen stemmen. tellen ze die 50ooo dan dubbel op wie dan ook, of gewoon op de 2 meest genomineerden. want daar klopt natuurlijk geen zak van. en ik ben geen rekenwonder, maar hier trap ik niet in natuurlijk
oooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Ik ben um ook kwijt hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en wat ik als laatste schreef, dat klopt toch ook??quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het eerste ... Bv Nick krijgt dan gewoon zijn eigen 30.000 stemmen keer 2, enzovoort
Die snap ik niet helemaal ... voor iedereen die vanuit Vlaanderen stemmen krijgt, worden in dit voorbeeld de stemmen verdubbeld. Dus ook een Jill, Matt, Michel en de 5 Belgen. Maar natuurlijk alleen degenen op wie je ook daadwerkelijk kunt stemmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en wat ik als laatste schreef, dat klopt toch ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |