Ja is wel leuk. Jaren geleden al een keer uitgespeeld. Is ook niet te lang.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat Rachet en Klank dat nu gratis is, is dat wat?
Leukste platformgame op PlayStation na Astrobot.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat Rachet en Klank dat nu gratis is, is dat wat?
Maar dan op Xboxquote:Op zondag 7 maart 2021 12:50 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]4K 60FPS HDR Trilogy met alle content incoming
Edit: Oh wacht niet, gewoon de al verkrijgbare versies in een collectie![]()
Met alle toeters en bellen zou het echt wel tot zijn vooral TR 2013![]()
![]()
Dat streamen op twitch werkt echt kut bij mij altijd. Constant bufferenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:06 schreef Jimbo het volgende:
https://www.twitch.tv/pyrrolidone
Voor degene die het gefaal van ome jimbo willen zien; now streaming Outriders.
liep hier wel prima, 0 lag gehad en had hem op de laptop ook aanstaan als stream zodat ik kon kijken hoe t liep, ging ook primaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat streamen op twitch werkt echt kut bij mij altijd. Constant bufferen
Ja ligt gewoon aan mijn kant.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liep hier wel prima, 0 lag gehad en had hem op de laptop ook aanstaan als stream zodat ik kon kijken hoe t liep, ging ook prima
nu maar uit gezet, had geen zin meer
quote:Op zondag 7 maart 2021 16:53 schreef DKUp het volgende:
Tekken voor PS5 of Xbox Series X![]()
Voor de rest fuck Bandai Namco
andere codec, mss dat je pc die van twitch niet zo tof vind.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja ligt gewoon aan mijn kant.
Het rare is mensen die op youtube streamen heb ik geen problemen mee...
Oude game inmiddels, helaasquote:
Ja vijf jaar met de dezelfde game doen en dan mag er niks gevraagd wordenquote:
Gewoon op YouTube kijken.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb mijn record in Unraveled 2 een minuut omlaag gekregen, naar 16:29. Nog 3,5 minuut eraf voor de trophy.
Fucking hoe dan? Ik denk dat ik met oefenen nog maximaal 30 seconden kan pakken.
Eens kijken of er guides zijn.
shortcutsquote:Op zondag 7 maart 2021 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb mijn record in Unraveled 2 een minuut omlaag gekregen, naar 16:29. Nog 3,5 minuut eraf voor de trophy.
Fucking hoe dan? Ik denk dat ik met oefenen nog maximaal 30 seconden kan pakken.
Eens kijken of er guides zijn.
Kan dat zeker niet fixenquote:Op zondag 7 maart 2021 17:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
andere codec, mss dat je pc die van twitch niet zo tof vind.
Merk hier op de laptop dat als de batterij voorbij de 30% is (leeg) dat alle video en audio ook begint te haperen en bufferen
zou het even googlen, je zal vast niet de enige zijnquote:
Hm ik zal wel kijken of die free trial werkt.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat gaat prima. Ik main healer en een beetje healer doet niet alleen cure, maar valt ook aanDus ik roteer me de tyfus, maar de knoppenlay-out is erg fijn, zodat dat ook makkelijk kan.
Net gedaan ja. Wat een baas is dat.quote:
Die lijken er niet echt te zijn. Wel kleine manieren om sneller te zijn.quote:
FFXIV is met abo ja. De edities op disc geven volgens mij een maand of twee toegang. De fysieke schijf is niets anders dan de launcher, daarna download ie alsnog de hele game, gepatched en wel.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hm ik zal wel kijken of die free trial werkt.
Moest je nou ook elke maand betalen? Wat zijn die edities die je altijd op disc kan kopen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |