Pittige uitspraak dit!quote:Op zondag 29 januari 2023 18:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
Mannen die betalen voor OF moeten in concentratiekampen worden gestopt
Ik zou ook maandje abonnement nemen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar hoe die tattoo er in z’n geheel uitziet. Zou zeker betalen @:de_boswachter.
Ik ook niet. Wel betalen.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, OnlyFans natuurlijk wel, maar ik had de link naar 'OF' even niet door
Ja nou, nee, zou niet betalen.
Beffer sels al tijd blessa @de_boswachterquote:Op zondag 29 januari 2023 17:06 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is overigens alweer zwanger! Gefeliciteerd allen!!!
@:szura @:de_boswachter @:poepz0r @:wereldgozer @:tja77 @:Frozen-assassin @:RamboDirk @:Neef_Wuppie
Volgens mij was er iets in d’r tiet aangetroffen een tijdje terug.quote:Op maandag 25 november 2024 18:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
De groots aangekondigde comeback is ook alweer een stille dood gestorven hè?
Jawel.quote:
Bleek een ontsteking te zijn.quote:Op maandag 25 november 2024 19:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij was er iets in d’r tiet aangetroffen een tijdje terug.
Daarnaast is het tennisseizoen een beetje voorbij nu.
Je mag met d'r tennissen.quote:
Inclusief happy ending?quote:
Is alweer verwijderd blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
De nieuwe Misa is uit.
Post op Insta dat ze ziek is geweest. Dat meldt ze door voor een spiegel in string te staan.
OK.
Zag laatst een post voorbij komen waarop een Charlie Kirk portret in haar huis te zien was.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
De nieuwe Misa is uit.
Post op Insta dat ze ziek is geweest. Dat meldt ze door voor een spiegel in string te staan.
OK.
Is dat Demi Schuurs?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze act heeft menigeen op het verkeerde been gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |